Opinie o Abora Continental

Kategoria lokalna: 3

5.4/6
(359 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Zachwycona

    Sylwia, Pułtusk 21.03.2019

    Hotel to bardzo dobre 4 gwiazdki! Bardzo czysto. Kazdego dnia sprzątane. Jedzenie pyszne. Bardzo serdeczna i miła obsluga. Blisko do oceanu i promenady. Liczne sklepy i restauracje. Bardzo miła atmosfera. Pobyt na 5+

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Udany wypoczynek

    Jarek 01.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Kolejny udany wyjazd z Rainbow. Przez lata korzystałem z różnych biur, ale w tym biurze naprawdę można czuć się zaopiekowanym i pewnym co się kupuje (mowa o hotelu, jedzeniu, organizacji i opiece rezydenta) Pani Agata, bardzo miła i pomocna, jako jedyny rezydent pomagała ludziom na lotnisku(nawet w tłumaczeniu) z żadnego innego biura nie było takiej osoby. Ludzie byli naprawdę z Pani zadowoleni. Hotel bardzo dobrze położony, bardzo blisko promenady, oceanu i przystanków autobusowych. Obiekt na dobrym poziomie, obsługa miła, wszędzie bardzo czysto, jedzenie świeże i smaczne, starają się codziennie urozmaicać posiłki innymi daniami. Napoje bez limitu różne rodzaje win, soki, herbaty, woda oraz piwo. Kawa z automatów słaba, nawet bardzo słaba. Super opcją w hotelu jest snack bar, w godzinach otwarcia można jeść różne przekąski owoce, desery, hot dogi, hamburgery itd. dodatkowo w lobby jest lodówka z kanapkami, gdy ktoś ma wyjazd z rana a nie było śniadania to można się posilić. Pod względem dostępności napojów i jedzenia naprawdę hotel godny polecenia. Pokoje hotelowe duże, czyste, dobrze urządzone jak na ten standard, jedynie do poprawy łóżka, które się rozsuwają. Łazienka zadbana, suszarka bardzo mocna na duży plus. Jedynie trochę mnie irytował brodzik, bo miał zły spad i woda wypływała na łazienkę. Sejf w pokoju dodatkowo płatny, trzeba poprosić o dostęp na recepcji, prosty w obsłudze, instrukcję dostajemy wraz z kartą do sejfu. Animacje odbywały się każdego wieczoru, codziennie inne, jednego dnia lepsze drugiego słabsze. Szczególnie pozytywnie oceniam dwóch starszych Panów grających i śpiewających na żywo, naprawdę dobry poziom. W basenach w maju woda była zimna, w jednym z nich odbywał się codziennie aqua aerobic. Miejsc leżakowych dużo, więc każdy znajdzie dla siebie miejsce. W hotelu znajduje się mini siłownia, sala rozrywki ze stołami bilardowymi, automatami do gry, kącik z książkami oraz duże lobby. Wyspa Gran Canarii jest przepiękna, warto wyrwać się z hotelu autobusem do Las Palmas, gdzie można zobaczyć zabytkowe części miasta oraz oceanarium, naprawdę godne polecenia. Dla odważnych proponuję wypożyczenie samochodu i pojechać środkiem wyspy odwiedzając polecane miejsca z przepięknymi widokami, aż na północ, następnie wrócić zachodnim wybrzeżem. Mega pozytywne wrażenia. Jeśli, ktoś planuje atrakcje na miejscu to naprawdę jest co zrobić z czasem. Piękne wydmy w Maspalmas, koniecznie do zobaczenia, długa promenada, plaże i pięknie falujący ocean. Cóż więcej można chcieć. Miejsce do którego chce się wracać i to na pewno nie jeden raz. Minusem są wycieczki, które oferował na miejscu rainbow. Sam wykupiłem rejs katamaranem z podplywaniem do jaskiń i nie do końca było tak jak zostało to przedstawione w ulotce i na spotkaniu. Sam rejs przyjemny, ale postój 3h w jednym miejscu, by sprzedać pasażerom inne rozrywki było nudne i męczące. Dodatkowo nie było najważniejszego punktu wycieczki czyli podpływania motorówką do jaskiń, w tym przypadku to oszustwo. Wiem, że osoby, które również kupiły wycieczki na poszukiwanie delfinów (których nie było) i nurkowanie wśród rybek równie byli niezadowoleni. Myślę, że to najsłabszy punkt wycieczki. Najlepiej sobie na własną rękę poszukać na miejscu, popytać i porównać oferty wycieczek. Wszystkim gorąco polecam wyjazd na Gran Canarię. Ja na pewno będę tutaj wracał.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ocena pobytu

    Adam 08.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Opinia bardzo dobra ale wypadałoby aby Pani Rezydent Marta pojawiła się chociaż przy check in na odlocie pożegnać uczestników, nieprawdaż????

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Super pobyt w Hotelu Abora Continental-czerwiec 2025

    Małgorzata 17.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel miło nas zaskoczył, ponieważ był to nasz pierwszy pobyt w hotelu 3* (poprzednie pobyty w 4*). Jak najbardziej zasługuje na 4* lub nawet 5*. Hotel jest duży, czysty, personel uśmiechnięty, pomocny i przyjazny. Pokój bardzo ładny, czysty, codziennie sprzątany z codzienną wymianą ręczników. W pokoju klimatyzacja, 2 łóżka, sofa, telewizor, czajnik, lodówka, szafa, stolik, sejf płatny 2€ na dzień. W łazience prysznic, suszarka do włosów, w dozownikach mydło do mycia rąk, szampon/żel pod prysznic, odżywka do włosów. Wyżywienie bardzo dobre, na bieżąco uzupełniane, na zapytanie było dostępne pieczywo bezglutenowe. Zawsze były dostępne stoliki- można było spokojnie zjeść posiłek. Napoje dostępne przez całą dobę (kawa, herbata, piwo, Sangria, pepsi, 7up, schweppes) oraz kanapki i ciasto. Na terenie hotelu 2 duże baseny, 1 dla dzieci oraz jacuzzi . Ilość leżaków przy basenie wystarczająca. Położenie hotelu bardzo dobre, blisko do Oceanu, promenady, pętli autobusowej. Autobusem można się dostać do większości miejsc na wyspie np. Las Palmas, Faro, Puerto Rico, Pusrto de Morgan. W razie potrzeby jest możliwość poźnego wymeldowania (jeżeli będzie dostepny pokój) max do godziny 18-tej - płatne 10€ za godzinę.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Serdecznie polecam

    Stefania 18.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Hotel położony w ładnym miejscu, blisko oceanu. Jedzenie bardzo smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa kompetentna, profesjonalna. Jestem bardzo zadowolona, ogólnie wyjazd udany. Polecam :)

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wczasy

    Aleksandra 29.05.2023 | Termin pobytu: marzec 2023

    Bardzo dobry hotel. Blisko plaży. Promenada o długości kilkunastu km, którą można spacerować i podziwiać ocean. Miła i pomocna obsługa hotelowa. Pokoje czyste. Jedzenie wyśmienite. Ja wege bez problemu najadałam się do syta. Bardzo polecam.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    mega pozytyw

    Jarek 14.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Hotel rewelacja. Lokalizacja super, wszystko w zasięgu ręki. Obsługa hotelowa na najwyższym poziomie. Pierwszy raz korzystaliśmy z biura podróży Rainbow i uważamy iż jest ono najlepiej zorganizowane.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wspaniałe wakacje

    Mkbwe, Bielsko-Biała 24.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Gran Canaria to wspaniała wysla na trekking i plażowanie, miejsce do którego chce się wracać. Jest też dużo klubów dla swingersiw i innych tego typu atrakcji więc jak ktoś chce „puścić” swoją żonę lub męża w kontrolowany sposób to takie marzenie też można tam zrealizować.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Niezapomniane wakacje! Gorąco polecam :)

    Ania 23.06.2024

    Gran Canaria przerosła moje najśmielsze oczekiwania! Różnorodny krajobraz - góry, klify, morze, wydmy, przepiękne widoki, zdumiewająca natura, zaskakujący mikroklimat i klimatyczne miasteczka. Każdy znajdzie coś tu dla siebie! Nie ma się nad czym zastanawiać - baaaardzo polecam! I rzecz jasna - jak zwykle najlepsza organizacja przez biuro Rainbow :) Hotel tez super, świetne jedzenie i na prawdę przemiła obsługa, pokoje czyste, dla mnie wiecej niz 3, 5 gwiazdki :)

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bardzo udany pobyt :)))

    Ewa, Warszawa 09.12.2019

    Świetny wyjazd. Zacznę od lotu, bo naprawdę warto pochwalić pilota i cały personel pokładowy lotu ENT1475 i ENT1476 w dniach 29.11 i 6.12.2019 r. Latam często liniami rejsowymi i czasami czarterami, dlatego za świetną informację, niezwykle sprawny serwis i miłą obsługę warto pochwalić linię ENTER. Sam hotel Abora Continental również oceniam bardzo dobrze. Czysto, bardzo ładne, odnowione pokoje z przyborami do samodzielnego przygotowania kawy, herbaty, kosmetyki, lodówka. Wifi także. Na stołówce bardzo szybka, sprawna obsługa, bez przestojów, czy zalegania brudnych talerzy. Oferta duża i atrakcyjna, chociaż sama kuchnia hiszpańska , jak wiadomo, średnia. Bardzo blisko do plaży piaszczystej, szerokiej i znów czystej :) Obok hotelu dworzec autobusowy więc można śmiało skorzystać z autobusów i na własna rękę pozwiedzać. Wszędzie blisko, do centrum i do pięknej, długiej promenady. Dużo sklepów, restauracji i innych pokus. Skorzystałam z wycieczki do Las Palmas. Warto zobaczyć stolicę. Po drodze odwiedziliśmy farmę aloesu , z możliwością oczywiście od razu zakupu produktów. Ale uwaga! To trochę naciąganie klientów, bo w hotelu jest apteka z produktami z aloesu, prowadzona przez uroczą Polkę, gdzie te same produkty można kupić o wiele taniej i z 10% zniżką. Warto odpuścić na wycieczce i kupić więcej w hotelu, za tę samą kwotę. No i dać zarobić rodaczce !!! Miałam all inclusive więc hulaj dusza. Polecam sangrię. Nie korzystam nigdy z basenu , to nic nie mogę napisać. Ale jest i byli chętni. Rezydent Rainbow, pan Mariusz także pomocny i profesjonalny. Podsumowując: odpoczełam i było warto pod każdym względem.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem