Opinie klientów o Ikaros Hotel

3.8 /6
395 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Magda 21.07.2019

hotel nie spełnia warunków gwarantowanych w opisie

Hotel bardzo brudny, w łazience wanna niechlujnie pomalowana białą farbą, zero wentylacji.

0.5/6

Kasia 22.07.2021

pobyt 2021.07

Kochani hotel późny Gierek , brak prysznica , klimatyzacja dział tylko w nielicznych pokojach i jest tak zagrzybiona że brud kipi,łazienka wielkości szafy , aby wyjść to bez mała trzeba wejść do wanny . Hotel na śniadanie serwuje zawsze to samo czyli albo jajko na twardo , albo jajecznica , albo omlet . Obiady zawsze udko z kurczaka . Na kolacje czasami zdarzy się coś innego . Po awanturze z rezydentem (pyskatym ) jadłyśmy obiady zawsze na mieście . O ciepłym jedzeniu to tylko można pomarzyć , Hotel totalna porażka i nie zasługuje na organizowanie wczasów . Największą odpowiedzialność ponosi Rainbow , który nawet nie sprawdza warunków jakie są w hotelu. Wczasy za 2500 okazują się dwa razy droższe skoro trzeba się żywić na zewnątrz. Od tego hotelu jak najdalej uciekajcie .

0.5/6

Paulina 31.08.2019

Nie polecam

Jedzenie tragiczne, pokoje znośne, na terenie hotelu gniazda os, użądlenie już pierwszego dnia, na terenie hotelu opuncje figowe - owoc z kolcami, szczególnie nie polecam na wypad z dziećmi. Barman nie podaje tego co się zamawia. Podczas posiłków odbywa się w hotelu malowanie, zapach farby.

0.5/6

Sławek, Kielce 22.08.2022

Zepsute wakacje

Przez cały pobyt te same dania w dodatku zimne i niesmaczne. Moja tolerancja skończyła się po 3 dniach i jedliśmy na mieście. Pani na stołówce zbiera brudne talerze i wyciera stoliki, potem tymi samymi rękami układa chleb. Barman wyciera blat brudną ścierką, rzuca ją na ziemię i nalewa piwo. Ogólnie jest brudno i nieprzyjemnie, w pokojach czuć wilgoć. Łazienkę trudno opisać, pierwszy raz widziałam wannę pomalowaną farbą. Kąpiel nie należy do przyjemności, gdy ohydna wilgotna zasłonka przykleja się do pleców. Materace przy basenie płatne, z czym nigdy się nie spotkałam. Jednak jak zobaczyłam w jakim są stanie, nie położyłabym się na nich nawet, gdyby mnie mieli dopłacić. Ktoś powie, że 2 gwiazdki to czego się spodziewać. Nie ma przekąsek, animacji, drinki to wódka z czymś ( można wziąć jednorazowo 1 na osobę, czasem z łaski pozwolą 2), jednak podstawowe zasady higieny obowiązują wszędzie. Rezydent zaproponował zmianę hotelu, ale za ostatnie 4 dni pobytu dopłata była bardzo duża. Zdecydowaliśmy się zostać, a pieniądze, które mielibyśmy dopłacić przeznaczyliśmy na jedzenie i rozrywki poza hotelem. Plusem jest położenie hotelu i piękna plaża, ale nigdy więcej. Żenada, że Rainbow oferuje takie warunki za niemałą cenę.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem