Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
1.5/6
Kamil 26.10.2023
Hotel do remontu
Zaczynając od plusów... Obsługa hotelu. Bardzo życzliwi i lubiący małe szkraby (1,5 roczny synek). Każdego dnia wchodzili w interakcję, zagadywali, cały czas z uśmiechem na twarzy. Drugim plusem jest plaża, do której dojść można szybko i prosto. Piękna, piaszczysta, obok rezerwatu w którym wylęgały się żółwie. Przepiękny widok! Koniec plusów. Przechodzimy do wad. Hotel nadaje się do kapitalnego remontu albo zburzenia. W pokoju śmierdziało pleśnią, w "łazience" nie mieściły się dwie osoby (nie mówiąc o tym, żeby umyć dziecko). Sedes w drzwiach, wanna czarna z brudu, kafelki popękane, lustro jakby miało zaraz odpaść, zasłonka zagrzybiona. Zdecydowanie nie polecam do wyjazdów z dziećmi. Pościel śmierdziała stęchlizną, drzwi poobijane. Po otwarciu balkonu robił się momentalnie potężny przeciąg. Korytarze w hotelu rodem z PRL, sufit napuchnięty. Przejdźmy do wyżywienia. Mi smakowało, ale zdecydowanie nie powinno to nazywać się all inclusive! Przy poprzednim wyjeździe HB miało bogatszą ofertę żywieniową niż to, co zastałem w hotelu Ikaros. Kawa zbożowa, od 12 bar, a w nim kawa z ekspresu... dodatkowo płatna. Czyli w hotelu były kawy dwóch jakości - lura na opaskę, a za normalną zapłać. Poza tym, na opaskę jeden rodzaj piwa, jeden rodzaj mocniejszego alko i po jednym rodzaju wina białego/czerwonego. Wszystko (na opaskę) podawane w plastiku 0,2. Nie dało się tego pić. Bar nie przypomina nawet tego ze zdjęć, zresztą jak większość hotelu. Na recepcji można było zamawiać lunchbox na wycieczki (zamiast obiadu) - otrzymałem 1x kanapka + 1x woda 0,5l. To samo dostała żona. Dziecku niestety nie przekazano niczego. Opinię zakończę słowem na temat organizacji - planowo przylot do hotelu miał być na ok godz. 18.00. Lot został przełożony (my wcześniej poinformowani, trudno - zaczniemy wakacje parę godzin później). Ostatecznie zameldowaliśmy się w hotelu ok godz. 22.00, a w hotelu wszystko pozamykane, kolacji brak, lunchboxów brak, wody do picia w pokoju brak. Jedyna informacja na recepcji to wskazówki dotarcia do marketów czynnych całą dobę. Podsumowując, będę omijał ten hotel z daleka i zdecydowanie odradzam. Z dzieckiem czy bez, od większości wczasowiczów słyszałem to samo: "robimy wszystko, żeby jak najmniej czasu spędzać w hotelu, bo warunki są tragiczne." Jedynie obsługa ratowała sytuację uśmiechem i miłym słowem każdego dnia.
1.5/6
NN 30.09.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
nie polecam
pokoje brudne, zaniedbane i wymagające remontu odpadający tynk z sufitu, łazienka bardzo mała - woda wylewa się z brodzikaprzez 7 dni pobytu ręczniki wymieniono raz, jedenie nie smaczne i przez cały tydzień to samo. Mnóstwo śmieci wokoł hotelu.na plus dobrze działająca klimatyzacja
1.5/6
Tomasz 11.08.2021
Nie Polecam
Byłem od 23Lipca do 30.Jedzenie okropne . Bar masakra piwo w kubeczkach plastikowych nie dobre ,wino i uzo wódka tylko słabe jak nie wiem. Obsługa nie uprzejma
1.5/6
Marta 03.09.2022
Ikaros - sierpień/wrzesień 2022
Hotle ubogi, jedzienie kiepskie i monotonne. Łazienki wymagają remontu. Nie rekompensuje nrgatywnego odbioru jotelu bliskość plaży. Nie polecam.