Opinie o Ikaros Hotel

Kategoria lokalna: 3

3.8/6
(542 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.1
Pokój
3.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niska cena

    Tomasz Konrad, Pionki 11.08.2021 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Największą zaletą hotelu jest niska cena. Poza tym położenie - spokojna okolica z dala od rozrywkowego centrum, przyjemny basen. Minusy to nieatrakcyjny pokój z łazienką z lat siedemdziesiątych, w której utrzymywał się brzydki zapach i bardzo uboga stołówka jak na "all inclusive". Jedzenie nie było złe, ale nie zróżnicowane. Z owoców tylko arbuzy i czasem melon. Całosc przypominała stołówkę zakładową. Jesli chodzi o bar to czynny od 10.00 do 22.00. Piwo serwowane w plastikowych jednorazówkach o poj. 0,2l. Z baru gratis jeszcze było wino biale i czerwone oraz lokalna wódka i ouzo. Do tego Cola , Fanta i Sprite. Drinki bardzo cienkie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje rodzinne

    Aneta 02.07.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Po przeczytaniu opinii przed wyjazdem myślałam że są przesadzone ale mogę potwierdzić. Pokoje bardzo skromne, na plus klimatyzacja, która przynajmniej u nas działała ok (znajomym zalała cały balkon). Faktycznie sprzątanie zostawia dużo do życzenia, chociaż Panie sprzątaczki bardzo sympatyczne. Pościel czysta ale łazienka w opłakanym stanie. Polecam zabrać klapki kąpielowe do wanny. Jedzenie smaczne ale często się powtarza, więc monotonne. Dla dziecka- niejadka trudno coś znaleźć. Niestety ale brak lodów lub jakichkolwiek słodkości, oprócz ciasta (2 razy na 8 dni). Panowie z baru w porządku, Panie z recepcji bardzo pomocne i zawsze uśmiechnięte. Nie pojechaliśmy do Grecji żeby siedzieć w hotelu więc jesteśmy zadowoleni z wyjazdu. W hotelu tylko spaliśmy, a łóżka w miarę wygodne;) Pani z Rainbow poinformowała nas że Ikaros jest hotelem skromnym, więc byliśmy na to przygotowani (no może nie na cieknącą z toalety wodę). Nie polecam rodzinom z dziećmi, hotel i okolica typowo imprezowe.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    opinia o hotelu

    Izabela 15.12.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    hotel bez wyrazu, nasz pokój znajdował się w piwnicach, było tam ciemno przez cały dzień, zgłoszona zepsuta suszarka i brak odbiornika tv nie doczekały reakcji ze strony obsługi hotelowej

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Anna, Bukowina Tatrzanska 06.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Da się przeżyć. Jak traficie na dużą obniżkę cenową to warto. Nie będzie Wam szkoda, że zapłaciliście a w zamian mało. Pogoda wspaniała, wyspa cudowna, morze ciepłe , plaża piaszczysta. Kto lubi indywidualnie zwiedzać to wiele wypożyczalni- na każdym kroku. Nawet w hotelu do dyspozycji auta, My korzystaliśmy ze wszystkich fakultatywnych wycieczek organizowanych przez Rainbow. Może trochę więcej płaciliśmy, ale warto. Na Kefalonii spotkanie z żółwiami oraz podczas wyprawy łodzią podwodną. Cudowne stworzenia. Polecam wyspę ale niekoniecznie hotel- chociaż da się wytrzymać przez tydzień.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel nie na all in clusive

    Sara 09.09.2021 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    To, co można otrzymać w tym hotelu zdecydowania nie należy nazywać all in clusive. Zero deserów, przekąsek między posiłkami i drinków.. Bardzo uboga oferta napojów- wszystko rozwodnione i z nalewaka (wina nie dało się pić, bo tak było czuć kwas). Obsesja personelu na punkcie plastiku była nie do przejścia.. w trakcie posiłków pilnowali, żeby każdy miał plastikowe rękawiczki (nonsens) i maseczki (to akurat jest zrozumiałe). Na informację, że nie zamierzamy trzy razy dziennie zakładać tych plastikowych rękawiczek, usłyszałyśmy, że w takim razie nie jesteśmy dopuszczone, żeby skorzystać z posiłku:-) Co więcej wszystkie napoje w "all in clusive" serwowane w barze również były w małych plastikowych kubkach... ręce opadają. Wielki żal za to, że jedzenie było ciężkie- bardzo dużo mięsa, ale nie potraw tradycyjnych dla kuchni greckiej jak souvlaki, tylko ciężkie mięsa przygotowane tj. w Polsce. Hotel nadaje się do wykupienia w nim co najwyżej śniadań i traktowania jako dobrej bazy noclegowej do zwiedzania wyspy. Co więcej do plaży wcale nie jest 500m, tylko najkrótszą trasą 800m:-) Jest to dosyć ważna informacja, która w ofercie została nieco przekłamana. Ogólnie wyspa piękna, ale hotel mocno średni. Jeżeli chodzi o wycieczki to zdecydowanie polecam całodniowy rejs na wyspę Ithaka, Marathonisi, wyspę wraku, Cameo Island i Zante nocą.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Przemyśl swój wybór, nie sugeruj się "all inclusive" w opisie

    Dariusz 21.09.2021 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Założenie przed wyborem miejscówki na wakacje na Zakynthos było takie, że większość czasu spędzać będziemy poza hotelem. Potrzebne było zatem miejsce, w którym będzie można się przespać, wykąpać i ewentualnie coś zjeść oraz się napić. Pomimo wielu wręcz negatywnych opinii, wybór padł na Ikaros Hotel, a głównym czynnikiem była cena, za którą oferowano to, co chcieliśmy: wyżywienie, nocleg, basen, miejsce parkingowe. Z dobrym nastawieniem, świadomi wyboru, czekaliśmy na rozpoczęcie urlopu. Jednak jeszcze zanim wyjechaliśmy hotel niestety już „złapał minusa”: na żaden z maili wysłanych pod dwa adresy znalezione w sieci, a także przez Messenger nikt nie raczył odpowiedzieć. A pytanie było proste (po angielsku) i dotyczyło oferty wynajmu samochodu bezpośrednio w hotel. Już na miejscu po przylocie podczas meldowania się w pokoju wrażenie dość pozytywne: pani w recepcji komunikatywna, sprawnie przeprowadziła proces. Na plus trzeba podać, że już przed 8 rano wszyscy dostali pokoje i mogliśmy iść na śniadanie mimo, iż doba hotelowa zaczyna się od bodajże 14. Goście, to w 90% Polacy (początek września) i tu mała dygresja: sami niekiedy dajemy powody, by patrzono na nas wręcz czasami nieprzychylnie: sporadyczne co prawda ale jednak przypadki niezakładania maseczki, czy rękawiczki na stołówce, przyjście na posiłek w szortach, bez koszulki, robienie kanapek oraz tankowanie ze stołówkowego dystrybutora wody i napoju do butelek przed wycieczką - to przykłady. Na koniec jeszcze o przedstawicielach Rainbow: widać, że są – począwszy od wyjścia z hali przylotów, przez spotkania w hotelu, po obecność w autokarze podczas wycieczek (to oczywiste), ale również w drodze z i na lotnisko. Ani razu nie odczułem, że są tam z łaski.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Więcej przeciw niż za....

    Wczasowiczka 22.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Pokoje hotelowe ładne i sprzątane codziennie. Recepcjonistki przemiłe i służące pomoca zawsze. Jedzenie nienajgorsze natomiast bez urozmaicenia, codziennie te same potrawy. Napoje do obiadu trzeba przynieść samemu z baru. Barman raptem jeden bardzo miły i sympatyczny, pozostali utrudniający na każdym kroku i niemili.nie polecam dla rodzin z dziećmi. Żadnych atrakcji... Ale okolica piękna i warta zwiedzenia

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Obsługa hotelu miła; Obsługa baru okropna; Jedzenie takie sobie; Hotel, pokoje czyste; Łazienki do poprawy

    Gazpacio 31.07.2019 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Hotel - oceniany na 2,5*(gwiazdki) oraz w pełni na nie zasługuje. Basen czysty. Często sprzątany obiekt - jadalnia, basen, okolice basenu. Pokój - czysty, sprzątany 2-3 w tyg, pościel zmieniana 2x tyg, klimatyzacja OK, wyrobione materace - wbijające się sprężyny, łazienka obskurna. Obsługa - pełna płynność w języku angielski. Wszysycy mili, oprócz 2 PANÓW ZA BAREM, którzy są BARDZO nie mili. Obsługa faworyzuje młodych anglików. Inne zasady obowiązują anglików inne polaków. Jedzenie - Dość monotonne. Dobre frytki, dobre sosy do spagetti. (!!!) bardziej 'ekskluzywne' dania takie jak, mango(!) oraz krosanty(!) są wydzielane przez obsługę osobiście! Niedopuszczalne!! Brak możliwośći wzięcia więcej niż 3 kawałków/sztuk nan osobę! All inclusive - napoje bez limitu do 22.00 (a nawet i wcześniej) - serwowane przez w/w panów. Tylko jeden drink/napój można wziąć na raz TYLKO dla siebie. Oczywiście, zasada ta, która jest zapisana na dużych kartkach po polsku oraz angielsku, nie dotyczy młodych anglików. Anglicy są faworyzowani.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypad we dwoj od 31.08 do 05.09

    NATALIA, BARANOW 08.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel jak najbardziej za te pieniądze ok , basen codziennie staranie sprzaty. Ale łazienki w pokojach pamięta PRL wyposażone w stara wannę i kibelek na środku brak polskiej tv i opcja all inclusive mocno okrojona wino piwo lokalna wódka i napoje gazowane i nie wszystko inne płatne np. Drinki itp

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Sierpień 2022

    Jolanta, Warszawa 19.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel o niskim standardzie, położony jednak dość blisko plaży. Łazienka w złym stanie, brak prysznica i problem z wentylacją. Klimatyzacja działa dość słabo. Jedzenie bardzo monotonne, często było to samo, brak owoców i oliwek! Basen duży i czysty.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem