Opinie klientów o Fergus Cactus Garden (ex. Lemon & Soul Cactus Garden)

5.2 /6
247 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Krystian, Sosnowiec 31.07.2022

Dobrze się zastanów zanim wybierzesz ten hotel

Wybraliśmy ten hotel korzystając z biura Rainbow Tours i już na wstępie chiałbym uprzedzić wszystkich podejmujących decyzję, że w moim osobistym odczuciu hotelowi bardzo daleko do rzekomych 4 gwiazdek, które posiada. Klienci Rainbow wybierając standardowy pokój dostają oczywiście jedne z najgorzej położonych w całym hotelu z widokiem na ulicę, pobliskie śmietniki lub miejsce przyjęcia dostaw. Lepszy pokój oczywiście oferuje obsługa za dodatkową dopłatą zaraz po przyjeździe. Nam trafił się pokój z widokiem na ulicę który znajdował się bezpośrednio nad restauracją i codziennie wcześnie rano było słychać różne stuki i trzaski kiedy obsługa przygotowywała restauracje do podania śniadania. Pokój jak na 4 gwiazdki czysty, natomiast mimo remontu całego hotelu w 2017r widać już ślady zużycia i nie wszystko działa jak powinno (tragiczne wifi, które nie działało prawie przez cały pobyt, cieknąca woda z pokrętła deszczownicy pod prysznicem, strzelające zawiasy w szklanych drzwiach od łazienki). Przez cały nasz pobyt jedno jacuzzi i jedna winda była nieczynna, jest tylko jeden basen, który jest mały. Hotel podobno posiada 3 bary, ale czynny był tylko jeden ten na basenie, co oczywiście wiąże się z dużymi kolejkami po napoje szczególnie wieczorami bo jeden barman nie wyrabia a na dodatek lata po całym hotelu i robi jeszcze jakieś inne rzeczy. W barze w lobby nie widziałem barmana praktycznie przez cały pobyt, bar Zeus na 9 piętrze przy tarasie widokowym i jacuzzi był zamknięty przez cały pobyt (dopytywałem kilkukrotnie obsługę, twierdzili że mają problemy techniczne ale moim zdaniem poprostu nie mają wystarczającej ilości ludzi do pracy więc cierpią na tym klienci hotelu). Korzystaliśmy z oferty all inclusive i jedzenie było monotonne i szybko się nudziło, duży minus za praktycznie brak miejscowych hiszpańskich potraw. Drinki z oferty all-in barman ma przygotowane wcześniej w dużych butelkach i przelewa je tylko do papierowych kubków lub wieczorem do szklanek z dużą ilością lodu - wszystkie smakują bardzo podobnie i są kiepskiej jakości a np. za Mojito z alkoholem trzeba dodatkowo dopłacić. Obsługa mocno średnia, barmanii ani pracownicy recepcji wchodząc w interakcje z Tobą nie dają poczucia, że jako gość jesteś pod ich dobrą opieką a w moim odczuciu najmilsze były Panie sprzątające pokój. Sumując to wszystko hotelowi daleko do 4 gwiazdek i to chyba jakaś pomyłka. Na koniec przy zdawaniu pokoju zostalismy w recepcji zapytani o zadowolenie z pobytu, przekazałem Pani swoje zdanie po czym odpowiedziała mi że wszystko będzie działać rzekomo za tydzień - tylko co z tego, skoro mój urlop dobiegł już końca. Nie usłyszeliśmy nawet skromnych przeprosin, nie zostaliśmy też poproszeni o wystawienie opinii bo byłaby niewygodna. Czekając na autobus na lotnisko słyszałem jak ta sama Pani prosi o wystawienie opinii osoby, które były bardziej zadowolone z pobytu co raczej nie jest uczciwe i nie daje pełnego obrazu tego hotelu. Uważam, że w tej cenie można znaleźć coś dużo lepszego i o wyższym standardzie z lepszym podejściem do gości.

3.0/6

Jacek, Sosnowiec 17.11.2019

nie polecam

Ostrzegam ludzi wybierających ten hotel, tak jak ja, po komentarzach w internecie. Mając porównanie, nie wiem skąd aż tak wysokie oceny. Moja sytuacja wyglądała tak, że korzystając z usług "rainbow" dostałem wymieniony w "wadach hotelu"pokój, a od recepcjonistki dowiedziałem się, że ta firma wykupiła tylko i wyłącznie pokoje na pierwszym piętrze i nie ma możliwości jego zmiany, mimo mojej dopłaty do pokoju. Co gorsza, proszę zwrócić uwagę na doby hotelowe: mieliśmy wykupione 7-dniowe wakacje. Na miejsce dotarliśmy po godz 22.00, więc nie należała nam się kolacja, a w dniu wyjazdu otrzymaliśmy jedynie śniadanie(ukłon dla hotelu, ze poczęstowali nas przekąskami, mimo, że kuchnia była już zamknięta. W związku z powyższym dób było co prawda 7, lecz licząc all inclusive zdecydowanie 6.

3.0/6

Wojtek R. 13.01.2023

Lokalizacja i PERSONEL

Lokalizacja: perfekt, obsługa: bardzo miła, wyżywienie: (all inclusive) bardzo ograniczony wybór dań, monotonność i poprostu niesmaczne. Napoje alkoholowe i bezalkoholowe ok. Internet wi-fi co chwilę nie działa. Obiektywne, a może bardziej subiektywne wnioski to lokalizacja hotelu ok, i…. i właściwie tyle.

3.0/6

Fred i Fredzia 11.10.2023

dobra lokalizacja

Hotel średni, ale nie najgorszy. Dobra lokalizacja, wszędzie blisko, śliczna plaża. Chyba jedna z ładniejszych na wyspie. Dla dzieci nie ma atrakcji. Jeżeli ktoś chce się tylko przespać i podziwiać ładne okolice to hotel dla niego. Polecam odwiedzic zoo, znajduje się 30 km od hotelu, jest darmowy bus, bilety można kupić na miejscu albo online. Śliczne miejsce warte odwiedzenia nawet bez dzieci. ( zastanawialiśmy się nad odwiedzeniem zoo, a okazała się to jajfajniejsza wycieczka, byliśmy na lanzarote, cofete, tur po wyspie. Zoo najciekawsze ;)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem