Opinie o Landmar Playa La Arena

5.4/6 (466 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.4/6
466 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    udane wakacje, hotel - OK.

    Wakacje były bardzo udane, hotel - w miarę OK, ale nie dla bardzo wymagających turystów. Jedzenie - każdy coś dla siebie znajdzie. Dużo ryb i owoców morza, co mnie akurat bardzo odpowiadało. W czerwcu nie ma animacji dla dzieci (nie licząc mini-disco wieczorem), ale baseny i zjeżdżalnia w naszym przypadku wystarczały. Baseny są 3, płytki, dość duży dla dzieci, połączony ze zjeżdżalnią, + 2 głębsze, z których jeden ma zakaz wnoszenie materacy i zabawek dmuchanych, dzięki czemu jest cichszy - dobry pomysł dla osób, które przyjeżdżają bez dzieci. Animatorzy nienastawieni raczej na francuskich turystów. Duży minus za insekty - mrówki i karaluchy, które spotkaliśmy nawet kilka razy w różnych miejscach w hotelu. Co prawda po zgłoszeniu mrówki szybko zniknęły z naszego pokoju, ale na karaluchy hotel 4gwiazdkowy nie powinien sobie pozwolić. Plus za szeroką ofertę baru - wszystkie alkohole. Obsługa na recepcji bez zarzutu, pomocna, miła i uśmiechnięta. Na barach - nie zawsze.

    Agnieszka, Puerto de Santiago - 15.07.2014

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Teneryfa 03.01.2022. - Landmar

    Hotel stary , zaniedbany , jedzenie bez smaku wręcz niedobre . Obsługa miła - nawet bardzo . Baseny czyste , ciepłe , leżaki nówki . Hotel naprawdę jest słaby , tylko ładnie wygląda .

    Rafał - 16.02.2022

    3/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Niezadowolony

    Czytalem inne komentarze i nie wiem czy ja mialem pecha i czy ludzie co pisali te komentarze nie byli naprawde w hotelu 4+ gwiazdkowym bo ten hotel ma 3+ (i nie jestem upierdliwy)

    Arkadiusz, Norwegia - 11.07.2016  | Termin pobytu: sierpień 2016

    32/36 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    rodzinny wyjazd w grudniu

    Być może w sezonie letnim jest lepiej. Byliśmy tam w grudniu, kiedy prace budowlane nowego basenu były w toku. W ramach rekompensaty zaproponowano SPA... niestety okazało się, że rodzinny wstęp był możliwy tylko w godzinach 11-16 - kiedy to raczej woleliśmy być na słońcu a nie wewnątrz w spa... więc zadośćuczynienie żadne. Aby otrzymać karnet, trzeba było odstać w kolejce do specjalnego stolika (około 40min) . Ponadto SPA znajdowało się w innym hotelu, około 500m dalej pod górę, czego nikt w recepcji nie umiał wytłumaczyć poza zagadkowym: 'znajdzcie czarną bramę i to tam'... pracownicy recepcji w porównaniu z innymi tego typu hotelami to żenada. Pewnie byli zarobieni, bo na pewno było ic za mało na tę ilość ludzi. Kolejny minus to jedzenie. Ilośćiowo o wiele za dużo, natomiast jakość paranajoa. Kolejne dni, to przeróbki pozostałości z dnia poprzedniego, gdzie, ryby i owoce morza skutkowały tym, że się rozpadały, były rozgotowane i bezwzględnie nie takie jak oczekiwało by się po diecie śródziemnomorskiej. Kolejna przyczyna zimy i olewackiego stosunku do klienta w tej porze roku. O rewelacjach żołądkowych nie spomnę, gdyź i ja i dzieci nabawiliśmy się 2 dniowego zatrucia, zapewne kalmary lub któraś z ryb z 'przeglądu tygodnia' Basenowy bar i alkohole też 'miło', mieliśmy tę samą opaskę na ręku co Angole, jednak nam polewano miejscowego sikacza z dumną nazwą dżin, Angolom Gordon Gin (różnicy chyba nie muszę opisywać) to samo z Baily's i jakimś miejscowym zamiennikiem... Szkoda tylko, że nikt o tym nie wspomniał przy zakupie wyjazdu, BO BYŚMY DOPŁACILI do NORMALNEJ JAKOŚCI BEZPŁATNYCH DRINKÓW. No i na koniec sam wyjazd nocą. Mamy przecież klot czarterowy, to dlaczego przylatujemy w nocy i odlatujemy o 24.00 ??? Tracimy cały dzień na koczowanie w LOBBY hotelu, bo wymeldować kazano nam się o 12.00 !!!!! BZDURA kompletna. I co z tego, że mogliśmy 'bezpłatnie' zostawić wszystkie nasze kosztowności i bagaże w pokoju obok recepcji, kompletnie bez zabezpieczeń, gdzie każdy kto chciał wchodził i wychodził kiedy chciał .. .O nie, przepraszam, wg pani z recepcji, tam BYŁO bezpiecznie, bo KAMERA miała całe pomieszczenie pod 'opieką' BANAŁ Zmarnowany cały dzień w oczekiwaniu na nocny wyjazd na lotnisko! No i nareszcie sama oferta, zmieniona z wylotu z Gańska na wylot z Warszawy. Bilet rodzinny na intercity to PLN450 w jedną stronę, 900 w obie. O czasie na dojazd nie wspomnę. Pewnie, że zaproponowano nam, że możemy się nie zgodzić i oddacie nam już zapłacone pieniądze za wyjazd... Tylko proszę to wytłumaczyć dzieciom, ktorę na miesiąc do wyjazdu dowiedziały by się, że jednak NICI z długo oczekiwanego wyjazdu SUPEEER! Travel Service Airlines, może tanie, ale na pewno nigdy więcej dla nas. 6 godzin lotu z kolanami pod szczęką to wolne żarty. Mijesca zero, dołożyli krzeseł dla maksymalizacji ilości pasażerów więc cały relaks na Teneryfie diabli wzieli wracając do W-wy w takich warunkach, których Ryanair na godzinny lot by nie zaryzykował. Definitywnie, ostatni raz z Rainbow i na pewno wszyscy nasi znajomi pytając o wrażenia taką opinię dostaną od nas Na plus super pogoda, trafiło nam się bezwietrznie, słonecznie i czas spędzony na miejscu pełen relaksu...

    Krzysztof, Zbychowo - 07.01.2019

    12/14 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem