Opinie o Ikaros Hotel

3.9/6 (490 opinii)

Kategoria lokalna 2.5

3.9/6
490 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Ocena wakacji

    Z usług biura podróży jestem zadowolona. Co do pobytu w Grecji w hotelu Ikaros mam pewne zastrzeżenia. Forma All Inclusive jest bardzo zubożona. Wiem że cena nie była zbyt wysoka, jednak wyjeżdżałam na wakacje z dziećmi i oczekiwałam jakichś przekąsek pomiędzy posiłkami, np: owoce, czy lody. Napoje w jadalni serwowane były jedynie do śniadania. Do obiadów i kolacji trzeba było iść do baru, żeby przynieść sobie napój. Obsługa hotelowa (poza jedną panią pokojową) była zawsze pomocna i życzliwa. Basen ok. Pokoje za tę cenę wystarczające. Ogólnie wyjazd oceniam jako dobry.

    Katarzyna, --- - 18.07.2022

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pobyt 7 dniowy - ocena

    Witam Państwa chciałem podzielić sie wrażeniami z naszego siedmio dniowego pobytu w hotelu Ikaros . Nasze wrażenia skupiły sie na cudownej pogodzie, pięknych widokach, wycieczach fakultatywnych,krystalicznej wodzie, fajnej plaży i lokalizacji naszego hotelu. Co do reszty lekkie rozczarowanie pokojem a właściwie łazienką do której to aby wejść i skorzystać należy jedną nogą stanąc na umywalce a drugą na toalecie wtedy po wciągnięciu brzucha da sie zamknąć dzwi (a jestem osobą szczupłą). Wymiary to 1,5m x 1,5m. Po skorzystaniu trzeba 5 razy spłukiwać gdyż ciężko schodzi :) Bateria prysznicowa jakby przeżyła armagedon. Ogólny wygląd łazienki przypomina głęboki PRL . Jedyny plus pokoju to fajny balkon i sprawna klimatyzacja. Następnie przejdźmy do jedzenia. Jest to kolejny minus tego hotelu, jedzenie monotonne i nie wyszukane menu. Przez cały pobyt królowała: jajecznica,mini parówki,wymiętolone frytki,ryż, cienkie plasty szynki i żółtego sera niewiadomego pochodzenia. A z owoców królował arbuz. Ten zestaw był codziennie śniadania i kolacje natomiast obiad różnił sie dodatkiem mięsa ,pałeczkami kurczaka. Do picia były rozrzedzone z wodą soki, kawa, herbata. Teraz przejdźmy do plusów tego hotelu a mowa tu o miłej obsłudze i bardzo czystym,zadbanym i sporym basenem który rekompesuje słabe jedzenie i za mały pokój.Podczas relaksowania sie przy hotelowym basenie można było skorzystać z hotelowego baru gdzie pomimo opcji all inclusive do wyboru były jedynie napoje słodkie oraz rozcieńczone z wodą czerwone i białe wino. Warto skorzystać z nocnych przyjemnosci jakie do zaoferowania mają dla nas liczne dyskoteki,bary,sklepy. Polecam również wybrać sie na zorganizowane wycieczki fakultatywne dookoła wyspy organizowane przez biuro podróży Rainbow jak i przez mnóstwo innych tutejszych biur. Podsumowując, nasz pobyt uważam za udany, napewno odwiedzimy tą wyspę jeszcze nieraz jednakże nie w tym hotelu

    Kamil, Bytom - 06.09.2020

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wspomnień czar ;-)

    A więc wybrałam się z rodziną (4 osoby) na dwutygodniowy urlop z początkiem sezonu na przecudowna wyspę Zakynthos. Hotel Ikaros został polecony w biurze Rainbow, dwie gwiazdki, fatalne opinie w Internecie, ale dobra cena... Stwierdziliśmy, że zaryzykujemy.... Pierwszy dzień od 7 rano do 13-ej czekaliśmy na pokój w holu hotelu. My akurat ten czas wykorzystaliśmy na rozeznanie w terenie i dobrze, że wpadliśmy na ten pomysł :-) znaleźliśmy dzikie przejście na plażę 10 min spacerkiem. Plaza cudowna, czysta, cala dla nas. Rozumiem jednak poirytowanie innych wczasowiczów wszyscy byli wykończeni po podróży, ale informacja o tym kiedy zaczyna się doba hotelowa była zawarta w katalogu albo w umowie już nie pamiętam :-) my bylismy na to mentalnie przygotowani, gorzej z przygotowaniem fizycznym :-D Obsługa na recepcji ... Hmm bywalo różnie. Ale każda z Pań bardzo się starała. Barmani zawsze uśmiechnięci, mimo niekończących się kolejek Polaków po allinclusive... Czasami gdy widzieli, że goście należą do grup nie awanaturujacych się ,, bo im się należy'' kiwali głową na bok i nalewali bez kolejki. Największym minusem hotelu są goście ;-) pijana Brytyjska młodzież dawała się czasami w nocy we znaki. Jedna Pani z recepcji niczym Pani pedagog skutecznie sobie z jednym z nich poradziła w jadalni ;-) Ale z tego co zauważyliśmy Polscy turyści spędzający cały urlop w hotelowym basanie też mocno irytowali Brytyjczyków :-) Leżaki zawsze zarezrwowane zaraz po kolacji ręczniki czekaly już na nastpny dzień ... Ale w sumie dzięki takim turystą cała cudowna plaża nasza :-) Właścicieli hotelu widywaliśmy codziennie. Dwóch starszych braci i żona jedynego z nich. Typowy rodzinny interes. Cudowni ludzie przynajmniej w stosunku do nas. Jestem natomiast bardzo zła o kwestię internetu w katalogu Rainbow informacja o tym, że jest bezpłatny. Jak się później okazało jest płatny na terenie CAŁEGO obiektu! Ok, niech bedzie 10 euro za tydzień plus informacja, że sygnał będzie w pokoju. Sygnału nie było działał tylko przy basenie i recepcji... Jedzenie powtarzające się ale na jakość nie można jakoś specjalnie narzekać, gdybym była na 7 dni nie miałabym się do czego przyczepić. Pokoje czyste codziennie sprzątane, jeżeli ktoś chce wymienić ręcznik proponuję położyć go na ziemi :-) Pani sprzątająca Swieta mila kobieta. Rezydent, no cóż tutaj zdania mieliśmy podzielone. Mieliśmy okazję poznać Pania Martynę, Paulinę (chyba), i Pana Daniela. Z Panią Martyną, która teoretycznie miała pod opieką nasz hotel widzieliśmy się tylko raz na spotkaniu i na tym zakończę wątek. Pan Daniel był z nami dwóch wycieczkach, bardzo sympatyczny, ogarnięty, dosyć zabawny. W sytuacjach gdy uczestnicy wycieczki zaczeli sobie skakać do gardeł, nie dał sobię wejść na głowę i szybko oraz dyplomatycznie rozwiązał problem. Pani Paulina (chyba) sympatyczna ,uśmiechnięta. Sam Zakynthos jest tak cudowną małą wyspą, że wrocimy tu na pewno może i nawet do tego hotelu bo ma chyba najlepszą lokalizację.

    Para z rodziną - 10.07.2018

    31/34 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Umiarkowany

    Hotel mało atrakcyjny jedynie jako baza wypadowa do pobliskich atrakcji. Jeśli chodzi o pokoje nie mam nic do zarzucenia. Sprzątane codziennie, łazienka pachnie nowością. Ręczniki zmieniane co trzy dni. Basen wporządku czysty i głęboki. Można popływać. Materace i leżaki obok basenu wymagają zdecydowanie odświeżenia. Łazienka i przebieralnie ogólnodostępne są brudne, rozlatujące się, nie ma w nich zamknięcia. Allinclusive w tym hotelu to porażka. Z alkoholi dostępne tylko ouzo, gin, wina i piwo Podawane są w plastikowych kubeczkach o pojemności 200 ml. Jeśli chodzi o jedzenie śniadanie bardzo dobre. Jest w czym wybrać. Do kawki są croissanty lub ciasteczka z ciasta francuskiego. Obiad i kolacja bardzo mały wybór. Codziennie podudzia z kurczaka. I ewentualnie schab w sosie . Raz w ciągu pobytu ryba w sosie i parę razy wysuszone paluszki rybne. Do kolacji czasem jeden rodzaj ciasta. Brak jakichkolwiek oliwek, bakłażanów. Kawa zwykłe pomyje. Nie ma ekspresu. Plaża 10 minut od hotelu. Płytkie zejście, delikatny piasek. Leżaki na plaży 15 euro. Podsumowując hotel nie godny polecenia. Nie wróciłabym tam.

    Mariola - 08.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem