Opinie o Landmar Playa La Arena

5.4/6 (493 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.4/6
493 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    HOTEL NA TAK ALE RAINBOW NA NIE

    Byłam w tym hotelu z synem na przełomie marca / kwietnia 2017 czyli niedawno. Oferta kupowana jako last minute w biurze rainbow w bielsku białej - jeden wielki NEGATYW dla tego biura i jego pracownika Pani Bożeny. Nie dość że dopiero po podpisaniu umowy poinformowała że pokój może być zlokalizowany w każdym punkcie hotelu ( nie dając żadnej możliwości wyboru pokoju/ dopłaty ) a po drugie kłamiąc że biuro rainbow czarteruje swój samolot gdzie lecieliśmy wizzair w którym rainbow miał kilka swoich miejsc i na lotnisku sytuacja absurdalna że 5 letnie dziecko dostawało bilet samo kilka rzędów za matką , co wiązało się zniepotrzebnymi stresami i potrzebą załatwiania by dziecko siedziało z matką - niedorzeczne latam od lat i pierwszy raz taka sytuacja. pracownica biura rainbow z bielska wmówi / wciśnie wszystko by tylko sprzedać.Na miejscu okazało się że przyznano nam pokój na poziomie piwnicy od strony ulicy gdzie nawet słońce nie dociera ( jak to podkreślili pracownicy na recepcji hoteu ) i za dodatkową opłatą przeniesiono nas do pokoju na 1 piętrze gdzie dociera słońce a taki pokój powinniśmy dostać bez żadnych dopłat. reklamacja w przygotowaniu. Odnośnie hotelu- pokój standardowy ok , czysto, sprzątane, łóżka wygodne ( choć na kółkach) , łazienka czysta , bajkonik na którym można usiąść. brakowało czajnika by zrobić sobie kawę albo herbatę ale trudno.Hotel z piękymi widokami, rozległy, przestronny. Wyżywienie dobre, choć nie rewelacyjne, jednak każdy znajdzie dla siebie coś dobrego. Drinki niezłe. Całkiem niezle animacje dla dzieci, wieczorne minidisco oraz późniejsze występy i show. W ciągu dnia 2 godz mini club ( fantastyczne osoby tam pracyją dzieci je kochają ) oraz w ciągu dnia zajęcia sportowe dla dorosłych. Baseny wspaniałe, w tym główny z podgrzewaną wodą. Leżaków nie brakowało choć widoczny był system rezerwacji z rana.

    Sabina - 17.04.2017  | Termin pobytu: marzec 2017

    19/27 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    fatalna wpadka

    dzięki zachętom pani z infolinii zarezerwowałem pokój z widokiem na morze lub basen. Na miejscu okazało się, że musiałem drugi raz zapłacić i tym razem 70 Euro, a pomimo tego otrzymałem pokój ze wspólnym balkonem i z wewnętrznym przejściem z drugim pokojem. Rezydenta to niejako nie obchodziło i jedynie przyjął moją reklamację - i co? - wczasy stracone. Czekam na rozpatrzenie reklamacji przez zarząd. A ponadto to fajnie.

    Tadeusz, Tarnowskie Góry - 18.02.2015

    11/13 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Teneryfa w styczniu

    Hotel OK, pogoda na Teneryfie super, ale kompromitacja Rainbow Tours S.A., z którego wyjazdy sobie odpuszczamy! Bardzo kulawy numer zastosowali - sprzedając wycieczkę (na miesiąc przed terminem tj. 15.01.2017 - 22.01.2017 r.) w ofercie wskazywali termin wylotu z Teneryfy na 22.01.2017 r. na godz. 22.35 gdy tymczasem po wykupieniu wycieczki na dwa dni przed wylotem z Warszawy przesłali dokumenty podróży z terminem lotu z powrotem o godzienie 4.05 rano. Czyli zamiast wyspania się i całej niedzieli pobytu, opalania się i świadczeń trzeba było się zrywać w nocy w sobotę (zbiórka o 1.00 w nocy), zarwana noc etc. Klasyczne chamstwo ! Ostatni raz w ten sposób zostaliśmy potraktowani z 10 lat temu w Tunezji przez Alfa Star - biuro już dawno zbankrutowało, jeśli RT ma zamiat prowadzić taką politykę wobec klientów, to czeka go ta sama droga. Gdybyśmy wiedzieli jaka jest faktyczna oferta w momencie podpisywania umowy, to byśmy wybrali coś innego. I nie zmienią tego głupie tłumaczenia biura, że coś tam mieli wpisane w ogólnych warunkach świadczenia usług.To jest klasyczna sprawa dla UOKiKu i mam nadzieję, że znajdą się wśród licznej grupy wyrolowanych chętni żeby tamże skierować swoje roszczenia.

    Grzesiek - 23.01.2017  | Termin pobytu: styczeń 2017

    108/138 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobre miejsce na wypoczynek poza sezonem

    Bardzo duży hotel, ale tego się nie czuje gdyż został zbudowany na zboczu i ma wiele poziomów. Kierowaliśmy się opiniami że to bardzo spokojne miejsce do odpoczynku. Sprawdziło się, ale jednak nie do końca. Hotel chce być miejscem wybieranym przez wszystkich: rodziny z małymi dziećmi, młodzież szukającą imprez, pary w średnim i starszym wieku. Dla tych ostatnich są specjalnie wydzielone miejsca na basenie (znakomite, ma się wrażenie że się jest w zupełnie innym miejscu niż ten hotel) i w restauracji. Nie wiem jak jest w sezonie ale i teraz bywało głośno, szczególnie że większość pokoi wychodzi na baseny, a wieczorem - głośną muzykę (kończy się ok. 23.30). Dla amatorów całkowitej ciszy i spokoju to jednak nie to. Dla chcących połączyć odpoczynek w spokoju z pewnym rodzajem rozrywek wieczornych propozycja idealna.

    Krzysztof - 07.12.2019

    1/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem