Opinie o Zagadki cywilizacji

5.3/6
(52 opinie)
Intensywność programu
5.5
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.5
Transport
5.4
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    68

    Wrażenia z pobyt popsuły wymuszone dodatkowe koszty!!!

    Ewa, Łódź 27.09.2021

    Informacja dla korzystających z oferty. Biuro Rainbow wymusza dodatkowe koszty na uczestnikach wyjazdu do Peru! Dwa dni przed wylotem pan przewodnik, poinformował nas o konieczności zrobienia testów na Covid przed wyjazdem do Polski. Bardzo zdziwiła nas ta informacja, ponieważ nie zostaliśmy poinformowani o tym przed wyjazdem, sprawdziliśmy również wszelkie informacje na stronach rządowych gov.pl oraz stronach przewoźnika KLM i nigdzie nie widniał taki wymóg. Pan przewodnik upierał się, że ryzyko nieposiadania takiego testu może skutkować niemożliwością wejścia na pokład, w związku z czym zostaliśmy zawiezieni na testy w sobotę, w dniu wylotu rano, ponosząc koszty własne za test wartości 30 $!!! Za test, który tak jak przewidywaliśmy okazał się kompletnie bezużyteczny. Przy odprawie na lotnisku zapytałam wprost panią przedstawicielkę firmy KLM czy test jest potrzebny i pani odpowiedziała, że absolutnie nie i nigdy nie było takiego wymogu! Co więcej, po powrocie biuro Rainbow odmówiło jakiejkolwiek pomocy w tej kwestii i odrzuciło reklamację zwrotu kosztów za ten test. Myślę, że to wymuszanie dodatkowych kosztów na klientach, które jest karygodne i psuje cały czar wyjazdu pozostawiająć ogromny niesmak.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Fatalna organizacja

    Wanda Wiktoria, Bieniewice 20.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Wycieczka źle zorganizowana,już na lotnisku w Limie nikt po nas nie wyszedł,jedna osoba miała problem,bo długo nie było jej walizki.Gdy pojawiła się niby pilotka miała w ręku zmiętoloną polską flagę i ledwo widoczną plakietkę z napisem Rainbow.W ogóle nie znała angielskiego.Dowiozła nas do hotelu,gdzie okazało się ,że po 12 godzinach lotu jutro musimy wstać o 3 i wyjechać w dalszą trasę. Na śniadanie podali tosty z dżemem.Pilotka Patrycja niewiele nam powiedziała,a następnie przejął nas Sebastian,z którym ledwo zdążyliśmy na samolot powrotny.Wszyscy mamy wspomnienia bardzo przykre pod względem organizacyjnym.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    39

    katastrofa organizacyjna

    Ewa Maria, Szczecin 14.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Niska ocena tylko za organizację. Po zapłaceniu całej kwoty zostały zmienione daty wylotu - o 24 h wcześniej i powrotu- przymusowy 8 godzinny pobyt w Amsterdamie. Gratulacje dla osoby rezerwującej bilety- może czasem trzeba odbyć podróż trochę dalej niż pks-em do Łodzi. Aha i biuro zapewnia trzy rzeczy - że za nic nie odpowiada, że na pewno weźmie pieniądze i zwiedzanie jest dodatkiem do miejsc komercyjnych. Poza tym super. I trudno znaleźć minusy. Przede wszystkim fantastyczni inni uczestnicy - dziękuję, że mogłam przeżyć tą wyprawę z Wami. Ale od początku- linie KLM- mega zimno w samolocie ale przyzwoite jedzenie i dużo. Hotele w czasie pobytu -czyste duże pokoje, łóżka wygodne, pościel pachnąca niesamowicie przyjemnie. WAŻNE - w pokojach gniazdka do europejskich wtyczek, nie trzeba mieć przejściówki - to na plus. Z uwagi na bardzo wczesne pory wyjazdów śniadania takie sobie ale dobrze że nie suchy prowiant- to plus. Najlepsze śniadanie bo najbardziej przypominające europejskie w Limie przed wyjazdem. Autokar , którym przejechaliśmy ogrom kilometrów wygodny, miał porty USB do ładowania komórki lub laptopa. Najlepsze zakupy w Limie, najtańsze w Nazca. W Cusco przy hotelu jest szkoła gdzie można kupić coś dobrego do jedzenia - ale to znalazła Patrycja. W Cusco trzeba koniecznie kupić peruwiańska czekoladę , kawę i kakao aby rano zachwycać się jej smakiem i aromatem. W restauracji czy kawiarni trzeba sprawdzić rachunek czy nie ma czegos ponad to co się zamówiło . Pilot Sebastian naprawdę z ogromną cierpliwością potrafił wszystkich ogarnąć i poukładać cały bardzo dynamicznie zmieniający się plan. W porównaniu do Darii, która cały czas opowiadała o Peru, trochę małomówny. Szkoda ,że większość trzeba było doczytać samemu.Namiastka Peru jednak została przekazana i zobaczone czyli to co najważniejsze linie Nazca i Machu Picchu. Następny wyjazd i tak będzie z R ponieważ mają na dzień dzisiejszy najlepszą jakość do ceny i PROFESJONALNYCH pilotów i najwięcej atrakcji w najkrótszym czasie.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wycieczka życia okazała się koszmarem

    Alex 12.05.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Główny powód to fatalny program i opiekun. Pierwszych dwóch śniadań nie było - zabrakło jedzenia, grupa przed nami wszystko zjadła. Sytuację ratowały kabanosy z Polski. Program fatalnie ułożony. Po ponad 20 godzinach podróży mieliśmy 3 godziny snu, bo o 4 rano był wyjazd na wycieczkę- lot avionetką. Spędziliśmy tam kilka godzin -pół grupy poleciało - reszta nie, bo już zamykali. Byliśmy jedyną grupą, która nie poleciała cała i wcale nie byliśmy grupą, która przyszła ostatnia. Ostatnie 6 osób, które jeszcze było w trakcie lotu zostawiliśmy i wróciliśmy autokarem do hotelu. Mieli wrócić do hotelu z obsługą lotniska - jednak jak się okazało opiekun nie zostawił dla nich żadnej informacji, nie mieli numeru do opekuna bo podał go dopiero na dwa dni przed końcem wycieczki. Grupa po wylądowaniu nie wiedziała co robić. Nikt do nich nie podszedł. Dopiero gdy zamknięto budynek powiedziano im, że ich zabiorą do hotelu. Reszta grupy musiała pojechać ponownie kolejnego dnia na lot avionetką. Takie sytuacje jak brak informacji i fatalna organizacja były cały czas. Byliśmy zmęczeni, niedoinformowani i wkurzeni. Wisienką na torcie był dzień, w którym mieliśmy zwiedzić Machu Picchu. Nasza lokomotywa miała awarię, inne grupy przebukowały bilety na inny pociąg - nasz opiekun tego nie zrobił. Czekał, czekał, czekał ... nasza cierpliwość się skończyła. Wszystkie inne grupy pojechały a my nie. Zagroziliśmy pozwem zbiorowym. Dopiero wtedy napisał wiadomość do rainbow. Cały dzień mieliśmy stracony. Plan wycieczki został zmieniony abyśmy mogli kolejnego dnia zobaczyć jeden z cudów świata. Za taką cenę spodziewałam się lepszej obsługi i organizacji. Nie polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem