Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, w bardzo bliskiej odległości od sklepów, restauracji (które mogą się przydać), plaży (około 300-400m, spacerem 5-6minut) to jedyne plusy tego hotelu. Na początku również wyjaśnijmy, ze hotel posiada 2,5 gwiazdki, więc moja opinia nie będzie oceniała standardu wyposażenia hotelu. Najgorzej oceniam i wspominam obsługę , byli całkowicie obojętni na gości. Przez cały pobyt nikt z obsługi nie powie dzień dobry czy smacznego do posiłku, o uśmiechu nawet nie wspomnę, osoby pracujące tam, wyglądały jakby były tam za karę. Na barze idąc po napój czułem się jakbym robił im problem że muszą mnie obsłużyć- Tragedia (dawanie tipów - codziennie zostawiałem euroski nic nie dawało). Warto tez zaznaczyć ze stoły sprzątane były tylko raz, przed posiłkiem, kiedy przychodziło się na posiłek i siadało się „ po kimś” trzeba było sobie wytrzeć stół bo nikt za Ciebie tego nie zrobi, chociaż obsługa się kręciła. W pokoju generalnie sprzątaczki chodziły codziennie i sprzątały - i tutaj nie ma do czego się przyczepić, w pokoju na plus dobrze działająca klimatyzacja. Drugi minus to uszkodzone leżaki w części basenowej. Naprawa niektórych to kwestia przykręcenia śrubki, ale nikt się tym nie zajmie, dla przykładu kiedy wężyk odprowadzający wodę z klimatyzacji pękł i kapało w części gdzie stały stoliki, to zabrali stolik by nie kapało na niego i przez kolejne 8dni kapało na ziemie. Posiłki praktycznie codziennie to samo i bardzo mały wybór, jeśli ktoś kiedyś był na innych wakacjach all inlusive i planuje sobie powybierać i posmakować, to tu wyboru nie będzie. Jednak głodny nie chodziłem, a jak nie znalazłem nic dla siebie to w okolicy są wspaniałe knajpy. Na barze do wyboru: wino b/c, piwo, wódka (do drinków z: cola, sprite, fanta lemon, fanta orange oraz woda, wszystko podawane w plastikowych kubeczkach 0,2
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Posiłki wydawane w formie szwedzkiego stołu - śniadania są dzień w dzień identyczne, po 3 dniach przechodzi ochota na choćby skorzystanie z niego, kolacje to zazwyczaj zeschnięte pozostałości po obiedzie. Jeśli jest się wegetarianinem nie ma szansy na treściwy, a co dopiero na smaczny posiłek, trzeba zadowolić się suchymi kanapkami z serem lub frytkami z keczupem. Zdarza się, ze jedzenie jest nieświeże. Wszelkie sosy, napoje i nawet mleko są maksymalnie rozcieńczane z wodą - makaron dosłownie pływa na talerzu w wodzie z dodatkiem sosu pomidorowego. Pani sprzątająca na stołówce jest nieuprzejma, zwraca uwagę gościom o zakładanie maseczek przy czym sama nie ma jej na twarzy oraz zniesmaczona każe sprzątać talerze gościom z all inclusive. Dodatkowo pani sprzątająca w pokoju przestawia walizki i rzeczy prywatne gości. Bardzo nie polecam i odradzam pobytu w hotelu.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wyżywienie - codziennie to samo, jedzenie niesmaczne, tłuste , mały wybór.. picie - cola nie mająca smaku coli, soki tak samo. pokój - ubogi i stary, szafa rozpadająca się, warunki mało przyjemne, łazienka - brak słów.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel o standardzie bardzo średnim , all inclusive bardzo okrojony (szczególnie napoje)
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje sprzątane bardzo niestarannie. W zasadzie sprzatanie głównie sprowadzało sie do wymienienia ręczników, dolozenia papieru toaletowego i czasami przejechania podłogi ma mokro (potem prawie godzinę podłoga schła, bo sprzątaczka miała tak mokry mop, ze aż zbiegł kapało!!) Przez prawie 2 tygodnie ani razu nie zmieniono pościeli:( Sam pokój nie był najgorszy, kwestia wystroju jest dla mnie drugorzędną, bo spędzam w pokoju mało czasu. Niemniej najgorsza była łazienka, która jest mikroskopijnych rozmiarów, ze starymi i brudnymi sprzętami. Hitem były drzwi, które trudno było zamknąć bo przeszkadzał sedes (na samych drzwiach widać wgłębienie po „starciach” z sedesem - taki folklor grecki). Basen - niestety był tak brudny i zanieczyszczony, ze przez 11 dni do niego nie weszliśmy!!! Zrobilam zdjęcia pływającego brudu/śluzu w narożnikach i zwróciłam uwagę rezydencce ale sutuacja diametralnie sie nie polepszyła!! All inclusive to tak naprawdę 3 posiłki i dostęp do baru. Brak jakichkolwiek przekąsek ale dla mnie to nie problem. Jedzenie takie sobie, przede wszystkim bardzo mały wybór dań, z owoców tylko arbuz, zero słodkości… kolejny hit to dispenswe z woda i sokami, który jest dostępny tylko podczas śniadania. Jeśli chcesz napoje so lunchu lub kolacji to musisz iść do innego pomieszczenia -baru i sobie przynieść!!! Trudne do zrozumienia dla mnie dlaczego nie można korzystać ze sprzętu, który i tak tam stoi!!!Sam hotel mocno zaniedbany i niezbyt dokładnie sprzątany… W restauracji stoliki brudne, a sprzątaczki przecierały je wszystkie jedna ścierką, pozostawiając okropne smugi… Bleee… WIFI praktycznie nie działa!!!Podsumowując : wiedziałam, ze jadę do hotelu 2,5* i nie wymagałam luksusów ale chciałam aby było czysto!! Niestety nie było… dlatego NIE POLECAM!
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kierunek bardzo fajny - niestety obsługa w hotelu bardzo rozczarowuje. Brak uśmiechu i wieczne negatywne komentarze na temat ponoć nadmiernej konsumpcji napojów w barze. Fatalna kuchnia i zimne posiłki.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel miał swoją swietlność w latach 90. Teraz nie nazwałabym tego hotelem. Lazienki ,,odświeżone,, wszędzie był bialy pył po remoncie. W recepcji trzeba się prosić o wymianę ręczników czy dołożenie papieru toaletowego. Mieliśmy wykupione all inclusive ale poza niebieska opaska na reku nic to nie znaczyło. Jedzienie na stołówce ( inaczej tego nazwac nie można ) było codziennie takie samo ( niedobre, , śmierdziało) więc codziennie chodziliśmy zjeść do restauracji. Oczywiście za taką cenę nie oczekiwałam luksusów i 5 gwiazdek ale takie minimum byłoby ok. O piwo w barze trzeba było się upomnic i Pan barman lejąc 3 piwa pytal ile osób jest pijących bo jest przydział na osobę! Basen w miarek ok.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lokalizacja super. I nic oprócz tego. Hotel zaniedbany, obsługa niemiła, jedzenie słabe. Powinni zadbac trochę o klientów i odnowić łazienki ( koszmarne, stare, sypiące się).
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chciałem króciutko opisać ten hotel podkreślę że nie jesteśmy wymagającymi turystami a nadmienię że byliśmy mieszaną grupą dorosłych to do rzeczy ,jeżeli chodzi o pokoje to okres swojek świetności nuż dawn mają za sobą i wymagaja gruntownego remontu sczególnie łazienki ponieważ pokoje posiadają wyłącz nie wanny. Klimatyzacja prawie działająca natomiast jak by miała się za chwilę rozsypać nigdy nie byliśmy pewni czy zadziała po powrocie do pokoju :) Jedzenie to dramat nie dość że tak małego wyboru to jeszcze nie widziałem to non stop brakowało, obsługa w ogóle nie uzupełniała pustych bemarów. Bar z napojami dramat wydzielali koledze drinki 1 na pół godziny :) po interwencji u rezydenta troszkę zmienili zasady ale ogólnie knajpa zajechana higienicznie na maksa :) Jedyny plus to lokalizacja bo naprawdę wszędzie blisko nie mniej jednak szczerze nie poleciłbym nikomu tego hotelu.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu na plus. Recepcjonista, który pracował na nockach bardzo sympatyczny i pomocny. Jeśli chodzi o jedzenie było bardzo przeciętne. Praktyczny brak świeżych owoców.. gorąca herbata była często dość chłodna. A kawa smakowała niestety okropnie (bardzo rozwodniona). Cała obsługa hotelowa była bardzo sympatyczna. Zasięg internetu okropny. Działał tylko blisko recepcji- bardzo na minus. Problem zaczął się przy sprzątaniach pokoi. Mieliśmy dwa pokoje jeden na 1 piętrze i drugi na 2 piętrze. Pokój na 1 piętrze był dobrze sprzątany. Ręczniki zostały wymienione oraz pościel. Natomiast pokój na 2 piętrze tragedia. Pani sprzątająca miała kompletnie gdzieś, że zostawiłyśmy brudne ręczniki na ziemi (po 3 nocy) i ich nie wymieniła. Śmieci zabierała jak jej się podobało. Raz więzła raz nie. Kiedy poszłam na recepcję poprosić o nowe ręczniki powiedziano mi że dostanie to zrobione. Wieczorem po powrocie do hotelu ręczniki nadal leżały na ziemi. W recepcji hotelowej rozmawiałam z menadżerem. Mężczyzna był bardzo niesympatyczny. Obwiniał mnie, że to ja nie otworzyłam drzwi pani sprzątającej dlatego ręczniki nie zostały wymienione. Nie dowierzał, że od niedzieli do czwartku nikt nam nie zmienił ręczników na nowe. W większości czasu mieliśmy wycieczki zaczynające się o 4/7 nad ranem, więc nie było nas w pokojach od rana. Zero przepraszam, nie dał dojść do słowa. Na koniec powiedział do recepcjonisty coś po grecku i kazał dać mi nowe ręczniki po czym obrócił się i odszedł zdenerwowany. Gdyby nie on oceną hotelu byłaby dużo wyższa, bo pracownicy są mega sympatyczni, pomocni i pamiętają bardzo dobrze gości. Natomiast menadżer powinien zastanowić się czy faktycznie chce pracować w hotelach, bo tak chamowatego zachowania nie spotkałam. Na koniec tylko chciałabym zwrócić uwagę że basen otwarty były od 10:00-19:00. Często po powrocie z wycieczki nie mogliśmy skorzystać z basenu ze względu na bardzo krótki okres czasu otwarcia..