Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Co mogę powiedzieć? może zacznę od dobrych stron. Hotel sam w sobie jest bardzo w porządku.Obsluga bardzo miła w recepcji jest pani która mówi po polsku po angielsku po niemiecku i po hiszpańsku - robi to wrażenie generalnie obsługa jest na wysokim poziomie interesują się gośćmi zawsze uśmiechnięci i pomocni .tak samo obsługa sprzątająca zawsze uśmiechnięta zawsze witają się z gośćmi i dobrze wykonują swoją pracę . Ale teraz złe strony..Zla strona niestety jest jedzenie. Przyjeżdżając do hotelu z 4 gwiazdkami oczekiwałam że restauracja również będzie na tym poziomie. Jak bardzo się zawiodłam! Śniadania są bardzo monotonne codziennie to samo.. obiady i kolacje podobnie. Można powiedzieć że fajnie że można spróbować owoców morza.. ale nie w takiej formie.. krewetki nie były wypatroszone z żyłek.. mule i podobne muszlowe stworzenia okropnie wysuszone . Pomarszczone.. ryby suche albo rozgotowane.. mięso często gumowate, makaron dzień w dzień rozgotowany.. Mąż uwielbia bekon do śniadania. Niestety ten nie przechodził przez gardlo.. ciągnący się gumowy W żadnym stopniu nie był chrupiący. Wszystkie potrawy były okropnie tłuste.. ociekające tłuszczem.. kocham warzywa jestem bardziej wegetarianką niż mięsożerca.. niestety warzywa też pozostawiały wiele do życzenia. Miałam wrażenie że wszystkie produkty które tam były , były bardzo niskiej jakości wręcz marketowej... Wszystko mdłe.. jakby nie były używane przyprawy i nie mówię tu o soli i pieprzu bo w ten sposób każdy może doprawić pod siebie. W hotelu 4 gwiazdkowym to nie do przyjęcia. Sama pracowałam w niejednym hotelu na wysokim poziomie i w żadnym coś takiego nie miało miejsca. Wiem że jedzenie z bemarow nie będzie tak dobre jak jedzenie przygotowywane w tej chwili i podane na talerzu. Jednak da się to pogodzić aby wszystko współgrało i nie można zwalać winy na bemary. Niestety jedzenie pozostawia wiele do życzenia a jest to ważny aspekt dla osób które biorą all inclusive . Owszem nie było tak że nie zjedliśmy tam nic. Ale takie jedzenie na siłę psuło tylko cała atmosferę. Ile można jeść frytki i pizzę? I pizza również była dobra tylko w momencie kiedy wyszła dopiero z pieca. Ale to akurat normalne. Dodam jeszcze mała uwagę aby obsługa restauracji sprawdzała dobrze sztućce które kładzie na stół. Zdarzało się że były brudne a szklanki często były popękane . Jednak kelnerzy również spełniali moje oczekiwania. Nie mam im nic do zarzucenia. Widać że starali się dobrze wykonywać swoją pracę. Byli mili grzeczni i mało widoczni co jest ogromnym plusem. Chciałabym lepiej ocenić ten hotel naprawdę .. bo pracują tam ludzie którzy zasługują na pochwałę. Ale nie mogę właśnie przez aspekt jedzeniowy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie wiem dlaczego hotel posiada tak dobre opinie. Jest to zupelnie przecietny hotel na Fuerteventura. Nic szczególnego. Hotel nie posiada zielonego terenu na zewnątrz, pozostaje tylko sztuczna trawa na dachu budynku i płytki ceramiczne przy basenie, który jest bardzo mały. Jedzenie przeciętne, wybór skromny. Przy pobycie dłuższym niż 7 dni może się znudzić. Brak mi było szynki hiszpańskiej jamon, którą tej klasy hotele serwują na wyspach. Nie było też owoców morza. Jednego dnia podano shusi ,ale było okropne. Ale można było się najeść, nikt głodny nie chodził, poza tym, że późna kolacja czy wczesne śniadanie to kpina z klienta, puste stoły ! Animacje okropne. W jeden wieczór pewne dziewczę fajnie pośpiewało, a że wszyscy byli po drinku, to się podobało, chociaż dla mnie za mało piosenek hiszpańskich. Nie jestem malkontentem, byłem w różnych hotelach, ale ten mnie rozczarował. Być może za dużo sobie obiecywałem, po przeczytaniu opini o tym hotelu. Pani rezydent z Rainbow to totalna porażka. Być może kobieta zmęczona jest pobytem na wyspie, nie kojarzy faktów, jest mało pomocna. Przestrzegam przed nią, trzeba uważać.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniała bardzo szeroka i dluga plaża, krystalicznie czysta woda oceanu o lazuorwym kolorze, ktora pozostaje we wspomniach na długo. Odległość 5min od hotelu. I to byłby największy jego atut. W hotelu pokoje czyste, nowocześnie urządzone, codziennie wymieniane ręczniki,a pościel na żądanie. Jednak incydentalnie pojawiały się czarne robaczki. Z umywalki wydobywa sie nieprzyjemny zapach w czasie spuszczania wody. Widok z pokoju na góry i częściowo na ocean, ale pełny widok z wyzszych pięter co wymagało dopłaty ok 150e. Basen mały i mało atrakcyjny, choć lerzaków nie brakowało. Alkohole w opcji All inc. dostępne wybrane, drinki sztuczne z nalewaka. Jedzenie mało urozmaicone głównie pod Niemców i Anglików. Zdarzały się nie świeże produkty zwłaszcza owoce i warzywa, a hitem było sushi z parówką. Potrawy raczej tłuste i nie przyprawione, bez smaku. Sytuację ratowała pyszna kawa. W dniu fakultatywnej wycieczki pomimo prośby przygotowania wczesnego śniadania, spóźniono się i zaserwowano jedynie mortadele, żółty ser, pieczywo tostowe i wybór różnego rodzaju jogurtów z musli. Animacje na niskim poziomie, nie porywające do tańca. Na ostatnim piętrze ładny taras z barem i panoramą na ocean. Plusem aleja handlowa przy hotelu z perfumeriami. W niedalekiej odległości supermarket, apteka, port, kilka restauracyjek i wypożyczalnie samochodów. Leżaki i parasole płatne 13.5e dzień. Na plaży niewielu turystów gdzie można wypocząć i czuć się nie skrępowanym. Ogólna ocena średnia.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
w hotelu byliśmy z rodziną już 3-ci raz ....po za zmianą nazwy od 2 lat nic się nie zmieniło...widać już , że hotel potrzebuje remontu....Tak jak kiedyś (poprzednie 2 razy) posiłki były wręcz wyśmienite to teraz raczej przeciętne.....i to chyba najbardziej zaważyło na mojej ocenie hotelu mimo, że wybraliśmy go świadomie po pobycie w lutym 2023......