Opinie klientów o LABRANDA Suites Costa Adeje (ex.LABRANDA Isla Bonita)

4.6 /6
199 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Krzysztof 04.07.2018

Hotel porażka

Chciałbym przestrzec wszystkich biorących pod uwagę ten hotel, żeby się dokładnie zastanowili i przeczytali wszystkie opinie. Również te skrajne gdyż w tym przpadku okazują się prawdziwe. Ten hotel wygląda jak bunkier z czasów gen Franco, pokoje superior do których trzeba dopłacić to jakiś smutny żart (remontowane chyba zaraz po śmierci gen Franco:)), obsługa smutna poza paroma wyjątkami. Wyżywienie jak na Hiszpanię marne. Jedyną zaletą jest lokalizacja w Costa Adeje blisko plaż i jednocześnie w oddaleniu od huku i zgiełku Las Americas.

2.0/6

Paweł Marzena Częstochowa 26.11.2018

Hotel pomyłka

Z żoną byliśmy gośćmi hotelu na początku listopada 2018r., cieszyliśmy się bardzo z wakacji na Teneryfie . Teneryfa nas nie zawiodła :cieplutko , piękne widoki , wyspę naprawdę warto zobaczyć , ale hotel bardzo nas rozczarował . Hotel miał być 4-ro gwiazdkowy ale wg naszej oceny maksymalnie 2**, a mianowicie :budynek przygnębiająco smutny(odpadający tynk,szaro-brudny),żeby trafić do pokoju przydałaby się nawigacja (złe rozplanowanie hotelu) , pokoje i łazienki zniszczczone (popękane odpadające płytki ,stare meble,urwane drzwi wejściowe,odpadające tynki,urwane zamknięcie w drzwiach balkonowych) , notoryczne problemy z otwarciem drzwi do pokoju (karty działały jak chciały - wiemy że u innych gości też), tzw bar Plaza nie zachęcał do przebywania (unoszący się nie przyjemny zapach,brud,umiejscowienie jak na "spacerniaku",brak wyznaczonych miejsc dla palących), obsługa hotelowa mocno "zmęczona" sezonem . Na terenie całego obiektu biegające karaluchy,zimna woda w basenach (dużo cieplejsza była w oceanie) . Jedyny plus - duża ilość różnorodnego jedzenia . Hotelu nie polecamy i na pewno go nie wybierzemy następnym razem. Niestety biuro RAINBOW mocno zawyża ocenę hotelu.

1.5/6

Dawid M. 24.10.2017
Termin pobytu: listopad 2017

Tenryfa 2017 październik

- Bardzo ciekawe wycieczki, byliśmy na 3 "La Gomera" "Wulkan Teide" "Loro Park" , między 50 a 100 euro wycieczki. Na 2 wycieczkach byliśmy jeep-ami więc nie wiem jak wyglądają wycieczki busami. - Możliwe Nurkowanie , 100 euro za 1 razem , za drugim 50 euro.

1.5/6

Dariusz, Warszawa 30.05.2019

Nie polecam tego hotelu.

Najgorszy hotel w jakim byłem (max. 2 gwiazdki). Pokoje standard to meble z przed 20 lat, ściany poplamione, glazura popękana - wytrzymałem tylko 1 noc. Dopłaciłem w hotelu do pokoju superior (16 euro/noc), tam przynajmniej meble nowe, łóżko wygodne, aczkolwiek można nim przesuwać po całym pokoju. I to koniec plusów. Minusy: smród z klimatyzacji, gdy nie chodzi nie do wytrzymania - trzeba spać przy otwartym oknie. Skrzypiące łóżka, drzwi wewnętrzne. Drzwi zewnętrzne z boazerii drewnianej, zacinające się, trzeba nimi trzaskać. Ściany cieniutkie, wszystko słychać. W pokojach podłogi popękane, plamy na ścianach. Okna brudne, wszędzie kurz. Napoje z automatu to słodzona woda zabarwiona, cola z automatu zmieszana z wodą, wino wstrętne najtańsze. Na recepcji można wypożyczyć żelazko, ale najpierw trzeba kupić sobie przejściówkę do gniazdka za 3 euro. Brak siłowni w budynku. Wejście na taras słoneczny zamknięte na kłódkę. Codziennie imprezy na holu do 23, cisza robi się ok 24. Wieczny hałas.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem