Opinie o Landmar Playa La Arena

5.4/6 (466 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.4/6
466 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Nie proponuję

    Witam Byłem w hotelu be Live Experience Playa La Arena w lutym 2017. Uważam że hotel nie jest kompletnie wart swojej ceny. Kuchnia taka sobie, bardzo monotonna i jednostajna. Czujesz się jak na jakiejś ogromnej stołówce w której nikt nie dba o to czy jesteś zadowolony. Restauracja al carte jeszcze gorzej. Umawiasz się na konkretną godzinę i okazuje się że z całego menu (masz do wyboru 3 dania) pozostała tylka jedna pozycja. Coś nie do pomyslenia !!!!!!. Fatalnie !! Pokój jeśli nie wykupisz opcji z pełnym widokiem na morze , to dostajesz najorsze co może cię spotkać. To nie tylko widok od strony ulicy, ale patrzysz na rozbiórkę budynków, ciagle trwają prace wyburzeniowe, nie ma opcji aby można było skorzystać z balkonu. Tragedia !!!!!! Widok z okna jak na zbombardowane miasto w Syrii !!. Zdecydowanie nie polecam tego hotelu. Obsługa na recepcji bardzo arogancka i chyba musiałbyś mieć amerykański paszport aby potraktowali cię poważnie. Jedynie połozenie hotelu ok ponieważ blisko fajnej plaży i spokojne miasteczko.

    Zbigniew, Wrocław - 30.03.2017  | Termin pobytu: luty 2017

    8/15 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Moja Opinia!!!

    Hotel wporządku. Jedzenie smaczne każdy znajdzie coś dla siebie :) Ale co do animatorów- zero zainteresowania ,krecą się bezczynnie po hotelu.Zero wkładu własnego.A najwieksze rozczarowanie było Panią rezydentką Magorzatą - niczym sie nie interesuje w niczym nie pomaga tylko głupio się uśmecha nie załatwiając niczego o co by Ja poprosic.Wakacje w hotelu oceniam na dobre ale osoby które miały pomagać - DO NICZEGO.

    Katarzyna, Tomaszów Mazowiecki - 16.05.2014

    15/20 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    horor na wakacjach

    Pierwszy raz skorzystałam z oferty waszej firmy i o jeden raz za dużo. Hotel atrakcyjny i to by było na tyle. Zapłaciłam za pokój z widokiem ,ale go nie dostałam .Natomiast dostałam posiłki na stołach bez obrusów (tylko turyści polscy) mam zdjęcia.Po powrocie napisałam skargę (potwierdzenie odbioru) na dzień 23 styczeń2015 i nic żadnej reakcji. To smutne bo co roku korzystam (co najmniej 2 razy) z wyjazdów na wyspy kanaryjskie .

    Jolanta, Kraków - 08.03.2015

    22/28 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Negatywnie

    Bardzo słabe i monotonne jedzenie. Nabawiliśmy się zatrucia pokarmowego. W restauracji została podana żywność z pleśnią. Twarde materace w pokoju jak by spać na podłodze.

    Michał, Warszawa - 13.11.2019

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem