Opinie o Zapach wina i lawendy

4.8/6
(503 opinie)
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.2
Transport
5.2
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    WYcieczka ciekawa ale organizacja szwankuje

    AK 15.05.2016

    Atrakcje kulturalne i przyrodnicze wycieczki ciekawe i godne polecenia, przewodnicy kompetentni, hotele i wyżywienie dobre ale organizacja dojazdu do hoteli pozostawia wiele do życzenia. Po zwiedzaniu jechaliśmy 2 do 3 godzin do hotelu. Tę samą trasę pokonywaliśmy kilka razy. Najsłabszym punktem programu była wizyta w Cetinie - mieście muzeów w którym nie zwiedziliśmy żadnego muzeum a jedynie zobaczyliśmy nieciekawy z zewnątrz budynek.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Opinia hoteli i wycieczki objazdowej

    Marzena, CZECHOWO 11.07.2024

    Wycieczka Wino I Lawenda sama w sobie jest bardzo ciekawa, zobaczyliśmy wiele pięknych miejsc niestety pilot pań Grzegorz... który był Odpowiedzialny za naszą wycieczkę pozostawia wiele do życzenia. Ten człowiek nigdy nie powinien mieć styczności z ludźmi! Był opryskliwy, chamski, w niczym nam nie pomagał, wręcz utrudniał pobyt na wycieczce. W Kotorze chcia zostawić uczestników, bo spóźnili się 2minuty na autobus stojąc po przeciwnej stronie na czerwonym świetle, Przebiegając gdy jeszcze autobus stał na czerwonym świetle nie pozwól kierowcy otworzyć drzwi, musiał do nas że słono sobie zapłacą za taxi do Bośni. Dramat!!! Dopiero po interwencji uczestników stanął i otworzył drzwi autokaru. Na mnie nie jedno krotnie odnosił się w chamski sposób krzycząc " proszę w tej chwili stąd iść, ale już! w tej chwil!! ", bo zapytałam się dlaczego stoimy 1,5 godziny w autokarze bez informacji z jego strony do uczestników, dowiedzieliśmy.y się od innych że jeden pan zasłabł i stracił przytomność. Z jego strony nie było żadnych informacji, dlaczego stoimy, czy możemy wyjść z autokaru, choćby do toalety. Z zatrzymaniem sie do taety tez był problem, ludzie prosili aby sie zatrzymał, to powiedział że dopiero za 3 godziny, gdzie mógł się zatrzymać wcześniej, następnie dał nam 10 min! Jak w 10 minut można załatwić potrzebę przy tylko 1 toalecie a chciał skorzystać cały autokar 45 osób! Ludzie szli do lasu, w krzaki, bali się być pozostawieni w obcym kraju! To miała być wymarzona wycieczka z okazji moich 50 urodzin od męża, a przez tego pana nie była. Rekompensata były te piekne miejsca i wspaniali przewodnicy na każdej wycieczce. przejazdy były długie i bardzo męczące. Hotele na objeździe były nieciekawe. Hotel Zenit w Bośni i Hercegowinie tragiczny, brudny, łazienka to katastrofa, aż stach się kąpać w takich warunkach. Byliśmy tam dwie noce. W miejscowości Omiś hotel jak na półkoloniach, nie fajny. Najlepszy hotel był w miejscowości Tisno, hotel Boroviak, super warunki , dobre jedzenie, choć tam nie mieliśmy w pokoju klimatyzacji więc było ciężko przy 30°C upale. Ogólnie jeśli chodzi o jedzenie w innych hotelach to było różnie raz lepsze raz gorsze ale nie byliśmy głodni. Ogólnie hotel Zenit nie powinien być w ofercie tego wyjazdu, warunki straszne.A ten pilot powinien mieć zakaz wykonywania tego zawodu. Jak sam do nas powiedzial ze możemy napisać na niego skargę, ale dla niego jednym uchem wchodzi, drugim wychodzi. Oraz powiedzenie do ludzi- " przez takich jak Wy, (czyli nas uczestników ) wyjechałem z kraju do Irlandii żeby Was nie widzieć" To był szczyt wszystkiego!!! Każdy z uczestników powinien dostać rekompensatę za tą wycieczkę! Nie pojechaliśmy na nią za karę tylko każdy zapłacił ciężko zarobione pieniądze. Moj prezent urodzinowy, miał być pięknym wspomnieniem a nie będzie przez tego pilota!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Uwłaczające godności traktowanie klienta - nigdy więcej

    Justyna, Pruszków 08.10.2017 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Organizacja Biura Podróży Rainbow Bezsensowne, długie, meczące przejazdy, Zła organizacja, Fatalne hotele, Kiepskie jedzenie Mało czasu wolnego np. 1 godzina, czasem 1,5 . Ogólnie podczas dnia zdarzyło się, że na 11 godzin wyczieczni dziennie 8 spędzaliśmy w autokarze a 2,5 na zewnątrz!!!! Skandal!!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    44

    Zażalenie w sprawie reklamacji.

    Anna Janicka 30.11.2017

    Jesteśmy stałymi klientami biura i do tej pory byliśmy raczej zadowoleni z wyjazdów organizowanych przez Rainbow, ale po ostatnim wyjeżdzie w terminie od 1.09.do 14.09. jesteśmy mocno zawiedzeni organizacją objazdówki oraz tym, ze biuro nie dotrzymało umowy dotyczącej zakwaterowania, gdyż zapłaciliśmy za pokój z widokiem na morze/z odpowiednia dopłatą/, a otrzymaliśmy pokój z widokiem na dach kuchni hotelowej z odgłosami urządzeń kuchennych i zapachów wydobywajacych się stamtąd. Pokój na pierwszym piętrze nie dawał żadnej możliwosci zobaczenia Adriatyku.Najgorsze z tego wszyskiego jest zachowanie biura, które nie reaguje na naszą reklamację , poniewaz do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi na pismo wysłane do biura na początku października/doręczone -9.10.br./ . Poważnym traktowaniem klientów byłoby ustosunkowanie się do sprawy , a przyzwoitość nakazuje, aby na reklamacje odpowiedzieć. Tego ze strony biura RAINBOW zabrakło. Anna z gupą przyjaciół.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem