Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Agnieszka, Przystajń 03.11.2019
Hotel mocno przereklamowany
Byliśmy w tym hotelu w ostatnim tygodniu października. Hotel po kapitalnym remoncie w 2017 roku. Atutem hotelu jest położenie, blisko przepięknej piaszczystej plaży w malowniczym, niewielkim miasteczku, pełnym sklepów, restauracji i całej potrzebnej infrastruktury. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest przepiękny taras z leżakami, barem i jacuzzi na 9 piętrze hotelu. Jedzenie było smaczne, ale monotonne, a wybór niewielki. Pokoje czyste, ładnie urządzone, duży prysznic, codziennie sprzątane. Niestety pokoje promocyjne nie mają balkonów i są ulokowane nad basenem albo z oknem na korytarz ...... najgorsze pokoje w hotelu. Gośćmi tego hotelu są głównie Niemcy po 60. Wieczorem w hotelu wiało nudą. UWAGA !!!! Jeżeli wylot do kraju jest w godzinach popołudniowych lub wieczornych to po zdaniu pokoju o godzinie 12, są odcinane opaski i nie można korzystać z barów i restauracji. Tak więc wylot był o 20.15 a ostatni posiłek w hotelu o 10.00 Mimo interwencji w biurze i u rezydenta - Rainbow ma klientów w głębokim poważaniu. Dodam że większość z nas była kolejny raz na Fuerteventurze i nikt się z taką sytuacją nie spotkał.
3.0/6
Michał, Białystok 28.02.2024 Termin pobytu: wrzesień 2023
poniżej oczekiwania
Hotel poniżej moich oczekiwań, zasługuje na naciągane 3 gwiazdki. na plus jest lokalizacja bo położony jest w centrum miasta i 5 min spacerkiem do świetnej plaży
3.0/6
Zbigniew, WARSZAWA 23.02.2020
Cactus Garden
Doskonałe położenie. Czysto. Wybierać pokój piętro 2+. Koniecznie. Uwaga: Pokój promo tragedia. Bez balkonu. Niektóre na 1 nie mają nawet normalnych okien. Jedzenie słabe. Animacji brak. Czyli hotel 3 gwiazdki. Fuerta piękna. pogoda miodzio.
3.0/6
Jacek, Sosnowiec 16.11.2019
niezadowoleni klienci
Ostrzegam ludzi wybierających ten hotel, tak jak ja, po komentarzach w internecie. Mając porównanie, nie wiem skąd aż tak wysokie oceny. Moja sytuacja wyglądała tak, że korzystając z usług "rainbow" dostałem wymieniony w "wadach hotelu"pokój, a od recepcjonistki dowiedziałem się, że ta firma wykupiła tylko i wyłącznie pokoje na pierwszym piętrze i nie ma możliwości jego zmiany, mimo mojej dopłaty do pokoju. Co gorsza, proszę zwrócić uwagę na doby hotelowe: mieliśmy wykupione 7-dniowe wakacje. Na miejsce dotarliśmy po godz 22.00, więc nie należała nam się kolacja, a w dniu wyjazdu otrzymaliśmy jedynie śniadanie(ukłon dla hotelu, ze poczęstowali nas przekąskami, mimo, że kuchnia była już zamknięta. W związku z powyższym dób było co prawda 7, lecz licząc all inclusive zdecydowanie 6.