Opinie o Landmar Playa La Arena

5.4/6 (466 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.4/6
466 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    pobyt OK, ...ale z przewoźnikiem Small Planet więcej nie lecę

    Zgodnie z umową powrót do Warszawy z pobytu na Teneryfie miał nastąpić drogą lotniczą. Start samolotu miał nastąpić w dniu 2017-07-09 o godzinie 21:30. Lądowanie samolotu miało nastąpić w dniu 2017-07-10 o godzinie 03:55 na lotnisku Chopina w Warszawie. Stan faktyczny był taki, że wyczarterowany przez firmę Rainbow Tours S.A. samolot wyleciał z Teneryfy po godzinie 23-ciej (prawie 2 godziny opóźnienia). W trakcie lotu personel pokładowy poinformował pasażerów o zmianie planu lotu. Kapitan zakomunikował, że z przyczyn przekroczenia czasu pracy załogi samolotu, lądowanie nastąpi w Katowicach (!!!). Następnie pani kierownik personelu pokładowego poinformowała, że w Katowicach nastąpi wymiana załogi i w dalszą podróż tym samym samolotem wylecimy w czasie około 30-40 minut później. Po wylądowaniu samolotu w Katowicach około godziny 5-tej rano pani kierownik personelu pokładowego poinformowała, że wszyscy pasażerowie muszą jednak opuścić pokład samolotu nie podając żadnych dodatkowych informacji. Do samolotu podjechały autobusy i zawiozły 180 pasażerów (głównie rodziny z dziećmi) do hali lotniskowej, gdzie dostarczone zostały bagaże. Po kilkudziesięciu minutach przez megafony obsługa lotniska poinformowała, że w dalszą podróż do Warszawy mamy udać się autobusami. Trzy autokary – o niskim standardzie - z lotniska w Katowicach wyjechały po godzinie 6-tej rano. Podróż z Katowic do Warszawy trwała ponad 4 godziny (korki, roboty drogowe). W Warszawie byliśmy po godzinie 10-tej, czyli z nieco ponad 6-cio godzinnym opóźnieniem w stosunku do zaplanowanego czasu przylotu. Podróż powrotna z „wczasów” organizowanych przez firmę Rainbow Tours S.A. trwała ponad 16 godzin !!! - od momentu wyjazdu z hotelu o godzinie 17:50 (czasu lokalnego) do przyjazdu do Warszawy po godzinie 10-tej. W tym czasie nikt nie zaoferował podróżnym żadnego picia ani jedzenia. Po wejściu do autokaru w Katowicach osobiście poprosiłem pracownika lotniska o zorganizowanie nam wody do picia. Pracownik powiedział, że się tym zajmie, ale to nie nastąpiło i autokar odjechał nie zatrzymując się nigdzie po drodze na trasie Katowice – Warszawa. Obsługa samolotu zachowywała się wyjątkowo arogancko podczas całego lotu. Szczególnym chamstwem wykazała się wielokrotnie pani kierownik obsługi pokładowej. Między innymi sytuacjami, do około 1-szej w nocy poprzez system głośników pokładowych natarczywie zachęcała do zakupów, czytając na głos całą ofertę oferowanych na pokładzie samolotu produktów (pomimo, że każdy pasażer miał gazetkę z ofertą przed sobą)Następnie szefowa personelu pokładowego ewidentnie kłamała i wprowadzała w błąd pasażerów, po to tylko aby wszyscy opuścili pokład samolotu w Katowicach. Do końca utrzymywała wersję o tym, że odlecimy tym samym samolotem za około 30-40 minut.Po wylądowaniu w Katowicach i odebraniu bagażu mojego i mojej rodziny próbowałem skontaktować się z firmą Rainbow Tours S.A. Na taśmie nagrania w centrali firmy w Łodzi była informacja o tym, że biuro otwarte będzie dopiero w godzinach późniejszych, ale istnieje możliwość kontaktu na numerem alarmowy 601-083-915. Próbowałem dodzwonić się na ten numer 4-ro krotnie. 2 razy o godzinie 5:29, następnie o godzinie 5:57, następnie o godzinie 6:09. Niestety pomimo mojego długiego oczekiwania nikt pod tym numerem nie odebrał mojego telefonu. Linie lotnicze wyczarterowane przez Rainbow Tours S.A. wiedziały o opóźnieniach jakie będą miały miejsce, gdyż były one wynikiem późniejszego wylotu samolotu już z Warszawy w dniu 2017-07-09. Wobec tego stanu rzeczy pytam, dlaczego nie umożliwiono uczestnikom „wczasów” skorzystania z kolacji w hotelach przed wyjazdem na lotnisko ??? Cała sytuacja byłaby o wiele mniej dramatyczna, gdyby Państwa Klienci nie musieli wybierać się w (jak się okazało ponad 16-to godzinną) podróż głodni.Dodam, że podróż moja i mojej rodziny do Białegostoku trwała o ponad 3 godziny dłużej. Gdybyśmy wylądowali o czasie w Warszawie podróż do naszego miasta docelowego odbywałaby się przy o wiele mniejszym natężeniu ruchu i w dużo bardziej komfortowych warunkach (temperatura tego dnia dochodziła do 30oC). Nadmienić należy również fakt niepojawienia się rezydenta firmy Rainbow Tours S.A. w hotelu na Teneryfie przed odjazdem autokaru na lotnisko ??? Pod hotel podjechał autokar wyłącznie z kierowcą, w dodatku mówiącym tylko w języku hiszpańskim. Nie została sprawdzona lista obecności, ani nawet nie nastąpiło przeliczenie pasażerów. Firma Rainbow Tours S.A pomimo, że została powiadomiona telefonicznie o zaistniałej sytuacji (między innymi mój telefon do centrali w Łodzi w dniu 2017-07-10 około godziny 18:30) do chwili obecnej nie skontaktowała się z uczestnikami organizowanej usługi. Pomimo, że posiadają Państwo pełną bazę danych klientów, nikt jak dotąd nie próbował się z nami skontaktować z jakimkolwiek wyjaśnieniem, ani z przeprosinami za zaistniałą sytuację. Takie postępowanie nie wypada – moim zdaniem – firmie, która szczyci się być jednym z liderów rynku turystycznego w Polsce.

    Andrzej, BIAŁYSTOK - 16.08.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    41/45 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Pobyt byłby udany gdyby nie zagubione bagaże.

    Powrót zepsuł wrażenia z pobytu. Zagubiony bagaż nie dotarł do nas do dnia dzisiejszego mimo , że minęło 10 dni.

    Małgorzata, Częstochowa - 21.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Organizacja wycieczki pozostawia wiele do życzenia

    Brak profesjonalizmu ze strony Rainbow, gdyż przez 14 h nie mieliśmy zapewnionego pokoju w hotelu w trakcie wycieczki organizowanej przez Państwa biuro. Doba hotelowa kończyła się nam o godzinę 12.00 w niedziele (7.04.2019 r), a do godziny 2.00 w poniedziałek (8.04.2019 r.) czekaliśmy na autobus, który miał nas zawieść na lotnisko, w związku z czym ,,koczowaliśmy” w hotelu bez możliwości ,,odświeżenia się” czy wyspania w godziwych warunkach jak przystało na wakacje all inclusive, które miało zapewnić nam Państwa biuro. Wprawdzie można było przedłużyć dobę hotelową ale tylko do godz. 22.00 za kwotę 85 euro, więc i tak mijało to się z celem bo w godzinach nocnych (22.00- 2.00) kiedy sen jest najbardziej potrzebny finalnie i tak pozostawalibyśmy bez pokoju, a po za tym obsługa hotelowa uprzedziła nas, iż nie gwarantują, że nie będzie konieczności zmiany pokoju na czas kiedy tą dobę hotelową ,,dokupimy”. Ponadto mieliśmy ,,problem z bagażami” mając tylko dwa wyjścia: albo tak jak sugerował rezydent zostawić nasze bagaże w przechowalni hotelowej (Pan w recepcji uprzedziła nas od razu, iż hotel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione tam rzeczy) albo siedzieć 14h ,,na walizkach” pilnując swoich rzeczy (co uniemożliwiało nam jakiekolwiek poruszanie czy zjedzenie posiłku przy 20 kg bagażu nawet do toalety trzeba by było chodzić naprzemiennie, żeby jedna osoba cały czas pilnowała walizek) trzeba było wybrać na własne ryzyko ,,mniejsze zło”. Winę za całą sytuacje w 100% ponosi tutaj Państwa biuro podróży bo problem powstał tylko i wyłącznie w wyniku złej organizacji wycieczki. Znając wcześnie godziny przylotów i wylotów turystów można było wypracować z hotelem takie rozwiązanie, które zapewniłoby komfort turystą, a tym samym przełożyło się na ich zadowolenie i chęć podróżowania z Państwem, a nie tak jak w tym przypadku finalnie doprowadziło nas do brak tego zadowolenia i frustracji. Pragnę zaznaczyć, iż wybierając ,,wyższej jakości” hotel i płacąc za to niemałe pieniądze oczekujemy od Państwa standardu na jaki zasłużyliśmy i za który zapłaciliśmy, a nie 26 godzinnej męczarni, która nam ,,zafundowaliście” i która sprawiła, że za Państwa sprawą wróciliśmy z wakacji bardziej zmęczeni niż kiedy na nie wyjeżdżaliśmy. Tego typu praktyki z Państwa strony nie tylko działają na szkodę firmy bo są dla Was antyreklamą ale również sprawiły, że głęboko zastanowię się zanim wykupie koleją wycieczkę z Waszym biurem czy polecę Rainbow znajomym.

    Katarzyna, Olsztyn - 10.04.2019

    2/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Pobyt w październiku 2019

    Hotel średniej klasy. Pokoje czyste, natomiast jedzenie, serwis nie są warte hotelu 4+*.Widoki z hotelu piękne.Plaża publiczna znajdująca się blisko hotelu ale z uwagi na silne fale mieliśmy trudność w korzystaniu z pływania w oceanie.

    Boris - 03.11.2019

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem