Opinie klientów o SBH Maxorata Resort

5.3 /6
133 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Rozczarowany 13.08.2020

Sierpien 2020

Wlasnie jesteśmy goścmi w Maxoracie. Hotel jest piękny, a pokoje czyste. Niestety opcja all inclusive, która wykupiliśmy brzmi jak żart. Nie mogę powiedzieć, że zostałem oszukany, gdyż w ofercie pisze, że wyżywienie w miejscach i godzinach wyznaczonych przez hotel. Niestety hotel jedzie na totalnym minimum jakie można, sobie wyobrazić. Piękne bambusowe parasole i lóżka do opalania nad basenem...zapomnijcie, strefa zamknięta, tak jak restauracje. Po 11.30 nie da się znaleźć nic do zjedzenia. Wszystkie restauracje tematyczne (m.in tapas, asian) nie funkcjonują do odwołania. W snack bar przy basenie, również próżno szukać jedzenia lub przekąsek do południa. Od 12.30 jest tam serwowany obiad (i tylko tam, wszystkie inne restauracje są zamknięte!), gdzie próżno szukać różnorodności (burgery jak za 3,50 w Macu, troche warzyw i owoców, jedynie paella wyglądała dobrze). Hotel przyjemny do leżenia i opalania jednak otoczka rozczarowała.

2.5/6

Leszek, Kraków 10.06.2022

Tym razem pobyt po remoncie

Kolejne wakacje w tym hotelu i........ generalnie obiekt wybrany pod kątem niezłej lokalizacji, dużej przestrzeni wewnątrz. Pokoje jak i części wspólne po remoncie i to na DUŻY PLUS jednak wyżywienie i napoje to DUŻY MINUS! Pozamykane restauracje tematyczne. Wszystkie potrawy są smażone - gdyby mogli pewnie zupa również byłaby smażona. Brak kolacji tematycznych! Non stop kurczak na zmianę z wieprzowiną i warzywa na patelni które dzień wcześniej nie "zeszły" jako sałatka. Nieśmiertelna niby "pizza". Po interwencji raz! pojawił się jamon i znikł. Desery nie na miarę hotelu o 4 gwiazdkach. Za to papaya nadrabiała niedociągnięcia. Wino i napoje "mocne" są tylko z nazwy - wielka porażka! Wyżywienie marketowe! Obsługa i serwis szybki na dobrym poziomie. Wszystkie niedogodności nadrabiała swym uśmiechem i pomocą p. Sylwia - szefowa recepcji oraz słoneczna pogoda i ciepły ocean.

2.5/6

Tomasz, Kraków 11.08.2022

Średni hotel

Pokoje duże i czyste, jedzenie słabe, duże kolejki po wszystko. All inc bardzo słabe. Ręczniki na basen dodatkowo płatne. Ogólnie bardzo średnio.

0.5/6

Edyta, WROCŁAW 01.09.2022

Hotel dramat! Omijac z daleka!

Hotel tragedia. Z zewnątrz wygląda na fajny ale urok pryska juz w recepcji. Obsługa gości traktuje z buta a po wejściu do pokoju to juz wszystko człowiekowi opada. Nic tylko spakować sie i wracać do Polski. Począwszy od klimatyzacji, która nie działa, telefon stacjonarny żeby skontaktować się z recepcją głuchy, internet chociaż wykupiony extra nie istnieje i zasięg telefonu komórkowego zerowy! Jedzenie tez dramat! Na pół surowe mięso, sałatki w smaku przypominały fermentowane breje. Ten hotel powinien miec max 1gwizdkę!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem