Opinie klientów o Ikaros Hotel

3.9 /6
427 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Jarek 16.08.2019

Bardzo słaba

Witam odwodziłem ten hotel na początku sierpnia i niestety byłem nim zawiedzony jedzenie takie sobie , pokój tez bardzo słabo reszta tez pozdrawiam

1.5/6

Jacek, SWARZĘDZ 06.09.2021

Nieudane wakacje w hotelu IKAROS

Brudny basen sprzątany po 15 dniach. Nie miła obsługa w barze z alkoholem panowie nie uprzejmi wręcz chamscy liczący nam i wypiliśmy ich rodzimego alkoholu .Panie na stołówce ciągle z minami jak by stały tam za karę i liczące ile sobie nakładamy . Pokoje do przeżycia i choć sprzątane to wiele do życzenia łazienki małe z wanną robiącą za prysznic .Natomiast rezydenci firmy Rainbow to porażka dla klientów tej firmy. Pan Sławek Rezydent zdziwiony że mamy uwagi, przecież to hotel z dwoma gwiazdkami więc o co my mamy pretensje a kupiliśmy jako 3 gwiazdki ,taka informacje otrzymałem od firmy Rainbow więc facet totalnie oderwał się od rzeczywistości ,jak zwróciłem mu uwagę że basen jest brudny i nie był sprzątany 15 dni to stwierdził ze jest dosypywana chemia basenowa choć facet nie miał pojęcia co miałem na myśli bo na dnie basenu było pełno piasku naniesionego przez gości hotelowych użytkujących basen a woda już była nie najlepszej jakości Nie polecamy tego hotelu bo nie zasługuje nawet na żadną gwiazdkę. Po 10 dniach raczyli zmienić nam pościele chyba dlatego by zamknąć nam usta, a Pani menager Angela nagle zrobiła się bardzo miła próbując załagodzić nie mile wrażenie jakie stworzyli .Tak się składa że byliśmy tym hotelu dwa tygodnie i wiele widzieliśmy i słyszeliśmy co nie obyło się bez echa w naszych rozmowach z Rezydentami którzy odwiedzają turystów po to tylko żeby sprzedać wycieczki czasami o 40% drożej od lokalnych biur podróży. Nasze wakacje okazały się jednym wielkim nie wypałem głównie dzięki firmie Rainbow która sprzedając nam destynację na Zakynthos w lipcu ubiegłego roku zachwalała warunki tego hotelu a jak się później okazało opinie z poprzednich lat były negatywne natomiast na stronie r.pl. są idealne .Kończąc mój wywód uważamy ze operator Rainbow takim postepowaniem wobec klientów traci ich bez powrotnie na rzecz innych operatorów a szkoda bo dotychczas nasze poprzednie wakacje na leżały do bardzo udanych a byliśmy zachwyceni obsługą chociażby na Rodos w Hotelu Tshampika czy Corfu w Dassia Holiday Club .

1.5/6

Krzysztof, Piotrków Trybunalski 11.08.2022

Unikać, ignorować cenę, bo nie jest atrakcyjna

Zdecydowanie odradzam, zarówno hotel jak i miejscowość. Laganas = imprezowania dla brytyjskiej młodzieży. Hotel "rodzinny" (czytaj nieprofesjonalna obsługa), ale niestety bez przytulności. Budynek z lat '90. Niby wyposażenie jest, ale odbiór tragiczny. Łazienka w rozsypce. Obiady na poziomie stołówki szkolnej z lat '90. "All inclusive" to na pewno nie jest. Jedyny plus: nie jest brudno, ale nie mogę powiedzieć, że było super czysto.

1.5/6

Sebastian Gustaw, Kraków 18.07.2022

Opinia hotel ikaros

Hotel pozostawia wiele do życzenia
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem