Opinie o Ikaros Hotel

Kategoria lokalna: 3

3.9/6
(519 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.1
Pokój
3.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecam

    Małgorzata, Siedlęcin 24.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Jeśli ktoś liczy na spokojne wakacje, piękny widok z okna to nie w tym mieście i nie w tym hotelu. Niestety cały czr prysł gdy dojechaliśmy na miejsce. Hotel na pierwszy rzut oka wydawał się ok, ale póżniej można było dostrzec duuużo mankamentów i defektów. A miasto, no niestety brud i smród. Jeśli ktoś che zobaczyć coś pięknego to powinien wypożyczyć auto i pojeździć na własną rękę po wyspie lub ewentualnie skorzystać z wycieczek fakultatywnych.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Kłamstwo!

    Karolina 07.10.2019

    Wykupilismy wakacje last minute w opcji all inclusive, ale inclusive tego nazwać nie mogę.. Jedzenie? Ciągle to samo, frytki, kurczak i parówki.. napoje ? Można pić tylko w czasie posiłków, był nawet problem żeby dziecku do butelki nalać na spacer bo dystrybutor był oddzielony parawanem.. bar ? Plastikowe kubeczki i z lokalnych alkoholi było piwo i 2 rodzaje win reszta płatna A no i oczywiście podchodząc do baru można było wziąć jednego drinka, mąż musiał chodzić razem ze mną, bo 2 drinków by nie dali.. pokoje ? Bardzo odbiegają od tego co jest ukazane na zdjęciach, widok też średni, z okna widzieliśmy zarosla tylow hotelu, jedynie obsługa sympatyczna i w miarę blisko do morza, ale nie wybrałabym się na takie wakacje raz jeszcze..

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zniszczony urlop

    Agata 17.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Po przeczytaniu opinii na różnych stronach odnośnie hotelu nie spodziewaliśmy się złotych klamek i niewiadomo jakich atrakcji, ale pierwszy widok po przyjściu na obiekt załamał nas… materace na basenie nie były prane chyba z parę lat, podarte, śmierdzące, tak samo leżaki strach było się kłaść na nich. Byliśmy w hotelu o 7:00 rezydent powiedział, że dostaniemy śniadanie i lunch normalnie, ale manager hotelu powiedział, że jak chcemy zjeść to 10 euro od osoby trzeba zapłacić, a korzystać możemy dopiero od godz. 15:00. Toalety ogólnodostępne w hotelu znajdywały się w piwnicach, śmierdzące, drzwi bez klamek, a dzieci bały się same tam schodzić. Jedzenie codziennie to samo, można było coś zjeść, ale szału nie było. Nie polecam pobytu z dziećmi, większość urlopowiczów to młodzież angielska, która spała do 12:00, a imprezowała do rana, personel hotelu nie radził sobie z nocnymi krzykami, wrzaskami i awanturami. To co najważniejsze w tej opinii i przestroga dla wszystkich to jest to, że okradziono nas z pieniędzy przez sprzątające. Mamy co do tego 100% pewność, ale niestety zarówno Rainbow, ani personel hotelu nie pomógł nam w wyjaśnieniu tej sytuacji w związku z tym, że nie mieliśmy wykupionego sejfu. Czyli jeśli ktoś nie ma sejfu to można go okradać i później śmiać się prosto w twarz. Rozmawialiśmy z innymi rodakami to również poginęły im rzeczy, ale o mniejszej wartości. Manager hotelu powiedział, że sprawdzili kamery, tylko, że na naszym piętrze nie było kamer… Jesteśmy mocno zawiedzeni i zniesmaczeni pobytem w hotelu. Jeśli chodzi o pokój nam się trafił ok, łazienka była nowa i otrzymaliśmy apartament dwu pokojowy z długim balkonem. Nie polecam pobytu w Ikaros Hotel jeśli ktoś chce odpocząć i bez nerwów korzystać z pięknych widoków wyspy

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    tylko tyle , że ma dach....., poniżej krytyki ..... daleka komuna

    Irena i Jurek 17.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Oprócz poziomu hotelu, którego wyposażenie pochodziło z głębokiej komuny, przez cały pobyt nie działali klimatyzacja i tv. Pozostałe elementy bez zarzutu Korzystaliśmy z oferty wycieczek i mieliśmy niesamowite szczęści, że trafiliśmy na Panią Gizelę jako pilot-przewodnik. Jej wiedza, sposób przekazania i wszystko co człowiek do takich zadań powinien posiadać było wszystko na najwyższym poziomie Punktualność i kunszt kierowców też na medal Mimo rozczarowania hotelem na pewno jeszcze skorzystamy z oferty biura Rainbow

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt 27.07-3.08.2018

    Ania, Zielonka 30.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Hotel czysty, ale skromny. Jedzenie monotonne.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt od 31.07.2018

    Agnieszka 24.09.2018 | Termin pobytu: maj 2019

    Byliśmy dużą grupą. Łącznie mieliśmy w tym hotelu 4 pokoje. Nie spodziewaliśmy się cudów bo kategorię znaliśmy. Ale wykupując ALL INC nie spodziewaliśmy się, że na cały hotel jest tylko jedno miejsce wydawania napojów [alkoholowych i bezalkoholowych] główny bar [obsłgiwany przez 1 barmana], możecie sobie wyobrazić kolejki..... Nie było dystrubutorów z wodą ani z napojami typu cola, fanta, czy jakieś "soki". Pierwszy raz spotkałam taką wersję ALL Inc..... Wieczorami robiły się takie kolejki, że szkoda gadać. Dodatkowo obsługa chodziła i straszyła karami gdy widział kupne napoje [zakupione poza hotelem]. Barman obsługiwał tylko ubranych gości [spragnionych gości korzystających z basenu nie i musieli się osuszyć!]. Jedzenie znośne [cudów się nie spodziewaliśmy]. Dużym rozczarowaniem były pokoje [nie spodziewaliśmy się, że dostaniemy pokoje w "suterenie" piwnicy. Nasze okna wychodziły poniżej płaszczyzny gruntu a dostęp do nich był bezpośrednio z ulicy [nawet stroje kąpielowe suszyliśmy na własne ryzyko, czy nie zginą]. Zaraz pod naszymi oknami parkujące autokary [które zjeżdżały się w środku nocy i robiły straszny hałas]. Do tego lęgnące się "mole" [kupiliśmy środek bo bałam się, że to paskudztwo przywiozę do domu]. W pokoju na dzien dobry nie działała klimatyzacja ani lodówka [Pani w recepcji miła notowała zgłoszenia i przysyłała fachowca]. Do lodówki był 3 razy [okazało się, że gdy on przychodził i wkładał kartę do drzwi lodówka działała bo była włączona do złego gniazdka takie, kóre działało gdy była karta od pokoju w czytniku]. Do tego awaria klimy [w pokoju synów nie działała przez cały poby - chodziła ale nie chłodziła. No i smród który się z niej wydowbywał..... Grzyb, Grzyb Grzyb! Łazienki szkoda gadać [rury od kanalizacji przy muszli na zwykłą taśmę poklejone (mam to na zdjeciach), przy spłukiwaniu woda wydostawała się na podłogę.... wanna otoczona spleśniałym, czarnym silikonem - to trujące!]. Oszustwo jeżeli chodzi o WIFI [ informacja udzielona przez RAINBOW] 1kod za 10 euro na tydzien na pokój - bzdura 10 euro, 1 kod na 1 telefon! Kupiliśmy synowi i niestety w naszych pokojach "w piwinicy" WIFI nie działało! Do tego duży minus za brak zajęcia się sprawą po e-mailowym zgłoszeniu do RAINBOW [jeszcze z trwającego wyjazdu!]. Duży minus za organizację godzin wylotu [pierwszy raz tak niefortunnie "straciliśmy na pobycie]. Wykupując imprezę ponad pół roku szybciej [nie było podanych godzin wylotu] impreza nosiła nazwę "8 dni".... super. Tyle, że pierwszego dnia byliśmy o 18 a ostatniego wstawaliśmy o 4 rano bo wylot i transfer były wcześnie rano [a moim zdaniem powinien być po południu]. Z 8 dniowej imrezy zrobiła sie 6 dniowa. No cóż..... Życie uczy od kogo wycieczek nie kupować. Dla mnie pierwsza i ostatnia wyprawa z tym biurem! Hotel nie miał swojej plaży - leżak i parasol na cały dzień 10 euro [ciut drogo]. Jak osób jest 4 razy ilośc dni - masakra.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    W. 10.09.2021

    Hotel nie był zły ale na pewno nie będę polecać ani nie wrócę. Jedzenie - to nie jest all inclusive, nawet soft, owszem napoje różnego typu są od 10 do 22 ale po za tymi godzinami nawet nie znajdziesz dystrybutora z wodą. Jedzenie - każdy z 3 posiłków jest dostępny tylko przez 2 godziny, a w tych ostatnich 30 minutach zwykłe już nic nie dokładano, jeśli chodzi o wybór to jedzenie powtarzalne - 3 rodzaje mięsa/dania, sos pomidorowy, makaron frytki ryż i 3 rodzaje sałatki/ warzyw, wieczorem zwykle zimne. Śniadania w porządku ale powtarzalne, brakowało jakiś słodkich dodatków czy owoców. Hotel urządzony w trochę kiczowatym greckim stylu ale nam to nie przeszkadzało, czysta woda w basenie- swoją drogą był dość głęboki chyba nawet 170 cm w najgłębszym punkcie. Duży plus że w czasie naszego wyjazdu nie było dzieci ani zbyt wielu osób oraz lokalizacja hotelu- blisko do plaży, sklepów, restauracji. Podsumowując - było w porządku ale nie warto płacić za tą ofertę więcej niż 1800 zł.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    121

    nie polecam

    Dominika 26.09.2018 | Termin pobytu: maj 2019

    Głównym minusem jest w tym hotelu jedzenie, potrawy te same co na obiedzie i kolacji. Jeszcze jakby byly smaczne to mozna byloby pominac ten fakt, no ale niestety kucharka na 2+. barman w barze przy basenie nie podawal alkoholu z zadowoleniem, robil problemy o to kto,co i ile pije. kolejnym minusem sa pokoje (rozpadający się kran, rura od ubikacji naprawiana papierem),pokoje w piwnicy. No i nie jest blisko do morza (10 min spacerkiem)aby wylegiwac sie na pieknej plazy ,bez parasoli trzeba isc 30 min w lewo od pierwszego zejscia na plaze.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wypoczynek

    Beata, --- 28.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Byłam między 18-25.06. 24r. Wiedziałam że hotel ma 2,5 gwiazdki,ale nie spodziewałam się że Czesi są lepiej traktowani niż Polacy. Ale po1. Pokój sprzątany codziennie przez miła Greczynką i zmieniała ręczniki jak tylko zobaczyła że trzeba, jedzenie ok, bar zastanawiam się po co bo nic tam nie było pomimo all inclusive, mało owoców,tylko arbuz. Do plaży kawałek, leżaki 25!!! euro komplet, plaża brudna, kosza nie zobaczysz, chyba że jest restauracja.Stara przemalowana nie dabale wanna. W pokoju 111 nie działał telewizor tylko 1,5 dnia, na zgłoszenia słyszałam że jest problem na wyspie lub ktoś inny z recepcji że w hotelu, poprosiłam pana z pokoju obok który przyszedł i jednym guzikiem ustawił telewizor, wnuczki obejrzały mecz polski która tego dnia grała. Totalna olewka, basen otwarty od 10:00 do 19:00 w upały do 37 stopni, koszmar. Wycieczka do Kefaloni, autokar z pod hotelu do portu,klima cud , statek którym płynęliśmy stara drewniana śmierdząca krypa - moja babcia miała lepsza drewnianą balię, w drodze powrotnej pół załogi z "kapitanem"bardziej się bujała niż ta krypa ( pijani) rezydentka tego nie widziała. Autokar którym jeździliśmy po wyspie, klima nie nabita ledwo dyszała, czuliśmy się jak w akwarium. Wyjazd rano , więc śniadanie do ręki, jedna marna kanapeczki z obsuszonej bułki, obeschly żółty ser i wędlina, zapakowane w strecz w taki upał, nie zrobiłam zdjęcia , żałuję ale nigdzie nie widziałam takiej żenady i dziadostwa, miałam chęć przywalić recepcjoniscie w oko tym czymś ale byłam z wnukami. Oczywiście że by ziesc obiad na wyspie trzeba było też zapłacić. Jeżdżę do Grecji od 15 lat z bywałam w hotelach po 2-3 gwiazdki ale ten jest wybitny. A na nasz ostatni dzień gdy przyjechali Czesi została wystawiona czarna tablica z powitaniem i wypisane całe menu po czesku, nie wiem my też płacimy w euro. Rezydenci tego nie widzą czy nie chcą, Grecja piękny kraj tylko szkoda że nie doceniają każdego gościa, są tak pazerni na tą kasę że robi się aż nie dobrze, a szkoda. Rainbow, nie wiem co się stało ale z roku na rok ma gorsze hotele tak dla każdego i nikt tego nie pilnuje ☹️

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Uff

    Aleksandra, Września 16.08.2021

    Moi drodzy, nie poleciałabym do tego hotelu drugi raz nigdy w zyciu! Zaczne moze od pokoi: nie dzialala nam klimatyzacja przez 3 dni na 5 pobytu, jak juz ja "ustawili" to patrzac na jej stan techniczny z balkonu zastanawialam sie czy nie wroce z wylęgarnia grzybow w płucach i na dzien dobry z lodowki zaczela nam leciec woda. Jezeli chodzi o lazienke: lepiej zabierzcie ze soba mopa, poniewaz kabiny prysznicowej jak i samego remontu ta lazienka nie widziala ze sto lat. Jest tylko zaslonka z brodzikiem. Pomijam fakt, ze na glownym korytarzu pekla jakas rura w suficie i przez trzy dni przechodzac bylo mokro na ziemii i na glowe kapalo 😅Co do jedzenia, alkoholu i w ogole opcji "all in" w tym hotelu: alkoholu w rzekomych drinkach nie ma! Po alkohol chodzilismy do pobliskiego marketu 😉 jedzenie... Roznie i podloznie, jedyne co mi tam smakowalo to pomidory z serem feta oraz ciasto ze szpinakiem, glownie jedzenie mdłe, niedoprawione, monotonne. Do hotelu przyjechalismy w czasie covidowej gorączki, wiec na poczatku nie bylo szwedzkiego stołu a sami pracownicy nam nakladali jedzenie. Na terenie obiektu wymagali maseczek rekawiczek itd itd normalnie mieli bzika na tym punkcie...podsumowując:nie polecam! Szczerze!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem