Kategoria lokalna 4
5.0/6
Wyjazd 30 września 2024 był moja pierwsza w życiu podróżą na dodatek podróżą poślubna. Sam lot był dla mnie bardzo stresującym tematem i bałam się tego momentu. Ogólnie zacne od tego dlaczego nie dałam pełnego zadowolenia bo To była tylko jedna sytuacja przez którą prawie zrezygnowałam z tego wyjazdu. W dzień wylotu nie spałam i byłam szczerze bardzo spanikowana. 4 h przed czasem pojechaliśmy z mężem na lotnisko bo chciałam na spokojnie wszystko zobaczyć i dostać się na check- in. Nie mieliśmy możliwości wykupienia miejsc obok siebie przez biuro więc chciałam być 1 w kolejce i poprosić jak człowiek i udało sie. Zanim zaś wsiedliśmy do samolotu mieliśmy udać się na stanowisko Raindbow na lotnisku Chopina we Warszawie. No i tu była ta sytuacja o 5:30 podeszliśmy do okienka przy którym stała Pani i spożywała posiłek rozmawiajac z kolegą. Jak napisane mieliśmy w mailu mieliśmy uzyskać tam numer do rezydenta i szczegóły lotu. W momencie gdy zapytałam o to Pani spiorumowala mnie wzrokiem odpowiadając ,,Kartka przed Tobą stoi " i zero rozmowy. Na kartce był numer rezydenta i bramki check- in. Chciałam dopytać jak to wygląda, w którą stronę iść i czy potrzebuje na chcek in umowy czy tylko dowodu, a owa Pani udawała ze nas nie ma i wróciła do rozmowy z kolegą. Rozumiem zmęczenie pozna godzinę, zły dzień ale nikt nigdy tak chamsko mnie nie potraktował w momencie gdy byłam bardzo uprzejmą i po prostu się bałam. Dla mnie to spowodowało że cała wycieczka straciła swój urok na jakiś czas mimo że było pięknie to mi zepsuło dwa dni z życia. Nie mam wpływu na swoją emocjonalność i bardzo możliwe że może jest zbyt duża ale nie chce nigdy więcej mieć powtórki z takiej sytuacji. Sam pobyt, hotel, widoki, wycieczki czy kontakt z rezydentem już na teneryfie był wspaniały. Na czas mieliśmy transport w obie strony i dostaliśmy wydruki z dodatkowymi informacjami. A hotel i obsługa hotelowa to największy atut całej wycieczki! Ludzie byli niesamowici.
Aleksandra Helena, Włocławek - 12.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
5/8 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel jak na 4* słaby. Łazienki lata świetności mają za sobą, drzwi, korytarze stare, zniszczone, brak czajnika w pokoju, minibar pusty- to z minusów. Plusy to bardzo dobre położenie, miasteczko jest bardzo ładne, dobrze położone, nie sposób się nudzić, smaczna kuchnia, zawsze można coś dla siebie wybrać, pokoje sprzątane codziennie, bardzo miła obsługa.
EDYTA, DĄBROWA GÓRNICZA - 09.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Ogólnie OK. Recepcja pomocna. Personel robił swoje nie narzucając się. Bardzo duży wybór posiłków, w większości smacznych. Basen to raczej porażka - mały i niezbyt zachęcający do korzystania. Parking hotelowy w przystępnej cenie, ale tylko przy korzystaniu przez określoną ilość dni. Dopłata za jeden dodatkowy dzień już zbyt droga.
IREK, ZABRZE - 26.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel Be Live Experience Orotava dobra lokalizacja blisko promenady, super marketu. Jedzenie dobre, mały wybór. Dobra obcja widok (daleki) na ocean ale z drugiej strony jezdnia i super market. Dobra plaża Bollullo ok. 3 km od hotelu z tanim barem Chiringuito. Dobra obcja basen Logo Martianez wejście 5,5 E. Blisko przystanku Tukan gdzie można dostać się do La Oratavy 1,45E autobus 345 lub 103 do La Laguna i Santa Cruz 5,5 E.
Rozczarowany - 01.11.2021
5/6 uznało opinię za pomocną