Opinie o Zapach wina i lawendy

4.8/6
(575 opinii)
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.1
Transport
5.2
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wycieczka tam i z powrotem

    Halina, --- 20.09.2022 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Program wycieczki ułożony w kolejności fatalnej.Lądujemy w Splicie po to żeby pojechać na nocleg do Zadaru a do Splitu przyjedziemy za kilka dni.Jedziemy do Czarnogóry po to by na koniec wrócić do Podgory a stąd do Dubrownika na lotnisko o godzinie 1.00 chociaż mamy mieć transfer do hotelu w Czarnogórze.Koczujemy na lotnisku kilka godzin aż do przylotu kolejnych dwóch osób chociaż jesteśmy 29 km od hotelu.W hotelu czekamy kolejnych kilka godzin do godziny 15 .00 aż nas zakwaterują.Nigdy więcej!!!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wycieczka objazdowa

    ARTUR, SUWALKI 04.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wyjazd w części udany, jeśli chodzi o program bardzo ciekawy, można zobaczyć wiele wspaniałych i pięknych miejsc począwszy od Chorwacji, Czarnogóry i Bośni. Na duży plus zasługuje pani pilot Patrycja bardzo kompetentna, dzieliła się swoją wiedzą, pomocna. Pan kierowca również bardzo dobry. Niewątpliwie przejazdy są bardzo kłopotliwe, długie. A teraz ta część za którą biuro podróży powinno się zabrać!!. Hotele w których się przebywa podczas pobytu to porażka, grzyb na ściankach w łazience, brak wind. Wyżywienie porażka, może na początku wydawało się ok, to wraz z kolejnymi było coraz gorzej. Mój mąż pod koniec wyjazdu borykał się już z okropną biegunką, a ja jak wróciliśmy. Ocena byłaby znacznie wyższa gdyby nie te problemy żołądkowo- jelitowe. Proponuję aby biuro zmieniło hotele i ograniczyło te męczące długie dojazdy, bo nikomu nie życzę takich problemów żołądkowo- jelitowych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Coraz niższy standard

    Longina, Koszalin 03.10.2021 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Niestety rozczarowała mnie objazdówka.Warto doliczyć do kosztów wycieczki na lepszy standard hoteli i wyżywienia,szczególnie w Czarnogorze.W XXI w na 3 piętro bez windy to chyba tylko 1 *

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Zapach wina lawendy i niespodzianek

    Andrzej, Warszawa 01.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Oferta w opisie wygląda atrakcyjnie, ale rzeczywistość okazała się inna. Miejscowości wybrane do zwiedzania były atrakcyjne, ale codziennie kilkugodzinne przejazdy, co najmniej 4-5 godzin, podczas gdy mniej czasu poświęconego było na zwiedzanie obiektów. Długie dojazdy spowodowane były hotelami, które były tanie dla organizatora, nieistotne było dla niego że większość czasu zwiedzający siedzą a autokarze, Wycieczka, zakończyła się szczęśliwie tylko dzięki temu że jeden ze zwiedzających zwrócił kierowcy uwagę , ze od dłuższego czasu słychać stukanie w tyłu autokaru. w jednym z tylnych kół nastąpiło zerwanie śrub mocujących koło. Czekaliśmy prawie 4 godziny na podesłanie innego autokaru. Strach pomyśleć gdyby ta usterka skutkowała awarią na serpentynach czy w terenie górzystym przez który przejeżdżaliśmy. Przewodnicy miejscowi dość krótko (przeciętnie ok, 1-1.5 godziny) oprowadzali po miejscowościach, mogło to trwać dłużej. było mało obiektów, które zwiedzaliśmy, Opiekun grupy - Pan Marek starał się co mógł, ale nie on zarządzał stroną organizacyjną. Ocena ogólna - rozczarowanie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bałkany w pigułce

    Lilia 13.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Piloci: Bardzo nieprzyjemny pilot transferowy z lotniska do hotelu. Pani Patrycja jak najbardziej w porządku - konkretna i zorganizowana. Transport: Kierowca transferowy z lotniska jak i kierowca, który był przez resztę wyjazdu super. Jedzenie: Podstawowe, ale jak na objazdówkę ok. Najlepsze w hotelu Zenit. Program: Logistyczna tragedia, przekraczaliśmy wiele granic dziennie i wracaliśmy do hoteli bardzo długą trasą. Straciliśmy sporo czasu na jeżdżenie z południa na północ zamiast zrobić sensowne kółko - program zmienił się zupełnie i w Neum spaliśmy w hotelu Zenit gdzie był najgorszy standard najwięcej nocy. Oprowadzenie po miastach było bardzo podstawowe, a czasu wolnego było za mało aby nacieszyć się każdym miastem i na spokojnie zrobić zakupy, zdjęcia i coś zjeść. Hotele: Zenit - najgorszy standard pokoi i brak windy do pokoi + najlepsze jedzenie + dostęp do wody, Mujanovic - brak windy + ładne pokoje + u niektórych pojawiły się mrówki bez możliwości zmiany pokoju + dostęp do wody, Luna - pokoje ok + widok na wodę + windy, Big House w Plitwickich Jeziorach - najlepszy hotel + dosyć ograniczony wybór jedzenia + brak windy + brak wyboru darmowych napoi przy kolacji. Obsługa w każdym hotelu bardzo w porządku. Chorwacja: czysta, piękne widoki, odwiedzane miejsca były mocno turystyczne, Plitwickie Jeziora - highlight programu. Rejs był intensywny, ale fajna dodatkowa atrakcja. Czarnogóra: Piękne widoki w Kotorze, Budva była okropna, problem z czystością i brakiem szpitali/aptek w niektórych miejscowościach, co jest przerażające Bośnia i Herzegowina: Mostar bardzo fajny - najlepsze ceny, więc warto tam zakupić pamiątki takie jak lawenda czy biżuteria. Degustacje były bardzo przeciętne i głównie dotyczyły alkoholu. W moim odczuciu wystarczyła jedna degustacja, a nie dwie, bo osobiście nie wnosiła dla mnie wiele. Medziugorie - ciekawa historia, lecz raziły mnie zabawki labubu sprzedawane na rynku w tej miejscowości

