Kategoria lokalna 4
3.5/6
Jak na sieć hoteli cactus to standard odbiega od pozostałych hoteli w których bylam. (rodos, fuerteventura). pokoje nadają się do remontu, średnio dbano o czystość, jedzenie malo urozmaicone. plusem to okolica - do plazy blisko ( szeroka, piaszczysta, blisko wydm - mozna bylo gdzie spacerować...)
Agnieszka, Zabrze - 18.04.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2018
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Położenie hotelu ok , znaczaco zmieniło się wyżywienie
TOMASZ, --- - 01.07.2022
3/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Największymi problemami całego wyjazdu było jedzenie w tym hotelu oraz Państwa organizacja. Po drodze do hotelu nasz autokar rozwoził innych gości i z innych hoteli (i innych biur podróży). Przez co droga która wg. nawigacji powinna zająć ok 40min zajęła 2 godziny. Nie zdążyliśmy przez to na obiad. Generalnie bardzo słaba obsługa z Państwa strony i porównują co innych biur podróży nie jesteśmy zadowoleni z Państwa organizacji wyjazdu.
MARCIN, KĘTY - 03.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023
3/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Byliśmy w tym hotelu w ostatnim tygodniu października. Hotel po kapitalnym remoncie w 2017 roku. Atutem hotelu jest położenie, blisko przepięknej piaszczystej plaży w malowniczym, niewielkim miasteczku, pełnym sklepów, restauracji i całej potrzebnej infrastruktury. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest przepiękny taras z leżakami, barem i jacuzzi na 9 piętrze hotelu. Jedzenie było smaczne, ale monotonne, a wybór niewielki. Pokoje czyste, ładnie urządzone, duży prysznic, codziennie sprzątane. Niestety pokoje promocyjne nie mają balkonów i są ulokowane nad basenem albo z oknem na korytarz ...... najgorsze pokoje w hotelu. Gośćmi tego hotelu są głównie Niemcy po 60. Wieczorem w hotelu wiało nudą. UWAGA !!!! Jeżeli wylot do kraju jest w godzinach popołudniowych lub wieczornych to po zdaniu pokoju o godzinie 12, są odcinane opaski i nie można korzystać z barów i restauracji. Tak więc wylot był o 20.15 a ostatni posiłek w hotelu o 10.00 Mimo interwencji w biurze i u rezydenta - Rainbow ma klientów w głębokim poważaniu. Dodam że większość z nas była kolejny raz na Fuerteventurze i nikt się z taką sytuacją nie spotkał.
Agnieszka, Przystajń - 03.11.2019
4/4 uznało opinię za pomocną