3.9/6 (490 opinii)
Kategoria lokalna 2.5
1.0/6
po przyjezdzie o godz 7 rano czekaismy do godz 13 za pokojem glodni wyczerpani całonocna podrożą czy tak mają wyglądać wakacje za 2700zł na osobę brak rezydenta przy zameldowaniu napoje w malutkich kubkach pojednym na osobę mieliśmy pokoj nad barem a tam do pólnocy bylo naprawdę glośno lanch box to jedno kanapka na droge i mala woda wycieczki lokalne i na Kafalonie godne polecenia miejscowość plaza pic minut drogi byla naprawdę super wyzywienie pod dostatkiem ale bardzo slabiutkie pokoje jak pokoje wszystko było bar czynny do 22 a póziej płatny
1.0/6
Witam uprzejmie, hotel nas rozczarował!!! JEDZENIE CIĄGLE TO SAMO!!! przez 10 dni śniadania cały czas takie same, jeśli chodzi o owoce to był tylko i wyłącznie arbuz, ze słodkich przekąsek tylko galaretka i to w datku może 3 razy w ciągu całego pobytu(i to wszystko w opcji all inclusive) drinki podawane z wielka łaska w plastikowych kubkach, nie wspominam wcale o kawie....To wszystko jeśli chodzi o jedzenie. Jeszcze łazienka niczym z PRL-U Jedynie co zasługuje na dobrą opinie to basen... Ogólnie ODRADZAM.
1.0/6
Nieudany pobyt w hotelu,beznadziejna obsługa jedzenie zimne ,dziurawe parasole i zniszczone leżaki przy basenie.
1.0/6
Z zasady unikam pisania złych opinii, bo w moim przekonaniu wybierając jeden z tańszych hoteli należy mieć świadomość, że klasa bizness to nie będzie. Nie szukam także ekskluzywnych i drogich hoteli, bo zaoszczędzone w ten sposób pieniądze przeznaczam na lokalne wycieczki. Podróżuje tak od lat, czasem z Rainbow, czasem z firmami konkurencyjnymi. Nie dziwił mnie wystrój typu PRL, nie zdziwiła pomalowana farbą olejna wanna, brak wentylacji w łazience czy lekki grzyb, monotonne jedzenie ? Kiepsko, nie powiem przydałoby sie lekkie urozmaicenie, ale głodni nie chodziliśmy. Rozczarował jednak dzień ostatni kiedy udając się na lunch nie wpuszczono nas do części restauracyjnej. W wejściu stało 3 panów z obsłuhi hotelowej, którzy pilnowali aby nikt z osób, którzy są dzis wemeldowywani z hotelu nie przedarł sie do środka ! Żenada, a zaznaczę iż zgodnie z regulaminem oraz faktem ze w dzień przylotu także nie otrzymaliśmy obiadu mimo, iż wg. ustaleń przysługiwał. Na pytanie do rezydenta uzyskaliśmy jedynie informację ,że ten hotel ma takie zasady. Jeszcze jak się do tego dołączy fakt, że przez cały tydzień nie działała klimatyzacja do której codziennie przychodził Pan technik usiłując wskrzesić urządzenie - bezskutecznie To powiem szczerze, że wybierając kolejne wakacje mocno zastanowię się czy z usług Rainbow korzystać, ponieważ jako organizator wycieczki powinni nieco bardziej przyjrzec się obsłudze i warunkom panującym w hotelach jakie proponują. Do tego Pani recepcjonistka, którą prosząc o zmiane pokoju ( z uwagi na brak sprawnej klimatyzacji) zasugerowała żebyśmy wynajeli sobie inny hotel bo oni nam pokoju nie zmienią. Szalę gryczy przelał jednak brak sprzątania pokoi hotelowych -przez 8 dni nasz pokój został posprzątany jeden 1 !!! Nie wymieniano także ręczników na czyste, choc codziennie z nadzieja na wymianę kładliśmy je na podłogę ( podczas wcześniejszego i jedynego sprzątania kiedy wisiały na wieszaku nie zostały wymienione - co zgodnie z zasadami hotelowymi może jeszcze być zrozumiałe) Tak czy inaczej nie polecę nikomu tego hotelu, natomiast sama wyspa ? Raj na ziemi ! piękne widoki począwszy od zatoki wraku ( zarówno od strony lądu i morza, poprzez Keri i piękne miejszce ( niezbyt popularne ) Kerakonisi ( 7 km od głównej drogi najlepiej dojechać tam quadem lub skuterem) z cudownymi widokami, krystalicznie czysta wodą i doskonałym miejscem do popływania wśród skał .