5.2/6 (248 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.0/6
Największymi problemami całego wyjazdu było jedzenie w tym hotelu oraz Państwa organizacja. Po drodze do hotelu nasz autokar rozwoził innych gości i z innych hoteli (i innych biur podróży). Przez co droga która wg. nawigacji powinna zająć ok 40min zajęła 2 godziny. Nie zdążyliśmy przez to na obiad. Generalnie bardzo słaba obsługa z Państwa strony i porównują co innych biur podróży nie jesteśmy zadowoleni z Państwa organizacji wyjazdu.
3.0/6
Byliśmy w tym hotelu w ostatnim tygodniu października. Hotel po kapitalnym remoncie w 2017 roku. Atutem hotelu jest położenie, blisko przepięknej piaszczystej plaży w malowniczym, niewielkim miasteczku, pełnym sklepów, restauracji i całej potrzebnej infrastruktury. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest przepiękny taras z leżakami, barem i jacuzzi na 9 piętrze hotelu. Jedzenie było smaczne, ale monotonne, a wybór niewielki. Pokoje czyste, ładnie urządzone, duży prysznic, codziennie sprzątane. Niestety pokoje promocyjne nie mają balkonów i są ulokowane nad basenem albo z oknem na korytarz ...... najgorsze pokoje w hotelu. Gośćmi tego hotelu są głównie Niemcy po 60. Wieczorem w hotelu wiało nudą. UWAGA !!!! Jeżeli wylot do kraju jest w godzinach popołudniowych lub wieczornych to po zdaniu pokoju o godzinie 12, są odcinane opaski i nie można korzystać z barów i restauracji. Tak więc wylot był o 20.15 a ostatni posiłek w hotelu o 10.00 Mimo interwencji w biurze i u rezydenta - Rainbow ma klientów w głębokim poważaniu. Dodam że większość z nas była kolejny raz na Fuerteventurze i nikt się z taką sytuacją nie spotkał.
3.0/6
Hotel poniżej moich oczekiwań, zasługuje na naciągane 3 gwiazdki. na plus jest lokalizacja bo położony jest w centrum miasta i 5 min spacerkiem do świetnej plaży
3.0/6
Doskonałe położenie. Czysto. Wybierać pokój piętro 2+. Koniecznie. Uwaga: Pokój promo tragedia. Bez balkonu. Niektóre na 1 nie mają nawet normalnych okien. Jedzenie słabe. Animacji brak. Czyli hotel 3 gwiazdki. Fuerta piękna. pogoda miodzio.