Kategoria lokalna 4
3.0/6
Hotel poniżej moich oczekiwań, zasługuje na naciągane 3 gwiazdki. na plus jest lokalizacja bo położony jest w centrum miasta i 5 min spacerkiem do świetnej plaży
Michał, Białystok - 28.02.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2023
3/5 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Doskonałe położenie. Czysto. Wybierać pokój piętro 2+. Koniecznie. Uwaga: Pokój promo tragedia. Bez balkonu. Niektóre na 1 nie mają nawet normalnych okien. Jedzenie słabe. Animacji brak. Czyli hotel 3 gwiazdki. Fuerta piękna. pogoda miodzio.
Zbigniew, WARSZAWA - 23.02.2020
8/12 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Ostrzegam ludzi wybierających ten hotel, tak jak ja, po komentarzach w internecie. Mając porównanie, nie wiem skąd aż tak wysokie oceny. Moja sytuacja wyglądała tak, że korzystając z usług "rainbow" dostałem wymieniony w "wadach hotelu"pokój, a od recepcjonistki dowiedziałem się, że ta firma wykupiła tylko i wyłącznie pokoje na pierwszym piętrze i nie ma możliwości jego zmiany, mimo mojej dopłaty do pokoju. Co gorsza, proszę zwrócić uwagę na doby hotelowe: mieliśmy wykupione 7-dniowe wakacje. Na miejsce dotarliśmy po godz 22.00, więc nie należała nam się kolacja, a w dniu wyjazdu otrzymaliśmy jedynie śniadanie(ukłon dla hotelu, ze poczęstowali nas przekąskami, mimo, że kuchnia była już zamknięta. W związku z powyższym dób było co prawda 7, lecz licząc all inclusive zdecydowanie 6.
Jacek, Sosnowiec - 16.11.2019
3/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Wybraliśmy ten hotel korzystając z biura Rainbow Tours i już na wstępie chiałbym uprzedzić wszystkich podejmujących decyzję, że w moim osobistym odczuciu hotelowi bardzo daleko do rzekomych 4 gwiazdek, które posiada. Klienci Rainbow wybierając standardowy pokój dostają oczywiście jedne z najgorzej położonych w całym hotelu z widokiem na ulicę, pobliskie śmietniki lub miejsce przyjęcia dostaw. Lepszy pokój oczywiście oferuje obsługa za dodatkową dopłatą zaraz po przyjeździe. Nam trafił się pokój z widokiem na ulicę który znajdował się bezpośrednio nad restauracją i codziennie wcześnie rano było słychać różne stuki i trzaski kiedy obsługa przygotowywała restauracje do podania śniadania. Pokój jak na 4 gwiazdki czysty, natomiast mimo remontu całego hotelu w 2017r widać już ślady zużycia i nie wszystko działa jak powinno (tragiczne wifi, które nie działało prawie przez cały pobyt, cieknąca woda z pokrętła deszczownicy pod prysznicem, strzelające zawiasy w szklanych drzwiach od łazienki). Przez cały nasz pobyt jedno jacuzzi i jedna winda była nieczynna, jest tylko jeden basen, który jest mały. Hotel podobno posiada 3 bary, ale czynny był tylko jeden ten na basenie, co oczywiście wiąże się z dużymi kolejkami po napoje szczególnie wieczorami bo jeden barman nie wyrabia a na dodatek lata po całym hotelu i robi jeszcze jakieś inne rzeczy. W barze w lobby nie widziałem barmana praktycznie przez cały pobyt, bar Zeus na 9 piętrze przy tarasie widokowym i jacuzzi był zamknięty przez cały pobyt (dopytywałem kilkukrotnie obsługę, twierdzili że mają problemy techniczne ale moim zdaniem poprostu nie mają wystarczającej ilości ludzi do pracy więc cierpią na tym klienci hotelu). Korzystaliśmy z oferty all inclusive i jedzenie było monotonne i szybko się nudziło, duży minus za praktycznie brak miejscowych hiszpańskich potraw. Drinki z oferty all-in barman ma przygotowane wcześniej w dużych butelkach i przelewa je tylko do papierowych kubków lub wieczorem do szklanek z dużą ilością lodu - wszystkie smakują bardzo podobnie i są kiepskiej jakości a np. za Mojito z alkoholem trzeba dodatkowo dopłacić. Obsługa mocno średnia, barmanii ani pracownicy recepcji wchodząc w interakcje z Tobą nie dają poczucia, że jako gość jesteś pod ich dobrą opieką a w moim odczuciu najmilsze były Panie sprzątające pokój. Sumując to wszystko hotelowi daleko do 4 gwiazdek i to chyba jakaś pomyłka. Na koniec przy zdawaniu pokoju zostalismy w recepcji zapytani o zadowolenie z pobytu, przekazałem Pani swoje zdanie po czym odpowiedziała mi że wszystko będzie działać rzekomo za tydzień - tylko co z tego, skoro mój urlop dobiegł już końca. Nie usłyszeliśmy nawet skromnych przeprosin, nie zostaliśmy też poproszeni o wystawienie opinii bo byłaby niewygodna. Czekając na autobus na lotnisko słyszałem jak ta sama Pani prosi o wystawienie opinii osoby, które były bardziej zadowolone z pobytu co raczej nie jest uczciwe i nie daje pełnego obrazu tego hotelu. Uważam, że w tej cenie można znaleźć coś dużo lepszego i o wyższym standardzie z lepszym podejściem do gości.
Krystian, Sosnowiec - 31.07.2022
11/13 uznało opinię za pomocną