Opinie klientów o Ikaros Hotel

3.9 /6
427 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Beata, --- 28.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wypoczynek

Byłam między 18-25.06. 24r. Wiedziałam że hotel ma 2,5 gwiazdki,ale nie spodziewałam się że Czesi są lepiej traktowani niż Polacy. Ale po1. Pokój sprzątany codziennie przez miła Greczynką i zmieniała ręczniki jak tylko zobaczyła że trzeba, jedzenie ok, bar zastanawiam się po co bo nic tam nie było pomimo all inclusive, mało owoców,tylko arbuz. Do plaży kawałek, leżaki 25!!! euro komplet, plaża brudna, kosza nie zobaczysz, chyba że jest restauracja.Stara przemalowana nie dabale wanna. W pokoju 111 nie działał telewizor tylko 1,5 dnia, na zgłoszenia słyszałam że jest problem na wyspie lub ktoś inny z recepcji że w hotelu, poprosiłam pana z pokoju obok który przyszedł i jednym guzikiem ustawił telewizor, wnuczki obejrzały mecz polski która tego dnia grała. Totalna olewka, basen otwarty od 10:00 do 19:00 w upały do 37 stopni, koszmar. Wycieczka do Kefaloni, autokar z pod hotelu do portu,klima cud , statek którym płynęliśmy stara drewniana śmierdząca krypa - moja babcia miała lepsza drewnianą balię, w drodze powrotnej pół załogi z "kapitanem"bardziej się bujała niż ta krypa ( pijani) rezydentka tego nie widziała. Autokar którym jeździliśmy po wyspie, klima nie nabita ledwo dyszała, czuliśmy się jak w akwarium. Wyjazd rano , więc śniadanie do ręki, jedna marna kanapeczki z obsuszonej bułki, obeschly żółty ser i wędlina, zapakowane w strecz w taki upał, nie zrobiłam zdjęcia , żałuję ale nigdzie nie widziałam takiej żenady i dziadostwa, miałam chęć przywalić recepcjoniscie w oko tym czymś ale byłam z wnukami. Oczywiście że by ziesc obiad na wyspie trzeba było też zapłacić. Jeżdżę do Grecji od 15 lat z bywałam w hotelach po 2-3 gwiazdki ale ten jest wybitny. A na nasz ostatni dzień gdy przyjechali Czesi została wystawiona czarna tablica z powitaniem i wypisane całe menu po czesku, nie wiem my też płacimy w euro. Rezydenci tego nie widzą czy nie chcą, Grecja piękny kraj tylko szkoda że nie doceniają każdego gościa, są tak pazerni na tą kasę że robi się aż nie dobrze, a szkoda. Rainbow, nie wiem co się stało ale z roku na rok ma gorsze hotele tak dla każdego i nikt tego nie pilnuje ☹️

2.0/6

Aleksandra, Września 16.08.2021

Uff

Moi drodzy, nie poleciałabym do tego hotelu drugi raz nigdy w zyciu! Zaczne moze od pokoi: nie dzialala nam klimatyzacja przez 3 dni na 5 pobytu, jak juz ja "ustawili" to patrzac na jej stan techniczny z balkonu zastanawialam sie czy nie wroce z wylęgarnia grzybow w płucach i na dzien dobry z lodowki zaczela nam leciec woda. Jezeli chodzi o lazienke: lepiej zabierzcie ze soba mopa, poniewaz kabiny prysznicowej jak i samego remontu ta lazienka nie widziala ze sto lat. Jest tylko zaslonka z brodzikiem. Pomijam fakt, ze na glownym korytarzu pekla jakas rura w suficie i przez trzy dni przechodzac bylo mokro na ziemii i na glowe kapalo 😅Co do jedzenia, alkoholu i w ogole opcji "all in" w tym hotelu: alkoholu w rzekomych drinkach nie ma! Po alkohol chodzilismy do pobliskiego marketu 😉 jedzenie... Roznie i podloznie, jedyne co mi tam smakowalo to pomidory z serem feta oraz ciasto ze szpinakiem, glownie jedzenie mdłe, niedoprawione, monotonne. Do hotelu przyjechalismy w czasie covidowej gorączki, wiec na poczatku nie bylo szwedzkiego stołu a sami pracownicy nam nakladali jedzenie. Na terenie obiektu wymagali maseczek rekawiczek itd itd normalnie mieli bzika na tym punkcie...podsumowując:nie polecam! Szczerze!

2.0/6

Adrian, Warszawa 06.09.2022

Hotel Ikaros 08/2022

Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, w bardzo bliskiej odległości od sklepów, restauracji (które mogą się przydać), plaży (około 300-400m, spacerem 5-6minut) to jedyne plusy tego hotelu. Na początku również wyjaśnijmy, ze hotel posiada 2,5 gwiazdki, więc moja opinia nie będzie oceniała standardu wyposażenia hotelu. Najgorzej oceniam i wspominam obsługę , byli całkowicie obojętni na gości. Przez cały pobyt nikt z obsługi nie powie dzień dobry czy smacznego do posiłku, o uśmiechu nawet nie wspomnę, osoby pracujące tam, wyglądały jakby były tam za karę. Na barze idąc po napój czułem się jakbym robił im problem że muszą mnie obsłużyć- Tragedia (dawanie tipów - codziennie zostawiałem euroski nic nie dawało). Warto tez zaznaczyć ze stoły sprzątane były tylko raz, przed posiłkiem, kiedy przychodziło się na posiłek i siadało się „ po kimś” trzeba było sobie wytrzeć stół bo nikt za Ciebie tego nie zrobi, chociaż obsługa się kręciła. W pokoju generalnie sprzątaczki chodziły codziennie i sprzątały - i tutaj nie ma do czego się przyczepić, w pokoju na plus dobrze działająca klimatyzacja. Drugi minus to uszkodzone leżaki w części basenowej. Naprawa niektórych to kwestia przykręcenia śrubki, ale nikt się tym nie zajmie, dla przykładu kiedy wężyk odprowadzający wodę z klimatyzacji pękł i kapało w części gdzie stały stoliki, to zabrali stolik by nie kapało na niego i przez kolejne 8dni kapało na ziemie. Posiłki praktycznie codziennie to samo i bardzo mały wybór, jeśli ktoś kiedyś był na innych wakacjach all inlusive i planuje sobie powybierać i posmakować, to tu wyboru nie będzie. Jednak głodny nie chodziłem, a jak nie znalazłem nic dla siebie to w okolicy są wspaniałe knajpy. Na barze do wyboru: wino b/c, piwo, wódka (do drinków z: cola, sprite, fanta lemon, fanta orange oraz woda, wszystko podawane w plastikowych kubeczkach 0,2

2.0/6

Gabriela 19.09.2021

Jedzenie

Posiłki wydawane w formie szwedzkiego stołu - śniadania są dzień w dzień identyczne, po 3 dniach przechodzi ochota na choćby skorzystanie z niego, kolacje to zazwyczaj zeschnięte pozostałości po obiedzie. Jeśli jest się wegetarianinem nie ma szansy na treściwy, a co dopiero na smaczny posiłek, trzeba zadowolić się suchymi kanapkami z serem lub frytkami z keczupem. Zdarza się, ze jedzenie jest nieświeże. Wszelkie sosy, napoje i nawet mleko są maksymalnie rozcieńczane z wodą - makaron dosłownie pływa na talerzu w wodzie z dodatkiem sosu pomidorowego. Pani sprzątająca na stołówce jest nieuprzejma, zwraca uwagę gościom o zakładanie maseczek przy czym sama nie ma jej na twarzy oraz zniesmaczona każe sprzątać talerze gościom z all inclusive. Dodatkowo pani sprzątająca w pokoju przestawia walizki i rzeczy prywatne gości. Bardzo nie polecam i odradzam pobytu w hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem