Opinie klientów o Abora Continental

5.4 /6
260 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Marcin 04.11.2023
Termin pobytu: październik 2023

Super urlop!

Pobyt na Gran Canarii minął bardzo przyjemnie. Bardzo fajny hotel. Dobra lokalizacja, blisko spacerkiem do plaży, promenady i wydm. Resztę wyspy zwiedziliśmy autem. Jedzenie w restauracji w porządku, powtarzalne, ale bardzo dużo dań do wyboru i wszystko smaczne. Obsługa hotelu super! Miły i uśmiechnięty personel, pokój codziennie sprzątany. Z atrakcji typu baseny, jacuzzi itp. nie korzystaliśmy, ale wyglądały na zadbane, w otoczeniu ładnego ogrodu. Drobna usterka w pokoju, typu przeciekający brodzik. Ogólnie hotel warty polecenia. Na koniec chciałbym pozdrowić Panią rezydentkę, która wykonuje swoją pracę z pasją i zaangażowaniem :) Zero problemów.

5.0/6

Artur, Warszawa 04.12.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Bardzo przyjemny Hotel

Z plusów: - przemiła obsługa, - czysty i zadbany obiekt, - pokój o dobrym rozmiarze, - wygodne łóżko, - jedzenie również całkiem dobre. Z minusów: - woda w basenie była zimna (basen nie był podgrzewany) przez co mało kto z niego korzystał, - dość daleko (ponad 2km) do Yumbo czy centrum Playa del Ingles, - bardzo mała ilość alkoholu do wyboru w opcji All inclusive (piwo, jedno whisky, jakiś jeden drink). Za wszystko inne (cuba libre, mohijto, aperol itd. ) trzeba było srogo płacić.

5.0/6

Malgorzata 16.04.2023
Termin pobytu: marzec 2023

Gran Canaria

Sam hotel jest ładny, jest czysto, pokoje są codziennie sprzątane. Recepcja działa wolno. Pracownicy mili i zawsze uśmiechnięci. Piwo z kega oraz wina zamawiane do kolacji nie są dobre i nie warto za nie płacić. Drinki w barze bardzo dobre.. Hotel ma mały parking, więc trzeba się liczyć z tym, że kiedy się ma wynajęty samochód, to trzeba będzie szukać miejsca parkingowego daleko od hotelu. Okolica jest cicha, nie ma hałasów w nocy. Muzykę na żywo w barze przy basenie kończą grać o 23, więc można się wyspać.

5.0/6

Aleks 14.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Super pobyt

Zaczynając od początku, pokoje w porządku: dużo miejsca, czysto, codziennie sprzątane. Z minusów trzeba robić zdjęcia zniszczonych rzeczy w pokoju dlatego że na początku pobytu trzeba zapłacić kaucje. Baseny już dosyć stare i zniszczone, ale czyste i zimne. Nigdy nie brakowało leżaków choć żeby leżeć przy basenie czy w cieniu trzeba sobie zająć wcześniej leżak. Na basenie ciągłe animacje. Bary już wypadają trochę gorzej, żeby pić lepszy alkohol trzeba dokupić AI Premium, największym minusem jest brak świeżych drinków, wszystkie są nalewane z automatów. Dostęp 24/7 do snackbaru w lobby z kanapkami i napojami oraz snackbar na besenie otwarty prawie cały dzień to duży plus. Wieczorem zabawy na scenie dla młodej i starej młodzieży. Darmowe ręczniki basenowe. Jedzenie w porządku ale niektóre produkty suche i niedobre szczególnie mięsa, obsługa szybko sprząta więc nie ma problemu ze stolikami. Podsumowując hotel 3* bardziej w sumie jak 4*, ale jednak czasem te 3* daje o sobie znać, mimo wszystko polecam ten hotel.
152535465
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem