Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cudowny hotel super jedzenie, przemiła obsługa. Do tego muzyka na żywo co wieczór, jedyni tańczyliśmy, bo pozostali goście hotelu w styczniu to niemieckojęzyczny uniwerek trzeciego wieku. Wszystko na plus!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy cudowny czas w hotelu Abora Continental na Gran Canarii. Obsługa była miła, pokoje czyste, a jedzenie bardzo smaczne. Okolica jest piękna, a rezydent pomocny i profesjonalny. Zdecydowanie polecamy to miejsce dla rodzin!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w pełni udany, hotel świetny dobre jedzenie i czysty. Jestem bardzo zadowolona, że wybrałem to miejsce na urlop. Świetnie skomunikowane. Hotel - obsługa w recepcji i barze wspaniała, życzliwi Pracownicy. Obsługa restauracji również wysoka ocena. Jedzenie pyszne szczególnie kolacje. Codziennie bogaty wybór owoców oraz deserów :-) Pokój zgodny z opisem, czysty, gustowny, dobrze wyposażony.Kompleks basenów - oblegany przez gości hotelowych, mimo tego nie da się odczuć tej ilości ludzi :) Mimo, ze hotel jest duży, to pokój jest cichy.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Świetny hotel sieci Abora, niegdyś IFA. Pokoje ( w moim przypadku nr 411 z widokiem na ocean ) po remoncie w stylu południowców więc nie ma się co spodziewać cudów :) czysto, nowa armatura. Serwis sprzątający codziennie. Opcja all inclusive w barze w lobby 24/h tzn: wino białe i czerwone, sangria, piwo oraz przekąski i kanapki dostępne przez całą dobę. Self service. Posiłki w restauracji głównej smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Napoje markowe: cola, fanta, sprite itd. W okolicy przystanek autobusowy gdzie lokalną komunikacją można dostać się w różne części wyspy. Bilety od 2 Euro wzwyż. Ogólnie nie drogo. Sklepy i sklepiki w pobliżu. Kilka kroków do promenady ciągnącej się od San Agustin do wydm Maspalomas. Kilka kilometrów. Przy promenadzie zejścia na plażę. Kilkadziesiąt metrów w stronę wydm windy zjeżdżające na plażę. Obsługa w hotelu bez zarzutu. Na terenie dwa baseny oraz jacuzzi. Ilość leżaków wystarczająca. Pobyt podczas długiego weekendu majowego i nie było problemów z leżakami. Hotel cały czas przechodzi remont, ale nie są to uciążliwe dla gości prace. Mój trzeci pobyt na Gran Canarii. Poprzednie dwa pobyty w hotelu tej samej sieci w San Agustin również udane także z mojej strony pełna rekomendacja.