Opinie o Fergus Cactus Garden (ex. Lemon & Soul Cactus Garden)

Kategoria lokalna 4

5.2/6
(252 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel na trójkę

    Agata, Łódź 26.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Atutem hotelu jest jego położenie, blisko plaży, sklepów i deptaka prowadzącego do Morro Jable. Niestety hotel wymaga odświeżenia. Na korytarzu odpadają płaty farby. Pokoje są bardo duże ale źle zaprojektowane. Zamówiłam pokój bez balkonu, a dostałam pokój bez okna. Do pokoju wchodziło się przez oszklone drzwi, które jednocześnie były jedynym źródłem światła dziennego. Ponieważ od strony drzwi był korytarz, którym przechodzili inni goście i pracownicy hotelu , to nie można było pokoju przewietrzyć, bo było się jak na widelcu i cały czas należało mieć zaciągnięte co najmniej firany, co powodowało, że w pokoju było ciemno jak w norze. Wyposażenie pokoi było dość ubogie ale łóżka były bardzo wygodne. Na 6 piętrze jest ładny taras z leżakami do opalania się i z jaccuzzi. Restauracja oferowała głównie warzywa i na ciepło, i na zimno, które były smaczne. Posiłki były raczej dla wegetarian niż dla mięsożernych. Codziennie była smażona ryba (najczęściej śledź) i malutkie kawałeczki kurczaka albo niedosmażonej wieprzowiny. Drinki słabe, soki rozwodnione ze sztucznych syropów, wino z nalewaka nie do wypicia. Bar na dachu nieczynny. W barze przy basenie większość drinków dodatkowo płatnych. Kawa i herbata, poza śniadaniem, dostępna tylko w barze przy basenie w papierowych kubkach. Na koniec miałyśmy niemiłą sytuację, kiedy kierowca autobusu transferowego na lotnisko "za karę" za to, że nie poszłyśmy z walizkami do hotelu po przeciwnej stronie ulicy (musiałybyśmy iść z walizkami stromo pod górę, a potem stromo w dół, ja a 58 lat, siostra 77 lat) , przejechał koło nas i nie zatrzymał się przy naszym hotelu i zostałyśmy z siostrą przed hotelem. Pani rezydent oświadczyła mi, że nie ma numeru telefonu do kierowcy i nie wie jak nam pomóc. Byłyśmy 85 km od lotniska. Na szczęście udało nam się zabrać autobusem Itaki na lotnisko. A pani rezydent, kiedy byłyśmy już w autobusie Itaki oddzwoniła, każąc nam szukać taksówki i dojechać do jakiejś miejscowości na trasie buńczucznego kierowcy, że on nas zabierze dalej. Nie wiem kto miałby ponieść koszt tej taksówki i jak miałabym zaufać takiemu kierowcy, że rzeczywiście by na nas czekał.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel poniżej oczekiwań

    Tomasz 28.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Wybierając hotel Lemon & Soul Cactus Garden sugerowałem się bardzo dobrymi opiniami. Podczas pobytu bardzo się rozczarowałem. Hotel jest mocno wyeksploatowany, pokoje zniszczone - odpadający tynk ze ściany, w łazience wszechobecny grzyb oraz brak wentylacji. Zniszczona elewacja hotelu. Mały basen oraz brak odpowiedniej ilości leżaków. Największy problem stanowiło wyżywienie, które było monotonne. Codziennie to samo: pizza, ziemniaki, frytki, twarde-gumowe mięso. Przez cały tydzień te same desery.Z owoców jedynie: kiwi, jabłka, banany i gruszki. Z plusów: podgrzewana woda w basienie oraz obsługa hotelu. Wg. mojej opinii hotel nie zasługuje na 4*.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    4 gwiazdki to za dużo - naprawdę

    urodzinowi 16.05.2018 | Termin pobytu: styczeń 2019

    Ogólnie ok, ale zawsze jest ok. jak się jedzie spędzić mile czas i spotyka się fantastycznych ludzi. Hotel w tym nie pomagał. Jedzenie słabe, wszystko z bardzo bylejakich prtoduktów, ale pewnie, że nie chodziliśmy głodni, a żeby napić się alkoholu, który nie odtrącał, chodziliśmy do sklepu. Takie to mieszane oceny. Pani Zofia zwana Sophią, prowadząca wycieczkę na Lanzarotte nie do opisania, zakompleksiona pani, której nic nie odpowiada w Polsce i Polakach. Swoimi ciągłymi impertynencjami zepsuła nam wycieczkę- całej naszej grupie, nie udzieliła nam żadnych merytorycznych informacji.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    średnia

    Wiesława, Głuchołazy 05.02.2019

    Hotel dobry, szczególnie podobał mi się taras na 9 piętrze. Natomiast bardzo słaba kuchnia, mały wybór dań, brak dobrego kucharza. Można stwierdzić, że kuchnia była bardzo oszczędna, nie było dań które by zachwyciły.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem