Opinie o Ikaros Hotel

Kategoria lokalna: 3

3.8/6
(542 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.1
Pokój
3.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt od 31.07.2018

    Agnieszka 24.09.2018 | Termin pobytu: maj 2019 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Byliśmy dużą grupą. Łącznie mieliśmy w tym hotelu 4 pokoje. Nie spodziewaliśmy się cudów bo kategorię znaliśmy. Ale wykupując ALL INC nie spodziewaliśmy się, że na cały hotel jest tylko jedno miejsce wydawania napojów [alkoholowych i bezalkoholowych] główny bar [obsłgiwany przez 1 barmana], możecie sobie wyobrazić kolejki..... Nie było dystrubutorów z wodą ani z napojami typu cola, fanta, czy jakieś "soki". Pierwszy raz spotkałam taką wersję ALL Inc..... Wieczorami robiły się takie kolejki, że szkoda gadać. Dodatkowo obsługa chodziła i straszyła karami gdy widział kupne napoje [zakupione poza hotelem]. Barman obsługiwał tylko ubranych gości [spragnionych gości korzystających z basenu nie i musieli się osuszyć!]. Jedzenie znośne [cudów się nie spodziewaliśmy]. Dużym rozczarowaniem były pokoje [nie spodziewaliśmy się, że dostaniemy pokoje w "suterenie" piwnicy. Nasze okna wychodziły poniżej płaszczyzny gruntu a dostęp do nich był bezpośrednio z ulicy [nawet stroje kąpielowe suszyliśmy na własne ryzyko, czy nie zginą]. Zaraz pod naszymi oknami parkujące autokary [które zjeżdżały się w środku nocy i robiły straszny hałas]. Do tego lęgnące się "mole" [kupiliśmy środek bo bałam się, że to paskudztwo przywiozę do domu]. W pokoju na dzien dobry nie działała klimatyzacja ani lodówka [Pani w recepcji miła notowała zgłoszenia i przysyłała fachowca]. Do lodówki był 3 razy [okazało się, że gdy on przychodził i wkładał kartę do drzwi lodówka działała bo była włączona do złego gniazdka takie, kóre działało gdy była karta od pokoju w czytniku]. Do tego awaria klimy [w pokoju synów nie działała przez cały poby - chodziła ale nie chłodziła. No i smród który się z niej wydowbywał..... Grzyb, Grzyb Grzyb! Łazienki szkoda gadać [rury od kanalizacji przy muszli na zwykłą taśmę poklejone (mam to na zdjeciach), przy spłukiwaniu woda wydostawała się na podłogę.... wanna otoczona spleśniałym, czarnym silikonem - to trujące!]. Oszustwo jeżeli chodzi o WIFI [ informacja udzielona przez RAINBOW] 1kod za 10 euro na tydzien na pokój - bzdura 10 euro, 1 kod na 1 telefon! Kupiliśmy synowi i niestety w naszych pokojach "w piwinicy" WIFI nie działało! Do tego duży minus za brak zajęcia się sprawą po e-mailowym zgłoszeniu do RAINBOW [jeszcze z trwającego wyjazdu!]. Duży minus za organizację godzin wylotu [pierwszy raz tak niefortunnie "straciliśmy na pobycie]. Wykupując imprezę ponad pół roku szybciej [nie było podanych godzin wylotu] impreza nosiła nazwę "8 dni".... super. Tyle, że pierwszego dnia byliśmy o 18 a ostatniego wstawaliśmy o 4 rano bo wylot i transfer były wcześnie rano [a moim zdaniem powinien być po południu]. Z 8 dniowej imrezy zrobiła sie 6 dniowa. No cóż..... Życie uczy od kogo wycieczek nie kupować. Dla mnie pierwsza i ostatnia wyprawa z tym biurem! Hotel nie miał swojej plaży - leżak i parasol na cały dzień 10 euro [ciut drogo]. Jak osób jest 4 razy ilośc dni - masakra.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    W. 10.09.2021 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Hotel nie był zły ale na pewno nie będę polecać ani nie wrócę. Jedzenie - to nie jest all inclusive, nawet soft, owszem napoje różnego typu są od 10 do 22 ale po za tymi godzinami nawet nie znajdziesz dystrybutora z wodą. Jedzenie - każdy z 3 posiłków jest dostępny tylko przez 2 godziny, a w tych ostatnich 30 minutach zwykłe już nic nie dokładano, jeśli chodzi o wybór to jedzenie powtarzalne - 3 rodzaje mięsa/dania, sos pomidorowy, makaron frytki ryż i 3 rodzaje sałatki/ warzyw, wieczorem zwykle zimne. Śniadania w porządku ale powtarzalne, brakowało jakiś słodkich dodatków czy owoców. Hotel urządzony w trochę kiczowatym greckim stylu ale nam to nie przeszkadzało, czysta woda w basenie- swoją drogą był dość głęboki chyba nawet 170 cm w najgłębszym punkcie. Duży plus że w czasie naszego wyjazdu nie było dzieci ani zbyt wielu osób oraz lokalizacja hotelu- blisko do plaży, sklepów, restauracji. Podsumowując - było w porządku ale nie warto płacić za tą ofertę więcej niż 1800 zł.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Ikaros

    Iwona, Wroclaw 30.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Mam wieloletnie doświadczenie w podróżowaniu po Europie ( w tym Grecji) i rozumiem co znaczy soft all inclusive, ale sprzedaż hotelu o tak niskim standardzie naprawę jest nieetyczne . Łazienka jest istnym koszmarem. Odrażająca wanna i toaleta .Pościel czysta, ale w nocy pogryzły mnie pluskwy (na dowód mam zdjęcia). Absolutnie dla mnie jedzenie jest ok. Skromne, ale dobre i nie zauważyłam wielkich ilości, które trafiają do kosza. Obsługa przemiła. Szczególnie pan w recepcji. Dziwię się, że takie biuro jak Rainbow sprzedaje tak słaby hotel w cenie nieadekwatnej do tego co dostajemy na miejscu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    121

    nie polecam

    Dominika 26.09.2018 | Termin pobytu: maj 2019 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Głównym minusem jest w tym hotelu jedzenie, potrawy te same co na obiedzie i kolacji. Jeszcze jakby byly smaczne to mozna byloby pominac ten fakt, no ale niestety kucharka na 2+. barman w barze przy basenie nie podawal alkoholu z zadowoleniem, robil problemy o to kto,co i ile pije. kolejnym minusem sa pokoje (rozpadający się kran, rura od ubikacji naprawiana papierem),pokoje w piwnicy. No i nie jest blisko do morza (10 min spacerkiem)aby wylegiwac sie na pieknej plazy ,bez parasoli trzeba isc 30 min w lewo od pierwszego zejscia na plaze.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wypoczynek

    Beata, --- 28.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Byłam między 18-25.06. 24r. Wiedziałam że hotel ma 2,5 gwiazdki,ale nie spodziewałam się że Czesi są lepiej traktowani niż Polacy. Ale po1. Pokój sprzątany codziennie przez miła Greczynką i zmieniała ręczniki jak tylko zobaczyła że trzeba, jedzenie ok, bar zastanawiam się po co bo nic tam nie było pomimo all inclusive, mało owoców,tylko arbuz. Do plaży kawałek, leżaki 25!!! euro komplet, plaża brudna, kosza nie zobaczysz, chyba że jest restauracja.Stara przemalowana nie dabale wanna. W pokoju 111 nie działał telewizor tylko 1,5 dnia, na zgłoszenia słyszałam że jest problem na wyspie lub ktoś inny z recepcji że w hotelu, poprosiłam pana z pokoju obok który przyszedł i jednym guzikiem ustawił telewizor, wnuczki obejrzały mecz polski która tego dnia grała. Totalna olewka, basen otwarty od 10:00 do 19:00 w upały do 37 stopni, koszmar. Wycieczka do Kefaloni, autokar z pod hotelu do portu,klima cud , statek którym płynęliśmy stara drewniana śmierdząca krypa - moja babcia miała lepsza drewnianą balię, w drodze powrotnej pół załogi z "kapitanem"bardziej się bujała niż ta krypa ( pijani) rezydentka tego nie widziała. Autokar którym jeździliśmy po wyspie, klima nie nabita ledwo dyszała, czuliśmy się jak w akwarium. Wyjazd rano , więc śniadanie do ręki, jedna marna kanapeczki z obsuszonej bułki, obeschly żółty ser i wędlina, zapakowane w strecz w taki upał, nie zrobiłam zdjęcia , żałuję ale nigdzie nie widziałam takiej żenady i dziadostwa, miałam chęć przywalić recepcjoniscie w oko tym czymś ale byłam z wnukami. Oczywiście że by ziesc obiad na wyspie trzeba było też zapłacić. Jeżdżę do Grecji od 15 lat z bywałam w hotelach po 2-3 gwiazdki ale ten jest wybitny. A na nasz ostatni dzień gdy przyjechali Czesi została wystawiona czarna tablica z powitaniem i wypisane całe menu po czesku, nie wiem my też płacimy w euro. Rezydenci tego nie widzą czy nie chcą, Grecja piękny kraj tylko szkoda że nie doceniają każdego gościa, są tak pazerni na tą kasę że robi się aż nie dobrze, a szkoda. Rainbow, nie wiem co się stało ale z roku na rok ma gorsze hotele tak dla każdego i nikt tego nie pilnuje ☹️

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Uff

    Aleksandra, Września 16.08.2021 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Moi drodzy, nie poleciałabym do tego hotelu drugi raz nigdy w zyciu! Zaczne moze od pokoi: nie dzialala nam klimatyzacja przez 3 dni na 5 pobytu, jak juz ja "ustawili" to patrzac na jej stan techniczny z balkonu zastanawialam sie czy nie wroce z wylęgarnia grzybow w płucach i na dzien dobry z lodowki zaczela nam leciec woda. Jezeli chodzi o lazienke: lepiej zabierzcie ze soba mopa, poniewaz kabiny prysznicowej jak i samego remontu ta lazienka nie widziala ze sto lat. Jest tylko zaslonka z brodzikiem. Pomijam fakt, ze na glownym korytarzu pekla jakas rura w suficie i przez trzy dni przechodzac bylo mokro na ziemii i na glowe kapalo 😅Co do jedzenia, alkoholu i w ogole opcji "all in" w tym hotelu: alkoholu w rzekomych drinkach nie ma! Po alkohol chodzilismy do pobliskiego marketu 😉 jedzenie... Roznie i podloznie, jedyne co mi tam smakowalo to pomidory z serem feta oraz ciasto ze szpinakiem, glownie jedzenie mdłe, niedoprawione, monotonne. Do hotelu przyjechalismy w czasie covidowej gorączki, wiec na poczatku nie bylo szwedzkiego stołu a sami pracownicy nam nakladali jedzenie. Na terenie obiektu wymagali maseczek rekawiczek itd itd normalnie mieli bzika na tym punkcie...podsumowując:nie polecam! Szczerze!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    Malgorzata, 15.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel bardzo słaby, w gorszym jeszcze nie byłam. Łazienka w opłakanym stanie, wanna nie wiem ile razy odmalowywana z licznymi odpryskami, zasłonka cała z pleśni i rdzą na szlaufie od prysznica. All inclusiv strasznie słabe, mały wybór czegokolwiek, nie wspominając już o drinkach , żaden wybór. Nie wiem czy to właściciel, czy szef kuchni strasznie krzyczał i poniżałn personel. Materace przy basenie chyba z lat 80-tych. Nie polecam!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Ikaros 08/2022

    Adrian, Warszawa 06.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, w bardzo bliskiej odległości od sklepów, restauracji (które mogą się przydać), plaży (około 300-400m, spacerem 5-6minut) to jedyne plusy tego hotelu. Na początku również wyjaśnijmy, ze hotel posiada 2,5 gwiazdki, więc moja opinia nie będzie oceniała standardu wyposażenia hotelu. Najgorzej oceniam i wspominam obsługę , byli całkowicie obojętni na gości. Przez cały pobyt nikt z obsługi nie powie dzień dobry czy smacznego do posiłku, o uśmiechu nawet nie wspomnę, osoby pracujące tam, wyglądały jakby były tam za karę. Na barze idąc po napój czułem się jakbym robił im problem że muszą mnie obsłużyć- Tragedia (dawanie tipów - codziennie zostawiałem euroski nic nie dawało). Warto tez zaznaczyć ze stoły sprzątane były tylko raz, przed posiłkiem, kiedy przychodziło się na posiłek i siadało się „ po kimś” trzeba było sobie wytrzeć stół bo nikt za Ciebie tego nie zrobi, chociaż obsługa się kręciła. W pokoju generalnie sprzątaczki chodziły codziennie i sprzątały - i tutaj nie ma do czego się przyczepić, w pokoju na plus dobrze działająca klimatyzacja. Drugi minus to uszkodzone leżaki w części basenowej. Naprawa niektórych to kwestia przykręcenia śrubki, ale nikt się tym nie zajmie, dla przykładu kiedy wężyk odprowadzający wodę z klimatyzacji pękł i kapało w części gdzie stały stoliki, to zabrali stolik by nie kapało na niego i przez kolejne 8dni kapało na ziemie. Posiłki praktycznie codziennie to samo i bardzo mały wybór, jeśli ktoś kiedyś był na innych wakacjach all inlusive i planuje sobie powybierać i posmakować, to tu wyboru nie będzie. Jednak głodny nie chodziłem, a jak nie znalazłem nic dla siebie to w okolicy są wspaniałe knajpy. Na barze do wyboru: wino b/c, piwo, wódka (do drinków z: cola, sprite, fanta lemon, fanta orange oraz woda, wszystko podawane w plastikowych kubeczkach 0,2

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jedzenie

    Gabriela 19.09.2021 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Posiłki wydawane w formie szwedzkiego stołu - śniadania są dzień w dzień identyczne, po 3 dniach przechodzi ochota na choćby skorzystanie z niego, kolacje to zazwyczaj zeschnięte pozostałości po obiedzie. Jeśli jest się wegetarianinem nie ma szansy na treściwy, a co dopiero na smaczny posiłek, trzeba zadowolić się suchymi kanapkami z serem lub frytkami z keczupem. Zdarza się, ze jedzenie jest nieświeże. Wszelkie sosy, napoje i nawet mleko są maksymalnie rozcieńczane z wodą - makaron dosłownie pływa na talerzu w wodzie z dodatkiem sosu pomidorowego. Pani sprzątająca na stołówce jest nieuprzejma, zwraca uwagę gościom o zakładanie maseczek przy czym sama nie ma jej na twarzy oraz zniesmaczona każe sprzątać talerze gościom z all inclusive. Dodatkowo pani sprzątająca w pokoju przestawia walizki i rzeczy prywatne gości. Bardzo nie polecam i odradzam pobytu w hotelu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    dla mało wymagających

    Izabela, Pruszków 17.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: do 25 lat, w parze

    wyżywienie - codziennie to samo, jedzenie niesmaczne, tłuste , mały wybór.. picie - cola nie mająca smaku coli, soki tak samo. pokój - ubogi i stary, szafa rozpadająca się, warunki mało przyjemne, łazienka - brak słów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem