Opinie klientów o Ikaros Hotel

3.9 /6
450 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Marcin, Będzin 19.08.2020

Cisza i spokój

Hotel dla osób lubiących spokój i ciszę. Trochę zbyt krótki All inclusive spokojnie mógłby trwać choć godzinę dłużej czyli do 23:00. Posiłki smaczne lecz mało urozmaiconej ( mały wybór )

3.0/6

Urszula Danuta, --- 31.01.2023
Termin pobytu: czerwiec 2022

wyjazd że znajomymi

Mieliśmy większe oczekiwania co do hotelu, pokój dawny PRL, łazienka koszmar. jedzenie monotonne , ograniczona ilość warzyw i owoców. Sama wyspa piękna i warta zwiedzenia ,widoki zrekompensowały jakość hotelu.

3.0/6

LIDIA, BYDGOSZCZ 17.09.2021

opinia o pobycie

Hotel w dobrym położeniu niedaleko plaży i centrum miasteczka. Pokoje wymagające remontu włącznie z łazienką. Jedzenie monotonne, często zimne. Codziennie te same owoce, mięso z obiadu podawane na kolacje .Codziennie te same sery i surówki. Drinki mocno rozcieńczone, Tylko p .rezydent zasługuje na plus -bardzo miły p. MAREK .Już na lotnisku w Poznaniu czekała nas niespodzianka -nie mila-nie było mojej córki na liście pasażerów .Po pół godzinie i telefonach do Rainbow personelu lotniska i moim córka została dopisana do listy pasażerów. Już pierwszej nocy w hotelu miał miejsce incydent z zapaleniem się lodówki w jednym z pokojów. .W basenie zimna woda i niedziałające jacuzzi. Ale co tu narzekać, dopisała nam pogoda i towarzystwo .Pozdrawiam

3.0/6

Ewelina, Rzeszów 02.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

26-02.08 Ewelina

Ogólnie nie jestem wymagająca i dla mnie najważniejsze jest aby zobaczyć coś więcej niż hotelowy basen, ale … Całkiem obiektywnie i szczerze hotel mocno średni. Jeśli chodzi o pokoje niby były sprzątane codziennie, ale bardzo powierzchownie, ręczniki nie były wymieniane codziennie niestety. Pokoje były czyste same w sobie tylko po myciu podłogi trzeba było wietrzyć pokój bo Panie sprzątające chyba używały starego mopa bo zapach był paskudny. Basen duży i czysty to chyba największy plus tego hotelu. Obsługa w recepcji miła szczególnie jeden młody Pan, który codziennie witał nas kilka razy dziennie z uśmiechem. Dziwny zwyczaj, którego nie rozumiem podczas posiłków stało kilka osób z obsługi i obserwowało co i kiedy i jak nakładasz na talerz. Może to tylko moje dziwne odczucia, ale mega niekomfortowe jak 4 ludzi stoi i patrzy na Ciebie jak nakładasz sobie jedzenie. Jeśli chodzi o samo jedzenie trochę monotonne. Raz gorsze raz lepsze, ale dało się coś wybrać. Pan Barman człowiek wielu talentów. Ogarniał wszystko i wszędzie. Jeśli chodzi o alkohol bardzo słabo. Całe all in clusive oceniam na mocno średnie wręcz. Wszystkie nieprzyjemności rekompensują widoki wiec szybko zapomniałam o średnim standardzie. Nie oczekiwałam cudów jak za taką cenę itd, ale troszkę się zawiodłam mimo wszystko. Wyspa piękna, lokalizacja też super. Hotel za taką cenę jest dobry jak dla kogoś kto tylko chce się przespać wtedy więc w ogóle nie opłaca brać się all in. Jakbym miała wrócić wybrałabym opcję śniadania i tyle aby mieć tylko gdzie spać i resztę czasu poświęcić na zwiedzanie. Wtedy taka opcja jest jak najbardziej w porządku. Jeśli ktoś chce raczej zostać w hotelu, odpoczywać przy basenie i korzystać z all in clusive polecam wziąć sobie inny hotel ;)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem