Opinie o Fergus Cactus Garden (ex. Lemon & Soul Cactus Garden)

Kategoria lokalna 4

5.2/6
(252 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Fantastyczna okolica, hotel taki sobie.

    KRYSTYNA, --- 21.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Dla pięknej, słonecznej i ciepłej lokalizacji warto tam w styczniu pojechać. Hotel zapewnia nocleg i wyżywienie, ale bez fajerwerków. Zwłaszcza jedzenie monotonne i często przygotowane z niskiej jakości produktów. Nie głodowaliśmy ale zachwyceni potrawami też nie byliśmy. Proszę zwracać uwagę na naczynia i sztućce - zdarzają się dość często niedomyte. Pracownicy w recepcji, restauracji, barze i z serwisu sprzątającego bardzo mili, uprzejmi i chętni do pomocy. Widać, że są zapracowani. Zwłaszcza w restauracji. Transfery do hotelu i na lotnisko dostarczyły najwięcej stresu. Na lotnisku w Puerto Rosario błądziliśmy w gąszczu autokarów aby znaleźć ten, który miał nas zawieźć do hotelu. Zabrakło rezydenta w pobliżu stanowiska odbioru bagażu, który poinformowałby o przystanku autobusu oraz tablicy informacyjnej Rainbow za szybą autobusu. Poruszanie się po dość rozległej hali przylotów z ciężkimi bagażami w poszukiwaniu rezydenta było uciążliwe i irytujące. Podobnie było z powrotem do Polski. Otrzymaliśmy SMS od rezydentki, że mamy czekać na autokar przed hotelem, tymczasem okazało się, że zjawił się na ulicy równoległej oddzielonej skwerem od hotelu. Autobusem kierowała młoda kobieta, która czekała tam przez chwilę następnie przyjechała tam gdzie czekaliśmy, zwolniła przy nas i odjechała bez nas. Według nas to była zwyczajna złośliwość. Nie spodziewaliśmy się, że możemy być tak źle potraktowani. Zaznaczam, że miejsce, w którym oczekiwaliśmy było oznaczone jako miejsce przeznaczone dla autobusów. Na jezdni widniał wyraźny i duży napis BUS, więc autobus mógł się tam zatrzymać. Kilka minut potem zatrzymały się tam autobusy zabierające niemieckich gości oraz z TUI i Itaki. W tym samym miejscu zatrzymywały się autobusy, które zabierały nas na wycieczki fakultatywne oraz autobus, który przywiózł nas z lotniska. Po takim zachowaniu byliśmy w szoku obawiając się, że nie dotrzemy na czas na lotnisko. Rezydentka wtedy doradziła nam abyśmy dogonili autobus taksówką. Miał czekać na nas ok 10 km dalej. Oczekiwanie na taxi trwało ok. pół godziny, co dodatkowo zwiększało nasze zdenerwowanie. Największy stres przeżyliśmy po dotarciu do autobusu. Nie rozumieliśmy, co po hiszpańsku mówiła szoferka. Ale wiemy, że wrzeszczała. I to bardzo długo. Cały urok z pobytu prysł w jednej chwili. Byliśmy z Rainbow na kilku wyjazdach zagranicznych, na Teneryfie i Gran Canarii spotkaliśmy miłych, życzliwych i pomocnych rezydentów. Tym razem bardzo się zawiedliśmy. Mamy jeszcze zarezerwowany wyjazd do Turcji. Oby tam nie spotkało nas to samo.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    opinia

    Agnieszka, Zabrze 18.04.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Jak na sieć hoteli cactus to standard odbiega od pozostałych hoteli w których bylam. (rodos, fuerteventura). pokoje nadają się do remontu, średnio dbano o czystość, jedzenie malo urozmaicone. plusem to okolica - do plazy blisko ( szeroka, piaszczysta, blisko wydm - mozna bylo gdzie spacerować...)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt kolejny raz na Fuerta

    TOMASZ, --- 01.07.2022

    Położenie hotelu ok , znaczaco zmieniło się wyżywienie

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Raczej średni wyjazd

    MARCIN, KĘTY 03.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Największymi problemami całego wyjazdu było jedzenie w tym hotelu oraz Państwa organizacja. Po drodze do hotelu nasz autokar rozwoził innych gości i z innych hoteli (i innych biur podróży). Przez co droga która wg. nawigacji powinna zająć ok 40min zajęła 2 godziny. Nie zdążyliśmy przez to na obiad. Generalnie bardzo słaba obsługa z Państwa strony i porównują co innych biur podróży nie jesteśmy zadowoleni z Państwa organizacji wyjazdu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem