Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel fajny,dobrze położony,jedzenie jest dość dobre(kawa tragedia trzeba za lepszą dopłacić a to nie jest fajne w all inclusive.Bardzo duże obłożenie.Woda w basenie zimna a niestety w opisie jest zaznaczone,że podgrzewany.Pokoje małe jak dla rodzin.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobre jedzenie. Miła obsługa. W szczycie sezonu ilość miejsc przy basenie może być niewystarczająca ponieważ już w marcu wszystkie miejsca były zajęte tuż po śniadaniu. Minusem jest biegnąca autostrada za ogrodzeniem hotelu dlatego puszczana jest dość głośna muzyka aby nie było jej słychać. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Stosunek jakości do ceny adekwatny
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
DRODZY PAŃSTWO, JEŚLI ZASTANAWIACIE SIĘ ,CZY POJECHAĆ TO... JEDZCIE ! WARTO. MY WŁAŚNIE WRÓCILIŚMY I JESTEŚMY BARDZO ZADOWOLENIE Z WYBORU. BYLIŚMY WCZEŚNIEJ NA TENERYFIE, ALE GRAN CANARIĘ BĘDZIEMY WSPOMINAĆ LEPIEJ. W PAŹDZIERNIKU TEMPERATURA WYNOSIŁA OD 26 DO 33. HOTEL DUŻY ALE BARDZO PRZYZWOITY JAK NA 3 GWIAZDKI. GORĄCO POLECAMY:)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel trochę jak za Gierka ale za to czysty ,miła obsługa łady basen i pyszne jedzenie.Położony w pięknej okolicy w centrum i blisko oceanu.Warto wybrać się na spacer promenadą by podziwiać piękne widoki Gran Canarii , różnorodną roślinność i plaże.Rezydent bardzo miły i kompetentny.Ogólnie wypoczynek bardzo udany,a hotel mimo swoich trzech giazdek jak najbardziej spełnia wymagania.Gorąco polecamy
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel godny polecenia. Obsługa na najwyższym poziomie. Wszyscy bardzo się starają . Uśmiech nie schodzi z twarzy tych ciężko pracujących ludzi. Pokoje odnowione i ładne. Mam kilka uwag dotyczących nakrycia stołów w restauracji. Stosowane są podkładki wielokrotnego użytku i na nich zawsze położony jest widelec, co jest wysoce niehigieniczne. Wystarczyłoby położyć sztućce w całości na serwetce albo podkładkach jednorazowych. Kolejna uwaga dotyczy korytarzy, które psują cały wygląd hotelu. Jest tam nisko i surowo jak w hali produkcyjnej. Może jakieś lustra i tapety ociepliłyby to . Ostatnia uwaga dotyczy baru przy basenie. W mojej ocenie wymaga odnowienia . Jest najsłabszym ogniwem w tym hotelu
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo przyjemny hotel. Wyżywienie różnorodne i w dużej ilości. Nie ma mowy, żeby ktoś nie znalazł czegoś dla siebie. Przekąski i napoje dostępne całą dobę. Hotel prezentuje się ładnie, pokoje wyposażone zgodnie z opisem. Hotel aktualnie w trakcie malowania na zewnątrz, co nie przeszkadza podczas wypoczynku. Jedyny mankament to korytarze prowadzące od windy przy pokojach wymagają odnowienia, widoczne przybrudzenia na ścianach oraz wykładzina do wymiany. Obsługa hotelu miła i pomocna, kelnerzy widoczni cały czas, talerzyki po zakończonym posiłku znikają ze stolików momentalnie. Polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w Maspalomas ze znajomymi w drugiej połowie stycznia (cztery dorosłe osoby). Baliśmy się trochę o pogodę ale bardzo dopisała - temperatury sięgały w cieniu nawet 27 stopni, na początku naszego pobytu był wiatr ale przy tej temperaturze w dzień zupełnie nie przeszkadzał, w nocy temperatura spadał do 19 stopni i potrzeba była lekka bluza. Deszczu podczas naszego pobytu nie było wcale. Sam hotel był ok. - może poza potrzebą częstszej zmiany ręczników (niestety w hotelach trzy gwiazdkowych nie jest zbyt często) i drinkami z tzw. automatu - ale w szklanych naczyniach !! Wybór wyżywienia był spory i każdy mógł coś dla siebie znależć. Położenie hotelu przy ogromnej promenadzie gdzie było peło sklepików i restauracji ( w jednej z nich piliśmy białą sangrię a w innej drinki z palemką i owocami). Mieliśmy wykupione wycieczki fakultatywne w świetnej firmie na miejscu prowadzonej przez Polaków (nie chcąc robić reklamy - powiem tylko że nazwa firmy zaczyna się na literę "S" i mają swoją grupę na Facebooku). Odwiedziliśmy raz idąc brzegiem oceanu (temperatura wody około 19 stopni) w latarni morskiej oddalonej od hotelu około 6 kilometrów (w obie strony około 25 tysięcy kroków !!!). Polecam południe Gran Canarii i hotel.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny odnowiony czysty. Bardzo uprzejma obsługa. Niewątpliwym atutem jest bliskość plaży. Minusem jest to że hotel położony jest przy dość ruchliwej ulicy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Abora to odnowiony kompleks, bez sypialni w stylu ‚Ludwika IIIgo’. Jedzenie przepyszne, świeże owoce i warzywa, dobrej jakości mięso. Nie wychodząc z hotelu można spędzić super dzień dzięki animacją (rozkład na cały tydzień w hallu). Woda w basenach w kwietniu przy temperaturze 24 stopnie w dzień jeszcze dość chłodna, ale idealna na schłodzenie się po opalaniu :)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wraz z rodziną spędziliśmy Sylwestra w Abora Continental. Kolacja Sylwestrowa zorganizowana na bardzo wysokim poziomie, jedzenie podczas kolacji sylwestrowej fantastyczne i bardzo urozmaicone. Ogolnie hotel zyskał teraz na jakości gdyż jest zarządzany przez sieć hotelu Lopesan. Hotel po remoncie, bardzo ładne pokoje, restauracja i lobby. Obsługa się bardzo stara, dbają bardzo o czystość jak i ekologię. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Grupa animatorów świetna. Bardzo fajne baseny. Dobra lokalizacja. Blisko plaży, promenady, sklepów, przystanku autobusowego i miasta, w którym tętni życie. Hotel dla wszystkich! Jedyny minus hotelu to mało słońca przy basenach. Budynek wysoki i tak usytuowany że robi dużo cienia. Pomimo tego, wyjazd bardzo udany a wyspa cudowna!!