Opinie klientów o Ikaros Hotel

3.9 /6
450 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Hubert, Koszalin 18.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wakacje z małymi dziećmi 2+2

Na wyjazd z rodziną z dwójką dzieci poniżej 4 lat wybrałbym inną lokalizację. Dalej od imprez, z lepszą kuchnią bo jak na all inclusive trochę bieda, z większą ilością atrakcji dla rodzin. Szczegóły poniżej.

3.0/6

Hubert 18.08.2022

Urlop

Pokoje skromne, ale co najważniejsze czyste i odnowione. Restauracja dość czysta, ale problem z klientami, którzy nawet na kolację przychodzili, panowie z gołym torsem, a panie w bikini. Jest to nie do zaakceptowania, a hotelarze nic z tym nie robią. Posiłki mało zróżnicowane, ale smaczne. Formuła All Inclusive słabiuteńka. Napoje i co gorsza piwo podawane w małych plastikowych kubeczkach. Plaża piaszczysta dość blisko (10 minut spacerkiem). Przy hotelu mnóstwo restauracji i sklepów. Śmiało można zrezygnować z posiłków w samym hotelu. Wyjazd uznaję za udany, a sam hotel jak za takie pieniądze godny polecenia.

3.0/6

Beata, Opole 31.07.2021

Ikaros Hotel - Laganas

Hotel - lata 70-te ubiegłego wieku. Pokój ok, klimatyzacja działała, łazienka - raczej porażka - wanna żeliwna, ale dokładnie nie było widać, ponieważ została pomalowana, nie ma prysznica, i niestety śmierdziało z kanalizacji, ogólnie duża wilgoć, zwłaszcza było to widać na drzwiach do łazienki - na dole drzwi rozwarstwienia od wilgoci. Posiłki - jak to bywa w takich hotelach - monotonne, ale dało się zjeść. Obsługa w przy posiłkach miła i sympatyczna, ale obsługa przy napojach (zwłaszcza tych z opcji all inclusive) pozostawia wiele do życzenia. Panowie, którzy to obsługiwali, odniosłam wrażenie, że mieli nam za złe, że w ogóle coś od nich chcieliśmy, i nie było to tylko moje odczucie. Inni goście hotelowi też mieli takie zdanie.

3.0/6

Andrzej, Pawłowice 18.06.2019

Pobyt czerwiec 2019

Hotel jak na dwie gwiazdki przyzwoity, sprzątany regularnie, ręczniki wymieniana na życzenie (rzuć na podłogę). Stołówka obszerna z ciągłym dostępem do kawy, herbaty i napoi z automatu. Śniadania codziennie takie same typu angielskiego, zmienia się tylko postać jajka (sadzone, omlet, gotowane, jajecznica)można zjeść kiełbaski, małe paróweczki, frytki, wędlina, ser żółty i biały, smażone pieczarki, jogurt naturalny oraz owocowy. Dodatkowo dżemy, miód i płatki śniadaniowe, pieczywo tostowe, bez glutenu oraz tzw bułka paryska (wek). Obiady- kurczak, frytki i ryż był zawsze kolacja troszkę bardziej urozmaicona, kurczak, frytki, ryż niekiedy ryba, wieprzowina na różne sposoby lub papryka faszerowana. Ogólnie mało tradycyjnej kuchni greckiej. Głodni nie chodziliśmy, zawsze owoce pomarańcze lub arbuzy lub oba naraz. Basen przy hotelu czysty aczkolwiek trzeba uważać na kafelki-są ostre na rogach. Do baru przy basenie nie wpuszczają gdy się jest mokrym (trochę to bez sensu) niechętnie wydają dwa lub więcej napoi jednej osobie gdy bierze dla innych osób. Do późnych godzin nocnych gra głośna muzyka . Internet płatny, materace na leżaki przy basenie również. Do plaży ok 800 m. piaszczysta i i długo płytka-raj dla dzieci. Ogólnie wyspa piękna ale trzeba mieć dużo cierpliwości do wszech obecnych "naganiaczy" przy lokalach . Mnóstwo anglików. Ogólnie polecamy hotel mniej wymagającym gościom.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem