Opinie o Abora Continental

5.4/6 (318 opinii)

Kategoria lokalna 3

5.4/6
318 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Czuliśmy się zaopiekowani

    Hotel według pierwszego wrażenia schludny i nowoczesny, chociaż gdy się przyjrzymy widać, że był tylko częściowo odnowiony. Bardzo czysty, cały personel hotelu dbał o czystość zarówno pokoi, jak i części wspólnej oraz restauracji. Personel recepcji życzliwy, pomocny, ale też chętny do żartów :) Pod koniec pobytu można było już wyczuć monotonię posiłków, ale zawsze dawało się wybrać coś dla siebie. Świeże, smaczne posiłki. Całodobowy dostęp bez ograniczeń do napojów, wody i alkoholi. Bardzo blisko piaszczystej plaży. Ładna część basenowa, ale żeby w niej poodpoczywać trzeba wykazać się sprytem w zajmowaniu leżaka. Pobyt bardzo udany :)

    Karolina, Łódź - 07.06.2023  | Termin pobytu: maj 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Wypoczynek na piątkę z plusem ;)

    Hotel, mimo, że oficjalnie posiada 3,5*, dla mnie ma co najmniej 4,5*. Wchodząc do budynku, najpierw czujesz wspaniały, świeży zapach cytrusów, witają Cię uśmiechnięci ludzie, chętni do pomocy. W hotelu jest czyściutko, pokoje są wyremontowane i zadbane- oczywiście sprzątane codziennie. Jedzenie- może wybór nie jest ogromny, ale posiłki są pyszne ;) Na każdy dzień przygotowane są animacje zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci- chociaż ten resort poleciłabym raczej parom.Plaża- przepiękna. Piaszczysta, szeroka, do której można spokojnie dojść schodkami- również z dziećmi lub seniorzy, ponieważ jest zjazd dla wózków oraz winda. Ogromnym atutem dla mnie jest położenie hotelu- z jednej strony blisko Maspalomas, z drugiej Playa del Ingles i do tego przystanek w pobliżu, z którego odjeżdżają co chwila autobusy. Bardzo polecam wybranie się na wycieczki fakultatywne: do stolicy miasta- Las Palmas- oraz Gran Tour. Obydwie z wspaniałą przewodniczką Gosią ;) Pół gwiazdki odjęłam tylko za hałas przed hotelem- w listopadzie trwały tam jeszcze roboty drogowe. Ogólnie bardzo polecam ;)

    SYLWIA - 11.12.2018  | Termin pobytu: listopad 2018

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Polecam hotel

    Wybraliśmy ten hotel z uwagi na doskonałe jego położenie: blisko plaży, na piechotę można dojść do ruchomych wydm Maspalmos i latarni. Obok hotelu przystanki komunikacji miejskiej które pozwoliły nam przemieścić bez problemu do Las Palmas i Faro. Jedzenie urozmaicone , każdy coś dla siebie znajdzie do jedzenia. Dużo warzyw i owoców , lody ciasta i desery. Jedyny minus to zimna woda w basenie . Obsługa w restauracji i w recepcji bardzo miła. Sam hotel świetnie ma wszystko zaplanowane: położenie basenów, jacuzzi, barów i roślinności. Jesteśmy zadowoleni z pokoju i widoków na ocean. Spędziliśmy wspólnie z mężem urlop z którego jesteśmy mega zadowoleni.

    Jolanta - 16.04.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    zmiana hotelu Abora Continental na Abora Catarina

    Rainbow dobrze przygotował tegoroczne letnie wyjazdy. W naszym wyjeździe 28.07. - 11.08.20 z powodu koronawirusa zmieniono hotel ale byliśmy bardzo zadowoleni. Hotel koło sławnych wydm Maspalomas spełnił nasze oczekiwania. Piękny i zadbany ogród ze ścieżkami spacerowymi, oczka wodne i leżaki w wielu miejscach - nie tylko przy basenach pozwalały na spokojny odpoczynek. Bardzo dbano o bezpieczeństwo gości , wszędzie pojemniki z płynami , odkażano co chwila krzesła , stoły leżaki . Pilnowano odstępów między gośćmi zarówno w holu, recepcji, restauracji i w barach. Wszędzie w miejscach publicznych wymagano maseczek. Jedzenie urozmaicone. Talerze wydawała obsługa. Potrawy albo na osobnych talerzykach albo w papierowych torebkach albo nakładał kucharz. Sztućce każdy dostawał osobno zapakowane a do wyznaczonych stolików prowadziła obsługa. Na początku trochę męczyło a potem można było się przyzwyczaić. Każdorazowo przy wejściu do hotelu mierzono temperaturę. Wycieczki fakultatywne zmieniono ale przy nie wielkiej dopłacie rezydent organizował ciekawe wycieczki 2-4 osobowe samochodem osobowym.

    Marzena Maria, Kraków - 16.08.2020

    6/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem