Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd 30 września 2024 był moja pierwsza w życiu podróżą na dodatek podróżą poślubna. Sam lot był dla mnie bardzo stresującym tematem i bałam się tego momentu. Ogólnie zacne od tego dlaczego nie dałam pełnego zadowolenia bo To była tylko jedna sytuacja przez którą prawie zrezygnowałam z tego wyjazdu. W dzień wylotu nie spałam i byłam szczerze bardzo spanikowana. 4 h przed czasem pojechaliśmy z mężem na lotnisko bo chciałam na spokojnie wszystko zobaczyć i dostać się na check- in. Nie mieliśmy możliwości wykupienia miejsc obok siebie przez biuro więc chciałam być 1 w kolejce i poprosić jak człowiek i udało sie. Zanim zaś wsiedliśmy do samolotu mieliśmy udać się na stanowisko Raindbow na lotnisku Chopina we Warszawie. No i tu była ta sytuacja o 5:30 podeszliśmy do okienka przy którym stała Pani i spożywała posiłek rozmawiajac z kolegą. Jak napisane mieliśmy w mailu mieliśmy uzyskać tam numer do rezydenta i szczegóły lotu. W momencie gdy zapytałam o to Pani spiorumowala mnie wzrokiem odpowiadając ,,Kartka przed Tobą stoi " i zero rozmowy. Na kartce był numer rezydenta i bramki check- in. Chciałam dopytać jak to wygląda, w którą stronę iść i czy potrzebuje na chcek in umowy czy tylko dowodu, a owa Pani udawała ze nas nie ma i wróciła do rozmowy z kolegą. Rozumiem zmęczenie pozna godzinę, zły dzień ale nikt nigdy tak chamsko mnie nie potraktował w momencie gdy byłam bardzo uprzejmą i po prostu się bałam. Dla mnie to spowodowało że cała wycieczka straciła swój urok na jakiś czas mimo że było pięknie to mi zepsuło dwa dni z życia. Nie mam wpływu na swoją emocjonalność i bardzo możliwe że może jest zbyt duża ale nie chce nigdy więcej mieć powtórki z takiej sytuacji. Sam pobyt, hotel, widoki, wycieczki czy kontakt z rezydentem już na teneryfie był wspaniały. Na czas mieliśmy transport w obie strony i dostaliśmy wydruki z dodatkowymi informacjami. A hotel i obsługa hotelowa to największy atut całej wycieczki! Ludzie byli niesamowici.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak na 4* słaby. Łazienki lata świetności mają za sobą, drzwi, korytarze stare, zniszczone, brak czajnika w pokoju, minibar pusty- to z minusów. Plusy to bardzo dobre położenie, miasteczko jest bardzo ładne, dobrze położone, nie sposób się nudzić, smaczna kuchnia, zawsze można coś dla siebie wybrać, pokoje sprzątane codziennie, bardzo miła obsługa.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz wypoczynek na Teneryfie w hotelu Be Live Experience Orotava miał miejsce w okresie koniec kwietnia początek maja. Pogoda bardzo zmienna,często pochmurnie. Temperatura średnio w granicach 15 stopni C. Pomimo tego wyjazd oceniam jako bardzo udany. Wykupiliśmy 3 wycieczki - na La Gomerę, pod wulkan Teide a także vipowską wycieczkę do Santa Cruz i do La Laguna. Wycieczki oceniam bardzo wysoko. Bardzo fajni piloci oraz mnóstwo wrażeń.Przepiękne krajobrazy i różnorodna roślinność. Polecam również odwiedzić Loro Park bo pomimo że jest to ogród zoologiczny to stwarza warunki dla zwierząt dużo lepsze niż gdziekolwiek indziej w tego typu ogrodach. Duże wrażenie wywarły na mnie pokazy delfinów, lwów morskich, orek oraz papug. Gdyby cena wejścia do parku byłaby trochę niższa z chęcią poszłabym tam jeszcze raz. Hotel całkiem fajny, jedzenie smaczne i urozmaicone. Jedynym minusem jak dla mnie było to że dla osób, które nie wykupiły all inclusive nie były dostępne żadne darmowe napoje do obiado-kolacji (nawet wodę do picia trzeba było wykupić, a w pokojach nie było czajników aby zrobić sobie herbatę) . Miejscowość Puerto de la cruz bardzo ładna, plaża wulkaniczna i kamienista. Rezydent ok, ale dostępny tylko na telefon.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie OK. Recepcja pomocna. Personel robił swoje nie narzucając się. Bardzo duży wybór posiłków, w większości smacznych. Basen to raczej porażka - mały i niezbyt zachęcający do korzystania. Parking hotelowy w przystępnej cenie, ale tylko przy korzystaniu przez określoną ilość dni. Dopłata za jeden dodatkowy dzień już zbyt droga.