3.0/6
Piękne miejsce. Wspaniały, rzetelny, uczciwy i w pełni kompetentny pilot (Michał W.). To są plusy. Minusy: Po przylocie miała być kolacja, nie było kolacji (była jakaś zeschła bułka, jabłko i mała woda). W dniu, w którym odbył się transfer do hotelu na siedmiodniowy wypoczynek, autobus spóźnił się blisko godzinę (bez żadnej informacji ze strony biura). Na koniec pozwolę sobie na pewną uwagę. Dlaczego pierwszy nocleg był w Bośni (Neum), skoro objazd rozpoczynaliśmy od Chorwacji i w Chorwacji lądowaliśmy? Dlaczego niektóre osoby nie miały załatwionego hotelu w Czarnogórze na koniec objazdu, i jechały razem z nami do Chorwacji, by znów jechać do Czarnogóry na wypoczynek (korki, granica, utrata sił i czasu). Ta sprawa nie dotyczy nas bezpośrednio, ale widząc tak rażący analfabetyzm logistyczny, mamy obawy jako Wasi klienci. Oczywiście to nie jest analfabetyzm, a kwestia tańszych noclegów. To przykre. Mamy doświadczenie w podróżowaniu z tanimi, nieprofesjonalnymi biurami podróży, z którymi odbywaliśmy podróże na Bałkany. U nich zasada była prosta - zobaczymy piękne Bałkany za relatywnie niewielkie pieniądze, ale będzie ciężko i niewygodnie. Wy jesteście jednym z największych biur podróży w kraju, macie oddziały we wszystkich większych miastach w Polsce, i reklamujecie się telewizji, a zachowujecie się jak te "małe biura", tyle, że ceny stawiacie jak profesjonaliści, bo oferujecie profesjonalną obsługę. I to jest po prostu przykre (nie mówiąc, że nieuczciwe - stosunek ceny do jakości usługi).
Katarzyna i Paweł, Toruń - 25.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
16/17 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Niestety nie mogę ocenić tego wyjazdu wysoko. Pomimo cudownych widoków (jeziora Plitvickie to zdecydowana wisienka na torcie całej wycieczki) i ciekawych opowieści lokalnych przewodników, ogólne wrażenie psuje ilość godzin sprzędzonych w autokarze (przejazdy na i z noclegów po 2, 3 a nawet 7 godzin), popsuty autokar już na starcie 1szego dnia i nieumiejętność pilota rozwiązania sytuacji (3godz spędzone na czekaniu przed jednym z hoteli w BiH, pilot nie potrafił określić ile czasu potrwa czekanie ani nie zaoferował butelki wody), nieumiejętność pilota w zapewnieniu toalety podczas jednego z dłuższych przejazdów (doszło do tego że potrzeby załatwiane były za murkiem na parkingu publicznym), nieakceptowalny standard hotelu Zenit w BiH).
Marta, Łódź - 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Zbyt intensywny program, za mało czasu wolnego, za dużo przebywaliśmy w autokarze 5-6 h, hotele o dość niskim standardzie (najgorsze wyżywienie w hotelu Mujanowič).
Robert z rodziną - 09.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
6/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Prorgram fajny, realizacja słaba ze względu na kiepską logistykę, przejeżdżaliśmy do hotelu 200 km po to aby było taniej, większość hoteli Bośnia i Czarnogóra. Pilot nie jest poinformowany gdzie jesteśmy jutro i co robimy. Najgorsza wycieczka z Rainbow ( była to nasza czwarta wycieczaka ). Na dzień dzisiejszy nie wiemy czy skorzystamy dalej liczy się zysk a nie człowiek. Janusz
Janusz, Poznan - 09.09.2022
7/7 uznało opinię za pomocną