Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Założenie przed wyborem miejscówki na wakacje na Zakynthos było takie, że większość czasu spędzać będziemy poza hotelem. Potrzebne było zatem miejsce, w którym będzie można się przespać, wykąpać i ewentualnie coś zjeść oraz się napić. Pomimo wielu wręcz negatywnych opinii, wybór padł na Ikaros Hotel, a głównym czynnikiem była cena, za którą oferowano to, co chcieliśmy: wyżywienie, nocleg, basen, miejsce parkingowe. Z dobrym nastawieniem, świadomi wyboru, czekaliśmy na rozpoczęcie urlopu. Jednak jeszcze zanim wyjechaliśmy hotel niestety już „złapał minusa”: na żaden z maili wysłanych pod dwa adresy znalezione w sieci, a także przez Messenger nikt nie raczył odpowiedzieć. A pytanie było proste (po angielsku) i dotyczyło oferty wynajmu samochodu bezpośrednio w hotel. Już na miejscu po przylocie podczas meldowania się w pokoju wrażenie dość pozytywne: pani w recepcji komunikatywna, sprawnie przeprowadziła proces. Na plus trzeba podać, że już przed 8 rano wszyscy dostali pokoje i mogliśmy iść na śniadanie mimo, iż doba hotelowa zaczyna się od bodajże 14. Goście, to w 90% Polacy (początek września) i tu mała dygresja: sami niekiedy dajemy powody, by patrzono na nas wręcz czasami nieprzychylnie: sporadyczne co prawda ale jednak przypadki niezakładania maseczki, czy rękawiczki na stołówce, przyjście na posiłek w szortach, bez koszulki, robienie kanapek oraz tankowanie ze stołówkowego dystrybutora wody i napoju do butelek przed wycieczką - to przykłady. Na koniec jeszcze o przedstawicielach Rainbow: widać, że są – począwszy od wyjścia z hali przylotów, przez spotkania w hotelu, po obecność w autokarze podczas wycieczek (to oczywiste), ale również w drodze z i na lotnisko. Ani razu nie odczułem, że są tam z łaski.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje hotelowe ładne i sprzątane codziennie. Recepcjonistki przemiłe i służące pomoca zawsze. Jedzenie nienajgorsze natomiast bez urozmaicenia, codziennie te same potrawy. Napoje do obiadu trzeba przynieść samemu z baru. Barman raptem jeden bardzo miły i sympatyczny, pozostali utrudniający na każdym kroku i niemili.nie polecam dla rodzin z dziećmi. Żadnych atrakcji... Ale okolica piękna i warta zwiedzenia
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel - oceniany na 2,5*(gwiazdki) oraz w pełni na nie zasługuje. Basen czysty. Często sprzątany obiekt - jadalnia, basen, okolice basenu. Pokój - czysty, sprzątany 2-3 w tyg, pościel zmieniana 2x tyg, klimatyzacja OK, wyrobione materace - wbijające się sprężyny, łazienka obskurna. Obsługa - pełna płynność w języku angielski. Wszysycy mili, oprócz 2 PANÓW ZA BAREM, którzy są BARDZO nie mili. Obsługa faworyzuje młodych anglików. Inne zasady obowiązują anglików inne polaków. Jedzenie - Dość monotonne. Dobre frytki, dobre sosy do spagetti. (!!!) bardziej 'ekskluzywne' dania takie jak, mango(!) oraz krosanty(!) są wydzielane przez obsługę osobiście! Niedopuszczalne!! Brak możliwośći wzięcia więcej niż 3 kawałków/sztuk nan osobę! All inclusive - napoje bez limitu do 22.00 (a nawet i wcześniej) - serwowane przez w/w panów. Tylko jeden drink/napój można wziąć na raz TYLKO dla siebie. Oczywiście, zasada ta, która jest zapisana na dużych kartkach po polsku oraz angielsku, nie dotyczy młodych anglików. Anglicy są faworyzowani.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak najbardziej za te pieniądze ok , basen codziennie staranie sprzaty. Ale łazienki w pokojach pamięta PRL wyposażone w stara wannę i kibelek na środku brak polskiej tv i opcja all inclusive mocno okrojona wino piwo lokalna wódka i napoje gazowane i nie wszystko inne płatne np. Drinki itp