Opinie o Georgina Inn

3.5/6 (66 opinii)

Kategoria lokalna 3

3.5/6
66 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
3.6
Plaża
3.9
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.6
Wyżywienie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Fajne wycieczki, słaby hotel

    Wycieczki fakultatywne świetne, animatorzy jak i zwiedzane miejsca oraz knajpy na wysokim lub bardzo wysokim poziomie. Hotel bardzo słaby, napisana reklamacja, w której opisuje tego przyczyny więc tutaj nie będę się powtarzał.

    Dominik, Wrocław - 29.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wakacje 2024

    Hotel w pięknym miejscu - sąsiedztwo Wyspy Cameo , Wyspy Żółwi i pięknych gajów oliwnych trochę rekompensuje niezbyt udany pobyt w tym hotelu. To raczej pensjonat niż hotel all inclusive. Pokój w miarę ok ale niesprzątany przez cały pobyt - Panie z obsługi jedynie opróżniały kosz na śmieci. Jedzenie w miarę dobre ale monotonne. Trzeba było punktualnie przychodzić na posiłki i ustawiać się w kolejce, bo przychodząc później nie było już wyboru (jedzenie nie było dokładane, często brakowało nawet chleba). Właściciele hotelu traktują gości trochę jak intruzów - gaszą światła w restauracji po 22 , przy barze zwykle nie ma nikogo i trzeba szukać kogoś żeby z łaską nalał piwa. W pokojach klimatyzacja tyko dla tych co upomną się o pilota w recepcji, brak szklanek w pokojach i zakaz zabierania ich z restauracji.

    DOROTA - 13.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    koszmar nie hotel

    pokój w jakim nas zakwaterowano nie był przystosowany dla 3 osób. Był za mały zwłaszcza po wstawieniu w przejściu dostawki do spania! Dodatkowo przypominał ruderę z lat 70’/80’, a takich fotografii nie ma ani na stronie Rainbow, ani na bezpośredniej stronie hotelu do której odnośniki są właśnie na Rainbow. W ofercie na stronie Georgina INN przedstawiane pokoje wyglądają bardzo nowocześnie i schludnie, lub przynajmniej na duże, natomiast pokój, który nam przydzielono tj. nr 301A przede wszystkim: 1. Nie był dostosowany dla 3 osób (2 dorosłych plus 1 dziecko 11- lat), poprzez wstawienie więziennej, niewygodnej dostawki! W przejściu między łóżkami a tą dostawioną dostawką była niewielka szczelina przez którą nie sposób było się przemieszczać, aby nie obić się o wspomniane metalowe łóżko, którego oparcie służyło jednocześnie za mini wieszak na rzeczy. Dostawka powinna stać obok łóżek a nie przed nimi w przejściu! Właścicielka była tego świadoma, ponieważ pierwszego dnia powiedziała nam, że we wtorek zamieni nam pokój na większy, niestety następnego dnia zmieniła zdanie, twierdząc, że jednak większy pokój będzie jej potrzebny, więc musieliśmy pozostać w tym czymś. 2. Ten pokój był tak mały, że nawet (stara, stęchnięta) szafa była przerobiona w taki sposób, żeby jej drzwiczki mogły się otwierać (inaczej nie byłoby możliwe jej otwarcie). Pełnowymiarowe skrzydło tejże szafy lekko haczyło o szafkę nocną, przesunięcie powodowało, że z drugiej strony pokoju drzwi balkonowe były zbyt blisko łóżka i nie dało się przejść. Rzeczy trzymaliśmy w walizkach na podłogach. Zagracenie go walizkami spowodowało, że już w ogóle niemożliwym było swobodne przemieszczanie się po nim. „Atrakcją” dodatkową były 2 zamurowane okna z rozmazaną farbą, bleee. 3. Łazienka – dramatyczny wygląd, obskurna, nadpsuta bateria prysznicowa, brak zamka, wypadająca klamka dobiła nas zupełnie. Z toalety korzystaliśmy przy niedomkniętych drzwiach ponieważ klamka od wewnątrz wypadała! 4. Smród szamba z zewnątrz każdej nocy. Niestety niemożliwym jest udokumentowanie zapachu. 5. Klimatyzacja działała 0-1, tzn. niezależnie od ustawionej temperatury np. 25 w pokoju robiło się zbyt zimno – tak jakby czujnik temperatury w klimatyzacji był uszkodzony. 6. Jedzenie – brak podstawowych produktów typu oliwki (nie zostały podane nigdy), ser feta 2 razy na 7 dni. Brak piwa – należy poprosić właścicielkę, która wydziela jak dziecku cukierka i nie jest jej na rękę częstowanie nim. Kupowaliśmy na własną rękę (przy ALL IINCLUSIVE!!!). Poza tym w opisie oferty jest. Słabo było z tym tematem. Zgodnie z przedstawioną przez biuro podróży Rainbow ofertą, pokoje są przestrzenne, schludne i czyste, natomiast na miejscu okazało się, że tylko część pokoi jest zgodna z fotografią pokazywaną w biurze i na stronie internetowej. My rozumiemy, że nie wszystkie pokoje są wyremontowane, ale nie może być tak, że płacę za loterię i albo trafi mi się luksus, albo totalny syf i smród. Uczestnicy naszej dostali czysty/ wyremontowany/ elegancki/ duży/ przestronny pokój, płacąc tyle samo za osobę dorosłą!!! Wyremontowany/ nowoczesny pokój ze zdjęć jakie widzieliśmy w biurze Rainbow został przydzielony naszym znajomym ze wspólnej wycieczki (jeden nr zamówienia), stąd też doskonale zdajemy sobie sprawę, jak niesprawiedliwie nas potraktowano. Ja rozumiem, że hotel ma różnej jakości pokoje, ale to do klienta powinna należeć decyzja, czy w cenie tańszej ma gorszy pokój, czy dopłaca i dostaje wyższej klasy lokum. My zaś, nie mieliśmy takiego świadomego wyboru i musieliśmy cierpieć w starej części jakiejś rozwalonej za ciasnej meliny, mimo, że zapłaciliśmy taką samą kwotę jakby trafiła nam się dobra część. Na szczęście już minione wakacje należą do najgorszych z jakimi się spotkaliśmy właśnie przez fakt, że tylko „widzimy się” właścicielki powodowało przydział na dobre i fatalne warunki urągające godności człowieka. Ten Hotel nie spełnił naszych oczekiwań bezdyskusyjnie.

    Kamila mail jest inny - 30.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2023

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Gerorgina Inn - marny hotel

    Po przyjeździe pod hotel musieliśmy czekać dwie godziny na otwarcie recepcji - greckie podejście do pracy. Właścicielka wygląda jak Violetta Villas, tylko w czarnych włosach. Wydaje się zupełnie nie przejmować tym że wprowadza klientów w błąd już na etapie weryfikacji hotelu po zamieszczonych w internecie zdjęciach. Otóż pokoje ze zdjęć znajdują się w budynku po drugiej stronie ulicy, i żeby je dostać trzeba dopłacić 200 euro do pobytu... Pokoje które są w cenie podanej na stronie nie są tymi ze zdjęć!!! Nam przypadł pokój na 4 piętrze, co nie było problemem bo często tam nie chodziliśmy. Ale wystrój i urządzenie pokoju - lata 90`. Do tego wcale nie jest czysto! Wifi jest tylko w tawernie na dole - w pokoju już nie łapie. Jedzenie - ciągle takie same zestawy. W barach mlecznych w Polsce można zjeść o wiele lepsze dania niż to co oferuje hotel Georgina, przez co ostatnie dni już chodziliśmy na posiłki do tawerny obok (OLE OLE - super jedzenie, polecam bardzo). Tak zwany all inclusive to wino czerwone i białe - marnej jakości, ciastka typu krakersy, woda i kolorowe napoje - podróbka pepsi, fanty itd. Nawet nie było prawdziwego soku. Na pocieszenie dodam, że okolica i dostęp do morza są rewelacyjne. Z ulgą opuszczaliśmy hotel Georgina Inn. Nigdy więcej!!! Dziwię się firmie Rainbow że ma takie miejsce w swojej ofercie. W związku z tym że oferta była kłamliwa już nigdy nie skorzystam z usług Rainbow. Miejscowość Agios Sostis polecam jednak w 100%.

    Marcin, Wrocław - 31.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    47/57 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem