Opinie klientów o Ikaros Hotel

3.9 /6
427 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Izabela, Pruszków 17.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

dla mało wymagających

wyżywienie - codziennie to samo, jedzenie niesmaczne, tłuste , mały wybór.. picie - cola nie mająca smaku coli, soki tak samo. pokój - ubogi i stary, szafa rozpadająca się, warunki mało przyjemne, łazienka - brak słów.

2.0/6

Zdzisław, Szybowice 24.06.2022

Wczasy Zakynthos

Hotel o standardzie bardzo średnim , all inclusive bardzo okrojony (szczególnie napoje)

2.0/6

Marta 18.07.2022

Dla bardzo niewymagających podróżników

Pokoje sprzątane bardzo niestarannie. W zasadzie sprzatanie głównie sprowadzało sie do wymienienia ręczników, dolozenia papieru toaletowego i czasami przejechania podłogi ma mokro (potem prawie godzinę podłoga schła, bo sprzątaczka miała tak mokry mop, ze aż zbiegł kapało!!) Przez prawie 2 tygodnie ani razu nie zmieniono pościeli:( Sam pokój nie był najgorszy, kwestia wystroju jest dla mnie drugorzędną, bo spędzam w pokoju mało czasu. Niemniej najgorsza była łazienka, która jest mikroskopijnych rozmiarów, ze starymi i brudnymi sprzętami. Hitem były drzwi, które trudno było zamknąć bo przeszkadzał sedes (na samych drzwiach widać wgłębienie po „starciach” z sedesem - taki folklor grecki). Basen - niestety był tak brudny i zanieczyszczony, ze przez 11 dni do niego nie weszliśmy!!! Zrobilam zdjęcia pływającego brudu/śluzu w narożnikach i zwróciłam uwagę rezydencce ale sutuacja diametralnie sie nie polepszyła!! All inclusive to tak naprawdę 3 posiłki i dostęp do baru. Brak jakichkolwiek przekąsek ale dla mnie to nie problem. Jedzenie takie sobie, przede wszystkim bardzo mały wybór dań, z owoców tylko arbuz, zero słodkości… kolejny hit to dispenswe z woda i sokami, który jest dostępny tylko podczas śniadania. Jeśli chcesz napoje so lunchu lub kolacji to musisz iść do innego pomieszczenia -baru i sobie przynieść!!! Trudne do zrozumienia dla mnie dlaczego nie można korzystać ze sprzętu, który i tak tam stoi!!!Sam hotel mocno zaniedbany i niezbyt dokładnie sprzątany… W restauracji stoliki brudne, a sprzątaczki przecierały je wszystkie jedna ścierką, pozostawiając okropne smugi… Bleee… WIFI praktycznie nie działa!!!Podsumowując : wiedziałam, ze jadę do hotelu 2,5* i nie wymagałam luksusów ale chciałam aby było czysto!! Niestety nie było… dlatego NIE POLECAM!

1.5/6

Łukasz 30.08.2021

Wakacje

Kierunek bardzo fajny - niestety obsługa w hotelu bardzo rozczarowuje. Brak uśmiechu i wieczne negatywne komentarze na temat ponoć nadmiernej konsumpcji napojów w barze. Fatalna kuchnia i zimne posiłki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem