Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki bardzo ciekawy, pilotka p. Ania wspaniale opowiada o regionie, z dużą wiedzą i zaangażowaniem, niestety to nie wystarcza! Hotele na objeździe były koszmarne, brudne (nie posprzątane pokoje, woda w brodziku nie spływała do rana, smród grzyba),obskórne, ze zniszczonymi meblami i łazienkami. Trzy noce bez klimatyzacji przy temp. w nocy pow. 30 stopni i wysokiej wilgotności powietrza, to udręka. Bez basenów, nie zawsze koło plaży.Organizacja transportu beznadziejna. Jeździliśmy w tę i z powrotem setki kilometrów po tej samej trasie chyba tylko po, by nocować w najtańszych z możliwych hoteli. Pierwszy raz biuro zupełnie nie liczyło się z dobrem klienta.Szkoda ,że tak traktuje się ludzi którzy powierzają rainbow swój urlop. Dobrze, że tygodniowy pobyt w hotelu Iberostar,który z kolei gorąco polecam bez żadnej krytycznej uwagi, pozwolił zapomnieć choć trochę o wstydzie jakim wg mnie okryło się Rainbow. SZKODA!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka byla jedną wielką porażką , pomijając piękno krajobrazu i zgraną grupę uczestników. Miałem wątpliwą przyjemność uczestniczyć w odwróconym programie wycieczki co skutkowało zwiększonym o kilkanaście godzin czasem przebywania w starym, słabo wyposażonym autokarze ( toaleta byla zamknięta przez cały czas wycieczki) i wielogodzinnym jeżdżeniem tam i z powrotem np. dzień pierwszy: z lotniska w Dubrowniku do Neum po to , by następnego dnia jechać przez Dubrownik na południe do Czarnogóry . Efekt tego zabiegu był taki ,że w przepięknym Kotorze spędziliśmy około jednej godziny.Budwa przelotem w jedną godzinę . Następnym skutkiem tego rodzaju zabiegu było to ,że do hotelu w Czarnogórze zjechaliśmy około godziny 22.00 . Wczesnym rankiem wyjazd i tu przewodniczka zadała urocze pytanie "jak się nam podobał hotel?" .Wzbudziła tym moją wsciekłość. Co z tego ,ze hotel śliczny i widok z okna uroczy ( na piękną plażę i klif)skoro nie dane nam bylo z tego wszystkiego skorzystać , bo gdy przyjechaśismy była ciemna noc a gdy wyjezdzaliśmy ledwo wzeszło śłońce- zresztą dopiero wtedy zobaczyliśmy w jak pięknym miejscu jesteśmy . Kilka słow o pilotce wycieczki.Na prośbę o zatrzymanie autokaru w celu skorzystania z toalety otrzymalismy odpowiedż , że program wycieczki tego nie przewiduje . Przez większą część wspolnej podrózy nie odzywała sie do nas, większośc czasu spędzała na rozmowach przez telefony komórkowe i domyslilismy się że organizowała noclegi dla naszej grupy . To oczywiście nie jej wina tylko biura , które wymysliło odwrócony program i wszystko było załatwiane w ostatniej chwili. Dlaczego biuro to wymysliło? bo się okazało ,ze na tę wycieczkę pojechały przynajmniej cztery autokary i ze trzeba "to" było jakoś upchnąć . Tylko dlaczego to się odbywa naszym kosztem? Podróż starym autokarem , zamknięta toaleta. Kolejną kuriozalną sytuacją było minięcie Trogiru , po to aby zwiedzić Split, następnie wrócić do Trogiru , następnie wrócić do Splitu na nocleg . Czy to jest poważne traktowanie ludzi , którzy zapłacili 3100 zł./osobę. Pomijam wyżywienie , które w Chorwacji było beznadziejne. Odsmażane ryby , zgniłe banany na stołach i twarde śliwki. Zero regionalnych dań, zero owoców morza , zero regionalnych owoców . Jesteśmy rozczarowani ...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie liczyłam na bogaty program raczej nastawialam się na doznania widokowe.i tu się nie zawiodłam. Jednak organizacja wycieczki przeszła jakiekolwiek moje wyobrażenie. Podróżuję po świecie od ponad 20 lat i nie spotkałam się z taką spontanicznoscia ze strony biura podróży. Ewidentnie liczy się kasa a nie klient. Podróż w sezonie upały ( wybrałam się z kilkuletnim dzieckiem) a tu taka porażka w zasadniczych kwestiach.hotele częściowo na trasie bez klimatyzacji bez windy i kilometrów w dźwignię walizek.tragedia. gdyby nie kiepska logistyka można byłoby i odpocząć wracając do hotelu spokojnie 2 godziny wcześniej i skorzystać z kąpieli w morzu czy basenie. Ale codzienne poszukiwanie przez organizatora jak najtańszego noclegu odebrali nam szansę relaksu w wakacje.dopisala jedynie pogoda i wspoltowarzystwo.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki ułożony w kolejności fatalnej.Lądujemy w Splicie po to żeby pojechać na nocleg do Zadaru a do Splitu przyjedziemy za kilka dni.Jedziemy do Czarnogóry po to by na koniec wrócić do Podgory a stąd do Dubrownika na lotnisko o godzinie 1.00 chociaż mamy mieć transfer do hotelu w Czarnogórze.Koczujemy na lotnisku kilka godzin aż do przylotu kolejnych dwóch osób chociaż jesteśmy 29 km od hotelu.W hotelu czekamy kolejnych kilka godzin do godziny 15 .00 aż nas zakwaterują.Nigdy więcej!!!!!