5.4/6 (281 opinii)
Kategoria lokalna 3.5
6.0/6
Hotel super. Pokoje czyste i zgodne ze zdjęciem w ofercie. Wyżywienie dobre i co najważniejsze świeże, dużo sałatek, owoców, lody, ciasta, codziennie na obiad i kolację do wyboru ryby, mięsa, pasty, pizza, wieczory tematyczne itp. Obsługa hotelowa miła, uśmiechnięta i pomocna. Pokój dokładnie sprzątany codziennie. Rezydentka P. Ania kompetentna. Okolica ładna, blisko do plaży Playa de Veril, przystanku autobusowego, wypożyczalni samochodów i sklepów. Do wydm można dojść plażą lub deptakiem ok. 30 min a do latarni 1.5h spacerkiem. Do plaży schodzi się po schodach co może być problematyczne dla rodziców z dziećmi w wózkach oraz osób niepełnosprawnych, ale jest też podjazd (zejście na lewo od hotelu). Plaża czysta i piaszczysta. Na terenie hotelu basen dla dzieci, dorosłych i jacuzzi. Animacje też jakieś są prowadzone dla dzieci i doroslych ale nie orientuje się jakie bo spędzaliśmy czas na plaży i zwiedzaniu.
6.0/6
Polecam wszystkim wypoczynek w tym hotelu jedzenie dobre pokoje czyściutkie.Obsługa na recepcji w barze i stołówce przemiła.Do oceanu bardzo blisko. Wszystkim życzę miłego urlopu.
6.0/6
Bardzo udany wypoczynek ,hotel super, miejscowość i okolica poprostu bajka, przepiękna plaża jak również promenada wzdłuż oceanu. Nie będę dużo pisał trzeba lecieć i zobaczyć ale tylko z biurem Rainbow polecam 🙂
6.0/6
Wrażeniami dzielę się świeżo po powrocie z wakacji na Gran Canarii, które okazały się udane ponad oczekiwanie. Złożyło się na to zarówno nadzwyczaj fachowe przygotowanie wyjazdu na miejscu w biurze podróży (w Galerii Mokotów w Warszawie), jak i sama oferta hotelowa na miejscu. Wszystkie ważne dla mnie priorytety zostały przez biuro i hotel nie tylko uwzględnione, ale i spełnione. Jak było to ważne, a zarazem nieoczywiste stwierdziłem na miejscu, kiedy – zgodnie z prośbą – ulokowany w cichej części hotelu, kilkukrotnie spotkałem się z narzekaniem na hałas ze strony innych gości, którym ich organizatorzy tego komfortu nie zapewnili. Nawet bym się o takich niedogodnościach w tym hotelu nie dowiedział, gdyby nie to, że kilku nieszczęśników Niemców - nie dowierzając - aż przyszło oglądać, że u mnie było inaczej. Sam hotel Abora Continental spełniał wszystkie wymagania co do lokalizacji oraz obsługi gości. Bez zarzutu była czystość zarówno pokoju, jak i całego obiektu, którego część basenowa była cała myta codziennie. Zapadł mi w pamięć wyjątkowo przyjemny, dyskretny zapach mydeł w łazience, które teraz próbuję znaleźć w Polsce. Jedzenie było pyszne, urozmaicone i podawane niewiarygodnie sprawnie, zważywszy na ilość stołujących się, obsługiwanych jednak tak, żeśmy sobie wzajemnie nie przeszkadzali. Również sama podróż samolotem, jak i transport do i z hotelu przebiegały jak w zegarku, chociaż akurat wcześniejsze przypomnienie godziny wyjazdu jakimś sms-em by nie zaszkodziło. Oprócz tego, że spełnione zostały wszystkie składane przed wyjazdem deklaracje, ogromnie ważna była dla mnie także taktowność opiekunów podróży, którzy robili wszystko to, co należało, ale i nie robili niczego, czego by się nie chciało. Zadowolony uczestnik