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Z wizytą na Bałkanach

    Katarzyna i Paweł, Toruń 25.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Piękne miejsce. Wspaniały, rzetelny, uczciwy i w pełni kompetentny pilot (Michał W.). To są plusy. Minusy: Po przylocie miała być kolacja, nie było kolacji (była jakaś zeschła bułka, jabłko i mała woda). W dniu, w którym odbył się transfer do hotelu na siedmiodniowy wypoczynek, autobus spóźnił się blisko godzinę (bez żadnej informacji ze strony biura). Na koniec pozwolę sobie na pewną uwagę. Dlaczego pierwszy nocleg był w Bośni (Neum), skoro objazd rozpoczynaliśmy od Chorwacji i w Chorwacji lądowaliśmy? Dlaczego niektóre osoby nie miały załatwionego hotelu w Czarnogórze na koniec objazdu, i jechały razem z nami do Chorwacji, by znów jechać do Czarnogóry na wypoczynek (korki, granica, utrata sił i czasu). Ta sprawa nie dotyczy nas bezpośrednio, ale widząc tak rażący analfabetyzm logistyczny, mamy obawy jako Wasi klienci. Oczywiście to nie jest analfabetyzm, a kwestia tańszych noclegów. To przykre. Mamy doświadczenie w podróżowaniu z tanimi, nieprofesjonalnymi biurami podróży, z którymi odbywaliśmy podróże na Bałkany. U nich zasada była prosta - zobaczymy piękne Bałkany za relatywnie niewielkie pieniądze, ale będzie ciężko i niewygodnie. Wy jesteście jednym z największych biur podróży w kraju, macie oddziały we wszystkich większych miastach w Polsce, i reklamujecie się telewizji, a zachowujecie się jak te "małe biura", tyle, że ceny stawiacie jak profesjonaliści, bo oferujecie profesjonalną obsługę. I to jest po prostu przykre (nie mówiąc, że nieuczciwe - stosunek ceny do jakości usługi).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Cudowne widoki, fatalna organizacja i logistyka

    Marta, Łódź 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Niestety nie mogę ocenić tego wyjazdu wysoko. Pomimo cudownych widoków (jeziora Plitvickie to zdecydowana wisienka na torcie całej wycieczki) i ciekawych opowieści lokalnych przewodników, ogólne wrażenie psuje ilość godzin sprzędzonych w autokarze (przejazdy na i z noclegów po 2, 3 a nawet 7 godzin), popsuty autokar już na starcie 1szego dnia i nieumiejętność pilota rozwiązania sytuacji (3godz spędzone na czekaniu przed jednym z hoteli w BiH, pilot nie potrafił określić ile czasu potrwa czekanie ani nie zaoferował butelki wody), nieumiejętność pilota w zapewnieniu toalety podczas jednego z dłuższych przejazdów (doszło do tego że potrzeby załatwiane były za murkiem na parkingu publicznym), nieakceptowalny standard hotelu Zenit w BiH).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Zapach wina i lawendy

    Robert z rodziną 09.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Zbyt intensywny program, za mało czasu wolnego, za dużo przebywaliśmy w autokarze 5-6 h, hotele o dość niskim standardzie (najgorsze wyżywienie w hotelu Mujanowič).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Zapach wina i lawendy bez zapachu

    Longina i Janusz 09.09.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Prorgram fajny, realizacja słaba ze względu na kiepską logistykę, przejeżdżaliśmy do hotelu 200 km po to aby było taniej, większość hoteli Bośnia i Czarnogóra. Pilot nie jest poinformowany gdzie jesteśmy jutro i co robimy. Najgorsza wycieczka z Rainbow ( była to nasza czwarta wycieczaka ). Na dzień dzisiejszy nie wiemy czy skorzystamy dalej liczy się zysk a nie człowiek. Janusz

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Zapach wina i lawendy

    Tomasz, --- 04.09.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Odniosłem wrażenie , że Rainbow próbuje oszczędzić na czym się da , więc np. jeździ się tam i z powrotem do miasta Neum na wybrzeżu Bośni i Hercegowiny , żeby tylko za grosze kupić noclegi . Nie ma to niestety zadnego uzasadnienia logistycznego więc jeździ się tam i z powrotem zamiast zwiedzać nowe miejsca i realizować układającą się w logiczną całość trasę . . Zabiera to mnóstwo czasu i powoduje , że spędza się w autobusie mnóstwo czasu widząc niewiele . Do tego to Neum to jedna wielka porażka - baza hotelowa z czasów Marszałka Tito - takiego sprzętu jak tam nie widziałem od bardzo dawna .Obsługa hotelowa jakby przeniesiena z filmu Miś - tragedia . Szczyt tego wszystkiego to hotel pod nazwą Zenith . Kolejnym minusem jest to ,że realizacja programu to jedna wielka zagadka i niewiadoma - właściwie do ostateniej chwili nie wiadomo gdzie pojedziemy następnego dnia , gdzie będizemy spali , czy bedzie ten sam autobus itp. Jak ktoś lubi niespodzianki - to impreza dla niego .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem