Opinie o Zapach wina i lawendy

4.8/6
(506 opinii)
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.2
Transport
5.2
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Coraz niższy standard

    Longina, Koszalin 03.10.2021

    Niestety rozczarowała mnie objazdówka.Warto doliczyć do kosztów wycieczki na lepszy standard hoteli i wyżywienia,szczególnie w Czarnogorze.W XXI w na 3 piętro bez windy to chyba tylko 1 *

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zapach wina lawendy i niespodzianek

    Andrzej, Warszawa 01.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Oferta w opisie wygląda atrakcyjnie, ale rzeczywistość okazała się inna. Miejscowości wybrane do zwiedzania były atrakcyjne, ale codziennie kilkugodzinne przejazdy, co najmniej 4-5 godzin, podczas gdy mniej czasu poświęconego było na zwiedzanie obiektów. Długie dojazdy spowodowane były hotelami, które były tanie dla organizatora, nieistotne było dla niego że większość czasu zwiedzający siedzą a autokarze, Wycieczka, zakończyła się szczęśliwie tylko dzięki temu że jeden ze zwiedzających zwrócił kierowcy uwagę , ze od dłuższego czasu słychać stukanie w tyłu autokaru. w jednym z tylnych kół nastąpiło zerwanie śrub mocujących koło. Czekaliśmy prawie 4 godziny na podesłanie innego autokaru. Strach pomyśleć gdyby ta usterka skutkowała awarią na serpentynach czy w terenie górzystym przez który przejeżdżaliśmy. Przewodnicy miejscowi dość krótko (przeciętnie ok, 1-1.5 godziny) oprowadzali po miejscowościach, mogło to trwać dłużej. było mało obiektów, które zwiedzaliśmy, Opiekun grupy - Pan Marek starał się co mógł, ale nie on zarządzał stroną organizacyjną. Ocena ogólna - rozczarowanie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Z wizytą na Bałkanach

    Katarzyna i Paweł, Toruń 25.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Piękne miejsce. Wspaniały, rzetelny, uczciwy i w pełni kompetentny pilot (Michał W.). To są plusy. Minusy: Po przylocie miała być kolacja, nie było kolacji (była jakaś zeschła bułka, jabłko i mała woda). W dniu, w którym odbył się transfer do hotelu na siedmiodniowy wypoczynek, autobus spóźnił się blisko godzinę (bez żadnej informacji ze strony biura). Na koniec pozwolę sobie na pewną uwagę. Dlaczego pierwszy nocleg był w Bośni (Neum), skoro objazd rozpoczynaliśmy od Chorwacji i w Chorwacji lądowaliśmy? Dlaczego niektóre osoby nie miały załatwionego hotelu w Czarnogórze na koniec objazdu, i jechały razem z nami do Chorwacji, by znów jechać do Czarnogóry na wypoczynek (korki, granica, utrata sił i czasu). Ta sprawa nie dotyczy nas bezpośrednio, ale widząc tak rażący analfabetyzm logistyczny, mamy obawy jako Wasi klienci. Oczywiście to nie jest analfabetyzm, a kwestia tańszych noclegów. To przykre. Mamy doświadczenie w podróżowaniu z tanimi, nieprofesjonalnymi biurami podróży, z którymi odbywaliśmy podróże na Bałkany. U nich zasada była prosta - zobaczymy piękne Bałkany za relatywnie niewielkie pieniądze, ale będzie ciężko i niewygodnie. Wy jesteście jednym z największych biur podróży w kraju, macie oddziały we wszystkich większych miastach w Polsce, i reklamujecie się telewizji, a zachowujecie się jak te "małe biura", tyle, że ceny stawiacie jak profesjonaliści, bo oferujecie profesjonalną obsługę. I to jest po prostu przykre (nie mówiąc, że nieuczciwe - stosunek ceny do jakości usługi).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Cudowne widoki, fatalna organizacja i logistyka

    Marta, Łódź 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Niestety nie mogę ocenić tego wyjazdu wysoko. Pomimo cudownych widoków (jeziora Plitvickie to zdecydowana wisienka na torcie całej wycieczki) i ciekawych opowieści lokalnych przewodników, ogólne wrażenie psuje ilość godzin sprzędzonych w autokarze (przejazdy na i z noclegów po 2, 3 a nawet 7 godzin), popsuty autokar już na starcie 1szego dnia i nieumiejętność pilota rozwiązania sytuacji (3godz spędzone na czekaniu przed jednym z hoteli w BiH, pilot nie potrafił określić ile czasu potrwa czekanie ani nie zaoferował butelki wody), nieumiejętność pilota w zapewnieniu toalety podczas jednego z dłuższych przejazdów (doszło do tego że potrzeby załatwiane były za murkiem na parkingu publicznym), nieakceptowalny standard hotelu Zenit w BiH).

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem