Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry stosunek jakości do ceny. Hotel w dobrej lokalizacji zaraz przy pięknej plaży. Przy basenach sporo leżaków.Obsługa miła.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel o 3-gwiazdkowym standardzie, który jednak zdecydowanie poza te standardy wykracza. Wnętrza zadbane i czyste, serwis pokojowy na najwyższym poziomie. W pokojach możliwość wynajęcia sejfu na cenne dla nas przedmioty (niestety sejf dodatkowo płatny - 2 euro za dzień). Jedzenie dobre i w dużych ilościach serwowane w formie szwedzkiego stołu - pomimo, że praktycznie codziennie serwowane są te same dania, to każdego dnia pojawiają się też pewne "nowości" - niemniej mało owoców morza, a więcej kuchni typu fast food (pizza, lasagne, makarony). Basen hotelowy ok chociaż brakowało na nim większych atrakcji. Niewątpliwie dużym plusem hotelu były organizowane codziennie (od poniedziałku do soboty) wieczorne występy artystów dla gości hotelowych, co w hotelach o 3-gwiazdkowym standardzie jest raczej rzadkością. Naprawdę miło wieczorem przy drinku obejrzeć występ gimnastyków artystycznych czy posłuchać muzyki na żywo. Kolejnym plusem hotelu jest niewątpliwie jego dobre położenie. Chociaż z okien nie widać oceanu (zasłania go inny hotel) to Abora Continental jest drugim hotelem od plaży co sprawia, że nad Atlantyk idzie się dosłownie 2 minuty, mijając po drodze przystanek autobusowy (który jest świetnym punktem wypadowym jeśli ktoś chce zwiedzać wyspę, a nie chce wynajmować samochodu) oraz mini centrum handlowe. Ogół wrażeń naprawdę pozytywny. Z czystym sumieniem polecamy ten hotel.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma bardzo dobre położenie, blisko do najbliższych plaż i szczególnej atrakcji tego miejsca - wydm Maspalomas. Dobra baza wypadowa: blisko dworzec autobusowy. Jest i możliwość wynajęcia auta. Hotel schludny, odnowiony, pokoje czyste, codziennie sprzątane. Pokój z widokiem na ocean pozwalał miło kończyć i zaczynać dzień. Posiłki w ofercie all inclusive są urozmaicone, w większości smaczne i każdy znajdzie coś dla siebie. Brakuje jednak jakichś tematycznych wieczorów co urozmaiciłoby posiłki. Restauracja ma charakter stołówkowy. W porze nocnej możliwość zjedzenia kanapek. Dostęp do napojów jak i piwa dostępny całą dobę. W hotelu organizowane są animacje, dla dzieci jak i dorosłych, choć niczym się zbytnio nie wyróżniają na tle atrakcji tego typu w innych hotelach. Czasem trudno znaleźć miejsce przy basenie hotelowym. Pobyt oceniam pozytywnie, hotel bez zastrzeżeń, oferuje wszystko co dopełnia wakacje.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam😀2dni temu wróciłam z Gran Canaria 😘Hotel cudowny, obsługa bardzo sympatyczna, jedzenie super, bardzo czysto 😘cudowny pobyt😁
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Abora Continental to komfortowy obiekt z dobrą lokalizacją blisko plaży. przestronne pokoje, smaczne jedzenie i pomocną obsługę. To wspaniała opcja na relaksujący wypoczynek wielki plus za duży wybór potraw bez glutenu i laktozy. basen miał być podgrzewany niestety woda zimna w listopadzie. obsługa w większości miła największym minusem są dziwne animacje
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trochę zabrakło nam większego zaangażowania wieczorów organizowanych przez animatorów pod kątem gości. Wiele z nich było dla dzieci a ich było tylko kilkoro. Bardzo słabo oceniam organizację możliwości kąpieli przez obsługę hotelu dla klientów którzy zdawali pokoje a chcieli się odświeżyć się przed wyjazdem. Najgorzej oceniam to że o ósmej „stado” ludzi stało przed wypuszczeniem na basen żeby zająć miejsce na leżaku i rezerwowali na cały dzień to był dla nas szok i brak egzekwowania ze strony obsługi.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel czysty choć wymaga remontu, jedzenia wystarczająco - każdy znajdzie coś dla siebie - przy dłuższym pobycie monotonne. W pobliżu sklepy, promenada, zejście do plaży po schodach (sporo tych schodów). Blisko przystanek, można samemu pozwiedzać wyspę. Fajne animacje, aquadance, wieczorne występy. Wykupiliśmy u Rezydentki wycieczkę „Gran Tour - fantastyczna wyspa” - TRAGEDIA!!!! Przewodniczka Małgosia chyba była tam za karę, zero interakcji z uczestnikami, mało informacji o wyspie, wizyta u tak zwanych górali to poprostu podjechanie do straganu i namawianie na zakup smakołyków które podobno są tylko w tym miejscu, ceny 2 razy wyższe za towar dostępny w każdym sklepie. po zakupach przewodniczka wzięła swoją „siatkę łapówkę” i narzekała że mandarynki. Obiad bez smaku, bez polotu - w bocznej sali, bez klimy. Mieliśmy zobaczyć słynny kościół ale był zamknięty - komentarz przewodniczki „eee trudno”. Nie polecam wycieczek z tą panią.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pojechałem jako singiel. Hotel zdecydowanie lepiej wygląda w środku niż z zewnątrz. Przyjemnie urządzone pokoje, ładna restauracja. Teren zewnętrzny z basenem dobrze zagospodarowany choć zbyt mało leżaków. W czasach pandemicznych warto brać pod uwagę czystość i prewencję personelu, a tu chyba już wszyscy zapomnieli jak było w pandemii. Wielokrotnego użytku podkładki na stolikach w restauracji (kolorowe i ładne ale nie praktyczne) wycierane ściereczką przez kelnera po każdym gościu. Niestety bez ich wymiany lub dezynfekcji. Sztućce układane bezpośrednio na te podkładki, co nie powinno mieć miejsca. Sprawdziłyby się jednorazowe podkładki np. papierowe. Swego rodzaju zmorą w hotelu typu All Inclusive jest chyba celowy, limitowany dostęp do wody pitnej. Można nalać sobie wodę z dystrybutora do kubeczka ale już nie do bidonu/butelki. W pokojach woda nie była uzupełniana i jak zauważyłem, wielu gości kupowało wodę w pobliskim markecie i przynosiło do pokoju. Zależało mi na hotelu z siłownią. Owszem było coś na jej kształt. Trzy urządzenia na krzyż. Zdekompletowane zestawy ciężarów. Pomieszczenie małe i duszne z wielkimi oknami od południa nagrzewającymi pomieszczenie. Do tego bez lustra. Tak jakby hotel na siłę chciał mieć siłownię ale ona sama w sobie każdego zniechęca. Nie skorzystałem ani razu. Odradzam branie tego „atutu” pod uwagę przy wyborze miejsca zakwaterowania. Atrakcje wieczoru mało wyszukane. Dla chcących się rozerwać na miejscu pozostawało oglądanie średniej jakości pokazów i występów muzycznych na scenie. Przy tej okazji tworzyły się ogromne kolejki do baru. To mogło zniechęcać. Reasumując hotel jest przyjemny, dobrze położony blisko plaży, z niezłą infrastrukturą. Okna pokoi w większości skierowane na południe na spokojne rondo i ulicę. Dla aktywnych warto wypożyczyć rower (hotel ich nie oferuje) i zwiedzać okolicę jak już zabraknie leżaków przy basenie 😊
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Abora Continental na Gran Canarii był bardzo udany. Czystość w hotelu jest na najwyższym poziomie, a pokoje są sprzątane codziennie. Śniadania oferowane są w stałym menu, co może być nieco monotonne, jednak obiady i kolacje są urozmaicone. Hotel jest położony blisko piaszczystej plaży (ciemny piasek), co stanowi dużą zaletę. Niestety, na basenie często występuje problem z dostępnością leżaków, co może być uciążliwe. Wyspa Gran Canaria jest pełna atrakcyjnych miejsc do zwiedzania, co zachęca do aktywnego spędzania czasu poza hotelem. jedyne co ro brakło nam trochę słonecznej pogody ale na to hotel nie ma wpły.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasza opinia o hotelu 1/ pokoje - przydzielony pokój na III p. w bocznym, zachodnim skrzydle bardzo ciemny i w dzień i w nocy. W dzień nie dociera tam światło. Zastosowano w nim tylko boczne oświetlenia przy łóżkach z energooszczędnymi żarówkami i jedna stojąca lampa w pokoju. Dla osoby słabiej widzącej zdecydowanie nieodpowiedni pokój. Zamiana na inny dopiero byłaby możliwa po 2 dniach z dopłatą 20 Eur. W wyposażeniu pokoju kącik kawowy z lodówką i czajnikiem elektrycznym. W pokoju szafa ale brak jakichkolwiek półek na położenie rzeczy. Brak krzeseł. Można ewentualnie przenieść foteliki plastikowe z tarasiku. Plus za świetnie zaprojektowane odpływy w kabinach prysznicowych - co się bardzo rzadko zdarza. Pokoje codziennie sprzątane, 2/ obsługa w hotelu i restauracji bardzo uprzejma i pomocna. W hotelu 3 windy które sprawnie zabierały gości. 3/ wyżywienie - w naszej ocenie w porządku. Codziennie ciepły i zimny bufet i owoce podczas wszystkich posiłków. Jedynie zbyt ubogi bufet hotelowy w czasie zamknięcia restauracji - zawsze 1 rodzaj małych ciasteczek francuskich na słodko i dwa rodzaje kanapek jak dla nas niesmacznych 4/ rezydentka p. Agata - miła, uprzejma, operatywna. Niestety nie powiedziała na pierwszym spotkaniu, że wyłącza Whatsappa w telefonie i w ten sposób nie należy się z nią kontaktować. Zaoszczędziłoby to niepotrzebnego czekania na jej oddzwonienie, 5/ położenie - zachodnie skrzydło boczne h. Abora przy bardzo głośnej, ruchliwej ulicy. Natomiast ogromny plus za położenie pod względem skomunikowania z każdą stroną miasta i całą wyspą. Bardzo blisko - ok. 5 min na piechotę -przystanek autobusowy i dworzec autobusowy. Blisko do sklepów, supermarketów w tym SPAR. Blisko promenada nadmorska i różne restauracyjki, 6/ plaża - plaża w niedalekiej odległości od hotelu ale osiągalna dopiero po pokonaniu ogromnej ilości schodów. Nie jest to więc hotel odpowiedni dla osób słabo - lub niesprawnych chcących korzystać z plaży, 7/ sport i rozrywka - nie zauważyliśmy zajęć sportowych w ciągu dnia ponieważ przebywaliśmy jak najwięcej poza terenem hotelu. Basen bardzo oblegany. Już przed śniadaniem ludzie biegli z ręcznikami, aby zarezerwować leżaki. Puszczana muzyka na terenie basenu bardzo głośna ale jest to już chyba zwyczaj we wszystkich miejscach. Wieczorne animacje były wg. nas na słabym poziomie i bardzo głośne. Hotel nie ma wewnętrznej sali widowiskowej. W związku z tym, podczas zimnych lub deszczowych wieczorów animacje są odwoływane. Goście hotelowi tłoczą się w holu i starają się umilać sobie czas popijając drinki, 8/ nie wypowiadam się na temat animacji dla dzieci gdyż ten temat mnie nie interesował. Reasumując: hotel Abora Continental uważam za niezły. Ze względu na bliskość przystanków autobusowych jest odpowiedni dla osób, które mają w planach zwiedzanie różnych zakątków wyspy. Szkoda, że śniadania wydawane są bez wyjątków dopiero od 8.00 . Uczestnicy wycieczek startujących krótko po tej godzinie muszą wyruszać o tzw. "suchym pysku". Oferta restauracji jest niezła i nie stoi się długo w kolejkach po dania. Pokoje z ubogim wyposażeniem, szczególnie oświetleniem w pokoju.