Opinie o Abora Buenaventura

5.3/6 (182 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
182 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Covidowe szaleństwo

    Gdyby nie to covidowe szaleństwo, pewnie byłoby lepiej.

    Katarzyna - 24.09.2021

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Sredni hotel, ale warty polecenia

    Witam, Byłam gościem tego hoteu w drgiej połowie grudnia. Moja ogólna ocena jest dobra, ale hotel ma kilka plusów ale i minusów, o których warto wspomnieć. Pokoje są napawdę przedstronne i czyste. Niestety u mnie w pokoju pierwszej nocy był nieproszony gość, ale może być to spowodowane faktem, ze mieszkałam na pierwszym piętrze a za balkonem miałam pokażny ogród z wysokimi palmami, kaktusami i inna dużą roślinnością. Na plus zasługuje ocena materaca w łożku. Srednio twardy, nowy, wygodny. Na minus łożka z kółkami w jednym końcu, co powodowało, ze łóżko się ruszało. Minusem jest tez koc, pod którym trzeba spać, na którym jest tylko położone prześcieradło zamiast poszewki. Pokoje sprzątane codziennie, nic z prywatnych rzezcy nie zmieniło nawet o cm miejsca, w którym zostały postawione. Kuchnia jest wyśmienita. Śniadania codziennie takie same, ale dzięki temu można wszystkiego spróbować. W obiadach i kolacjach lości dań, dodatków, ciast i owoców nie da się zliczyć. Po prostu nie wiadomo, czego spróbować. Na obiedzie zawsze mniej ludzi, więc spokojnie można usiąść i zjeść. Na kolacje zawsze danie z rybą lub owocami morza - codziennie inne plus dodatkowe dania. Na uwagę zasługuję pizza, którą serwują. Wg mnie jest fenoenalna. Jeśli chodzi o baseny to niestety jest to dość staromodny widok. wszystkiego za dużo i w złym guście. Animacje są okropne. Codziennie grupa Animatorów przedstawia inny repertuar, ale jest to dziwne, za głośne i po prostu brzydkie. Bary przy basenach serwują dość smaczne drinki i alkohole. Jedynie wino w all inclusive jest kwaśne i niesmaczne. Na uwagę zasługuje pyszna Sangria :) Kelnerzy bardzo mili. Gośćmi hotelu są w wiekszości ludzie starsi (może to, ze wzgędu na okres przedśwąteczny, w którym tam byłam). Hotel znajduje się bardzo blisko plaży. Może to jakieś 400 m. Supermarket w razie potrzeby jest "pod nosem". Niestety po przejściu całej okolicy nie znalazłam ani jednej dyskoteki, więc jak dla mnie było tam po prostu nudno. Polecam ten hotel, ale nie ma co liczyć na fajerwerki. Marta.

    Marta, Łódź - 08.01.2017  | Termin pobytu: grudzień 2016

    3/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    All inclusive w tym hotelu to nie wszystko włączone

    Tygodniowy pobyt w listopadzie 2018. Hotel ma plusy i minusy. Plusy 1. Bardzo dobre jedzenie 2. Jest zielono wokół hotelu (dużo drzew) 3. Jest pół godziny od wydm Maspalomas i 10 min od promenady 4. Jest dobrze zorganizowany jak na ilość turystów np. karteczki w restauraci (zielona - stolik wolny, cerwona - stolik zajęty) 5. Pokój jest duży i funkcjonalny Minusy 1. All inclisive w tym hotelu oznacza, że nie wszystko jest włączone. Z pięciu barów AI dotyczy tylko trzech. W żadnym barze nie można dostać kawy, ponieważ dla klientów z AI są tylko automaty z kawą (niska jakość). W barach jest lista 5 drinków dostępnych dla klientów z AI (pozostałe płatne). Za wodę butelkowaną w restauracji trzeba płacić (1,40 EUR za butelkę). Dla klientów z AI bezpłatne jest wino, piwo, pepsi oraz woda z kranu. 2. Hotel jest przy ruchliwej i głośnej ulicy Avenida de Tenerife. Po otwarciu drzwi balkonowych jest głośno, szczególnie wieczorem i nocą. 3. Jest zimno. Do przykrycia jest tylko prześcieradło i koc bez poszewki. W nocy po pokoju hula wiatr. Wróciliśmy z katarem. 4. Pewne elementy pokoju jak narzuta czy kanapa są zużyte. Ja na wyjazd w okresie listopad - luty na ten hotel bym się już nie zdecydował. Jest to hotel trzy gwiazdkowy, więc nie ma suszarki w łazience, a na śniadanie nie ma omletów.

    Jerzy - 26.11.2018  | Termin pobytu: listopad 2018

    34/43 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Udany wyjazd

    Gran Canaria to miejsce warte odwiedzenia, super widoki i klimat. Hotel bardzo duży i głośny, nastawiony na gości lubiących głośne animacje. Mieliśmy pokój od strony basenu, więc z małymi dziećmi radzę poprosić o pokój w innej części hotelu.

    Barbara, Koszalin - 04.12.2019

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem