Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Organizacja wycieczki jest najgorsza na jaką natrafiłem a zrealizowałem prawie 20 wycieczek objazdowych (mam też kartę stałego klienta Rainbow) z różnymi biurami w tym 4 z Rainbow. Hotele wybierane były pod jak najniższą cenę i lokalizacjach nie zawsze optymalnych. Na siedem nocy nie przespałem czterech. Albo brak klimatyzacji przy upalnej nocy albo łomot dochodzący z poza hotelu albo jedno i drugie. 3 gwiazdki na hotelach w Chorwacji są albo żartem albo wynikają z powszechnej korupcji w bałkańskim stylu. Standard hoteli jest o dwie klasy niższy niż na innych wycieczkach objazdowych w tym realizowanych przez Rainbow Tours. Na kierunku Chorwackim panuje chaos organizacyjny. Już sam transfer z lotniska - wydawałoby się że tej usługi nie można zepsuć, "nic bardziej mylnego" - mówiąc językiem Radka Kotarskiego. Po przylocie z Katowic i wejściu do autokaru, czekaliśmy 2 godziny na drugi samolot czarterowy, Obserwując grupkę organizatorów, nie miałem wątpliwości że to imprezowicze, którzy nic tu nie mają zamiaru rozwiązać, Praca dla tych ludzi to takie "Dolce Vita" - przyjechali na bałkany po rozrywkę a nie do pracy w biurze podróży. O 6 rano byliśmy przed lotniskiem a przed 16 lądowaliśmy w hotelach po przejechaniu połowy Chorwacji. Po drodze kierowca zabierał np: z hotelu A do hotelu B parę osób, potem z C do D itd. Jechaliśmy zygzakiem. Jest to błąd kompetencyjny. Zarządzanie powinno być podzielone na pion OBJAZDU i pion POBYTU. Każdy rodaj urlopu ma swoją specyfikę. Grupa wesołków, która realizowała transfer powinna zostać odpytana na tę okoliczność. Reszta wycieczki w tym samym stylu. Jeżdżenie po tej samej trasie po kilka razy w te i wewte. Tak się nie robi objazdu. Przejeżdżaliśmy masę kilometrów bezcelowo tracąc czas na autokar a nie na zwiedzanie. Hotele były usytuowane nie tam gdzie realizowaliśmy program ale tam gdzie organizatorzy kupili najtaniej pobyt czyli w mało atrakcyjnych dziurach. Niektóre hotele miały grzyba po łazienkach i pokojach, inne były bez wind i klimatyzacji. Jedzenie na ogół jadalne ale średnio smaczne. Program ciekawy choć pilotka raczej nie wykazywała się dogłębną wiedzą o Chorwacji.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam tej wycieczki w sezonie, bo ewidentnie dostaliśmy hotele o niskim standardzie i kiepska kolacja po całym dniu zwiedzania. Na dodatek dwa razy spaliśmy w domach dla pielgrzymów ( gdzie było czysto i lepsze jedzenie) do jednego dojechaliśmy dopiero na 23 poza tym żadnych innych atrakcji na miejscu Przejazdy były masakrycznie długie i jeszcze dwa razy trafiliśmy na korek to byliśmy w hotelu po 22 kolacja na nas czekała ale słaba. Mieliśmy dwa noclegi w miejscowosci Dobra Woda blisko Albani ale daleko od atrakcji które mieliśmy zwiedzać i jeszcze na dodatek okazało się że połowa grupy musi spać na kwaterach które były obleśne często bez wody i ze wspolna lazieka. Wycieczke z tak świetnym programem zepsuła fatalna organizacja miejsc noclegowych, nawet świetny kierowca taki jak nasz bardzo sympatyczny Marco nie ma wpływu na korki i problemy na drogach w pełni sezonu. Dlatego tym bardziej kotrachent ze strony Chorwackiej powinien wybrać hotele do których nie trzeba tyle dojeżdżać. Nasza pilotka miła Pani Kasia starała się żeby łagodzić te niedogodności ale frustracja rosła bo wcale nie mieliśmy czasu na wypoczynek który też miał być częścią tej wycieczki. Raz tylko na otarcie łez dostaliśmy luksusowy hotel niestety to za mało aby poprawić atmosferę w grupie sfrustrowanych i zawiedzionych uczestników.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie nie polecam tej wycieczki
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: spora ilość odwiedzonych miejsc, piękne widoki, dobrze przygotowani merytorycznie przewodnicy Minusy: większość czasu spędza się w autokarze, jeden przejazd potrafi zajmować nawet 7h; brak logiki w wyborze hoteli: z północy Chorwacji jedzie się na samo południe na nocowanie, po to, żeby następnego dnia z powrotem wrócić na północ -> porażka!; hotele wcale nie są położone nad morzem, tylko poza miastami przy głównych trasach; morze można podziwiać jedynie za szybą; powroty do hoteli późne 20:00-22:00; jedzenie w hotelach fatalne; pilotka zachwalała jedzenie w domu pielgrzyma w Bośni, a tymczasem na śniadanie był chleb, musztarda, wątpliwej jakości parówka w folii, jakaś pasta z sera i zimna herbata (brak masła, kawy, sera, wędliny, jajek, kto przyszedł później musiał jeść resztki, bo nie było nic dokładane); wylot do Polski ze Splitu a nocleg koło Medzugorje w Bośni, transfer w środku nocy trwający niemal 5h, bo zbieranie po drodze wczasowiczów, zostałam przeniesiona z koleżanką do zupełnie innego budynku niż pozostali turyści, którzy zostali w hotelu, bo nie było dla nas miejsca; pracownicy nie rozumiejący angielskiego musieli nas wieźć na śniadanie samochodem o godzinie, którą ustaliła pilotka a nie my (pozostali mogli sobie po prostu zejść na śniadanie kiedy chcieli i ewentualnie wrócić do pokoju, a my musiałyśmy wcześniej wstać, żeby dojechać do hotelu na śniadanie).