Opinie o Fergus Cactus Garden (ex. Lemon & Soul Cactus Garden)

5.2/6 (251 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.2/6
251 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    nie polecam

    Ostrzegam ludzi wybierających ten hotel, tak jak ja, po komentarzach w internecie. Mając porównanie, nie wiem skąd aż tak wysokie oceny. Moja sytuacja wyglądała tak, że korzystając z usług "rainbow" dostałem wymieniony w "wadach hotelu"pokój, a od recepcjonistki dowiedziałem się, że ta firma wykupiła tylko i wyłącznie pokoje na pierwszym piętrze i nie ma możliwości jego zmiany, mimo mojej dopłaty do pokoju. Co gorsza, proszę zwrócić uwagę na doby hotelowe: mieliśmy wykupione 7-dniowe wakacje. Na miejsce dotarliśmy po godz 22.00, więc nie należała nam się kolacja, a w dniu wyjazdu otrzymaliśmy jedynie śniadanie(ukłon dla hotelu, ze poczęstowali nas przekąskami, mimo, że kuchnia była już zamknięta. W związku z powyższym dób było co prawda 7, lecz licząc all inclusive zdecydowanie 6.

    Jacek, Sosnowiec - 17.11.2019

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Lokalizacja i PERSONEL

    Lokalizacja: perfekt, obsługa: bardzo miła, wyżywienie: (all inclusive) bardzo ograniczony wybór dań, monotonność i poprostu niesmaczne. Napoje alkoholowe i bezalkoholowe ok. Internet wi-fi co chwilę nie działa. Obiektywne, a może bardziej subiektywne wnioski to lokalizacja hotelu ok, i…. i właściwie tyle.

    Wojtek R. - 13.01.2023

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    dobra lokalizacja

    Hotel średni, ale nie najgorszy. Dobra lokalizacja, wszędzie blisko, śliczna plaża. Chyba jedna z ładniejszych na wyspie. Dla dzieci nie ma atrakcji. Jeżeli ktoś chce się tylko przespać i podziwiać ładne okolice to hotel dla niego. Polecam odwiedzic zoo, znajduje się 30 km od hotelu, jest darmowy bus, bilety można kupić na miejscu albo online. Śliczne miejsce warte odwiedzenia nawet bez dzieci. ( zastanawialiśmy się nad odwiedzeniem zoo, a okazała się to jajfajniejsza wycieczka, byliśmy na lanzarote, cofete, tur po wyspie. Zoo najciekawsze ;)

    JOANNA , Toruń - 11.10.2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel na trójkę

    Atutem hotelu jest jego położenie, blisko plaży, sklepów i deptaka prowadzącego do Morro Jable. Niestety hotel wymaga odświeżenia. Na korytarzu odpadają płaty farby. Pokoje są bardo duże ale źle zaprojektowane. Zamówiłam pokój bez balkonu, a dostałam pokój bez okna. Do pokoju wchodziło się przez oszklone drzwi, które jednocześnie były jedynym źródłem światła dziennego. Ponieważ od strony drzwi był korytarz, którym przechodzili inni goście i pracownicy hotelu , to nie można było pokoju przewietrzyć, bo było się jak na widelcu i cały czas należało mieć zaciągnięte co najmniej firany, co powodowało, że w pokoju było ciemno jak w norze. Wyposażenie pokoi było dość ubogie ale łóżka były bardzo wygodne. Na 6 piętrze jest ładny taras z leżakami do opalania się i z jaccuzzi. Restauracja oferowała głównie warzywa i na ciepło, i na zimno, które były smaczne. Posiłki były raczej dla wegetarian niż dla mięsożernych. Codziennie była smażona ryba (najczęściej śledź) i malutkie kawałeczki kurczaka albo niedosmażonej wieprzowiny. Drinki słabe, soki rozwodnione ze sztucznych syropów, wino z nalewaka nie do wypicia. Bar na dachu nieczynny. W barze przy basenie większość drinków dodatkowo płatnych. Kawa i herbata, poza śniadaniem, dostępna tylko w barze przy basenie w papierowych kubkach. Na koniec miałyśmy niemiłą sytuację, kiedy kierowca autobusu transferowego na lotnisko "za karę" za to, że nie poszłyśmy z walizkami do hotelu po przeciwnej stronie ulicy (musiałybyśmy iść z walizkami stromo pod górę, a potem stromo w dół, ja a 58 lat, siostra 77 lat) , przejechał koło nas i nie zatrzymał się przy naszym hotelu i zostałyśmy z siostrą przed hotelem. Pani rezydent oświadczyła mi, że nie ma numeru telefonu do kierowcy i nie wie jak nam pomóc. Byłyśmy 85 km od lotniska. Na szczęście udało nam się zabrać autobusem Itaki na lotnisko. A pani rezydent, kiedy byłyśmy już w autobusie Itaki oddzwoniła, każąc nam szukać taksówki i dojechać do jakiejś miejscowości na trasie buńczucznego kierowcy, że on nas zabierze dalej. Nie wiem kto miałby ponieść koszt tej taksówki i jak miałabym zaufać takiemu kierowcy, że rzeczywiście by na nas czekał.

    Agata, Łódź - 26.03.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem