Opinie o Zapach wina i lawendy

4.8/6
(560 opinii)
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.2
Transport
5.2
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Chorwacja

    Iwona, Dębica 24.11.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Krajobrazy cudne, zjawiskowe....... Hotele tragiczne , jedzenie jak za czasów socjalizmu, frytki i parówki ......

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    dla mało wymagających

    Małgorzata, Warszawa 04.10.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Zaraz po przylocie (z opóźnieniem) było 4,5 godz w autokarze i dojazd do hotelu ok 24.00 + dostaliśmy suchy prowiant bez możliwości dokupienia czegoś do picia!!! Organizacja przejazdów była zaplanowana fatalnie (tam i z powrotem) co powodowało, ze czas spędzaliśmy w autokarze zamiast zwiedzając lub odpoczywając. Dojazd na miejsce noclegowe ok 22.00, hotele najniższej klasy , trzy noclegi z siedmiu bez klimatyzacji (38 st. C), jedzenie monotonne bez warzyw i owoców. Mało czasu wolnego, zwiedzanie "na gwizdek" bo trzeba jechać dalej. Tę samą trasę zwiedzania można przejechać inną drogą z myślą o wygodzie klienta, a nie o dojeździe do najtańszego hotelu. Większość noclegów w hotelach bez możliwości dojścia do morza. Pilot i przewodnicy lokalni ok. Część osób była na tej wycieczce (ja też) bo w ostatniej chwili nie doszła do skutku inna, wcześniej wykupiona- mieliśmy wrażenie, ze to celowy zabieg, aby z szerokiej oferty (na którą się łapie klienta) zrealizować to co się bardziej opłaca. Podsumowując wycieczka dla koneserów jazdy autokarowej. Widoki piękne, zabytki zachwycające, ale za mało czasu na nacieszenie oczu i serca.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Zapach wina i lawendy

    Ewelina 26.06.2014 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Widoki piękne, godne polecenia. Gdyby nie one nie byłabym zupełnie zadowolona z wycieczki. Piękne krajobrazy sprawiły, że niedogodności ze strony biura stały się nie istotne, choć były one bardzo uciążliwe. Jak piszą poprzednicy trasa powtarzała się kilkakrotnie, jakbyśmy nie mogli spać bliżej miejsca, które zwiedzamy. Po przylocie czekaliśmy ponad dwie godziny na lotnisko, co zapoczątkowało niezadowolenie, uwagi i zmęczenie . Po długim transferze dotarliśmy na "hotelu", którego standard był daleki od umowy. No ale tak to już jest jak nocllegi organizuje się na ostatnią chwilę. Kolacja, podana o 24, nie była kolacją, lecz spalonym czymś. Na całe szczęście kolejny dzień rozwiał wszelką złość i niezadowolenie, gdy jechaliśmy agrafkami w Kotorze. Program zaczęty od końca, nie sprawiał problemu, ważne, że był on zachowany. Niestety skrócono tam czas wycieczki, z racji przesunięcia lotów, aż o 8godzin (gdzie miał to być czas na odpoczynek na plaży). Wylot odbywał się w godzinach rannych, więc mieliśmy dostać śniadanie na wynos. No i oczywiście nie starczyło dla wszystkich, w tym też dla Nas. Jak to już jest na świecie człowiek rozpisuje się i rozpamiętuje te złe rzeczy, ale płaci i wymaga. Jednak pomimo tych epizodów wycieczkę zaliczam do udanych. Kolejnym razem skorzystam z innego biura obsługi, bądź wybiorę się na własną rękę:)

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    63

    Zapach wina i lawendy 7-14 wrzesień 2017r

    Ania , Jacek 24.09.2017 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Wycieczka Zapach wina i lawendy 7-14 wrześień 2017r trzy państwa w 8 dni a właściwie w 6 dni. Pierwszy dzień wylot z Gdańska do Dubrownika godz. 19.15 w Hotelu w Neum godz. 23.30 ok, myślałam,że ostatni dzień wylot z Dubrownika godz 16.00 będzie to dzień odpoczynku ale niestety organizator postanowił, że autokar nr 2 którym mieliśmy dotrzeć na lotnisko wyjazd z hotelu godz 6.40 posłuży do rozwiezienia wypoczywających po 9-ciu hotelach. Czyli cały dzień w autokarze. Logistyka tej wycieczki tragiczna! Dwa noclegi w hotelu SIDRO w Bar do którego traciliśmy 2 godziny na dojazd bo był poza trasą zwiedzania. Łazienki brudne i zagrzybione. Nie jest to nasza pierwsza wycieczka z tym biurem podróży i nie napiszę, że ostatnia tak jak mówiła duża część osób z naszego autokaru- ale była to najgorsza obiazdówka.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam tego biura

    Halina, Nieporęt 30.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 56-65 lat, samemu

    Sam program wycieczki był ok,ale hotele i wyżywienie okropne,zwłaszcza ostatnia noc w hotelu była koszmarem,pokój przypominał celę i na dodatek w pokoju bardzo brudnym i z jaszczurką chodzącą po oknie .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    WYcieczka ciekawa ale organizacja szwankuje

    AK 15.05.2016 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Atrakcje kulturalne i przyrodnicze wycieczki ciekawe i godne polecenia, przewodnicy kompetentni, hotele i wyżywienie dobre ale organizacja dojazdu do hoteli pozostawia wiele do życzenia. Po zwiedzaniu jechaliśmy 2 do 3 godzin do hotelu. Tę samą trasę pokonywaliśmy kilka razy. Najsłabszym punktem programu była wizyta w Cetinie - mieście muzeów w którym nie zwiedziliśmy żadnego muzeum a jedynie zobaczyliśmy nieciekawy z zewnątrz budynek.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Opinia hoteli i wycieczki objazdowej

    Marzena, CZECHOWO 11.07.2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wycieczka Wino I Lawenda sama w sobie jest bardzo ciekawa, zobaczyliśmy wiele pięknych miejsc niestety pilot pań Grzegorz... który był Odpowiedzialny za naszą wycieczkę pozostawia wiele do życzenia. Ten człowiek nigdy nie powinien mieć styczności z ludźmi! Był opryskliwy, chamski, w niczym nam nie pomagał, wręcz utrudniał pobyt na wycieczce. W Kotorze chcia zostawić uczestników, bo spóźnili się 2minuty na autobus stojąc po przeciwnej stronie na czerwonym świetle, Przebiegając gdy jeszcze autobus stał na czerwonym świetle nie pozwól kierowcy otworzyć drzwi, musiał do nas że słono sobie zapłacą za taxi do Bośni. Dramat!!! Dopiero po interwencji uczestników stanął i otworzył drzwi autokaru. Na mnie nie jedno krotnie odnosił się w chamski sposób krzycząc " proszę w tej chwili stąd iść, ale już! w tej chwil!! ", bo zapytałam się dlaczego stoimy 1,5 godziny w autokarze bez informacji z jego strony do uczestników, dowiedzieliśmy.y się od innych że jeden pan zasłabł i stracił przytomność. Z jego strony nie było żadnych informacji, dlaczego stoimy, czy możemy wyjść z autokaru, choćby do toalety. Z zatrzymaniem sie do taety tez był problem, ludzie prosili aby sie zatrzymał, to powiedział że dopiero za 3 godziny, gdzie mógł się zatrzymać wcześniej, następnie dał nam 10 min! Jak w 10 minut można załatwić potrzebę przy tylko 1 toalecie a chciał skorzystać cały autokar 45 osób! Ludzie szli do lasu, w krzaki, bali się być pozostawieni w obcym kraju! To miała być wymarzona wycieczka z okazji moich 50 urodzin od męża, a przez tego pana nie była. Rekompensata były te piekne miejsca i wspaniali przewodnicy na każdej wycieczce. przejazdy były długie i bardzo męczące. Hotele na objeździe były nieciekawe. Hotel Zenit w Bośni i Hercegowinie tragiczny, brudny, łazienka to katastrofa, aż stach się kąpać w takich warunkach. Byliśmy tam dwie noce. W miejscowości Omiś hotel jak na półkoloniach, nie fajny. Najlepszy hotel był w miejscowości Tisno, hotel Boroviak, super warunki , dobre jedzenie, choć tam nie mieliśmy w pokoju klimatyzacji więc było ciężko przy 30°C upale. Ogólnie jeśli chodzi o jedzenie w innych hotelach to było różnie raz lepsze raz gorsze ale nie byliśmy głodni. Ogólnie hotel Zenit nie powinien być w ofercie tego wyjazdu, warunki straszne.A ten pilot powinien mieć zakaz wykonywania tego zawodu. Jak sam do nas powiedzial ze możemy napisać na niego skargę, ale dla niego jednym uchem wchodzi, drugim wychodzi. Oraz powiedzenie do ludzi- " przez takich jak Wy, (czyli nas uczestników ) wyjechałem z kraju do Irlandii żeby Was nie widzieć" To był szczyt wszystkiego!!! Każdy z uczestników powinien dostać rekompensatę za tą wycieczkę! Nie pojechaliśmy na nią za karę tylko każdy zapłacił ciężko zarobione pieniądze. Moj prezent urodzinowy, miał być pięknym wspomnieniem a nie będzie przez tego pilota!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Uwłaczające godności traktowanie klienta - nigdy więcej

    Justyna, Pruszków 08.10.2017 | Termin pobytu: kwiecień 2018 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Organizacja Biura Podróży Rainbow Bezsensowne, długie, meczące przejazdy, Zła organizacja, Fatalne hotele, Kiepskie jedzenie Mało czasu wolnego np. 1 godzina, czasem 1,5 . Ogólnie podczas dnia zdarzyło się, że na 11 godzin wyczieczni dziennie 8 spędzaliśmy w autokarze a 2,5 na zewnątrz!!!! Skandal!!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    44

    Zażalenie w sprawie reklamacji.

    Anna Janicka 30.11.2017 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Jesteśmy stałymi klientami biura i do tej pory byliśmy raczej zadowoleni z wyjazdów organizowanych przez Rainbow, ale po ostatnim wyjeżdzie w terminie od 1.09.do 14.09. jesteśmy mocno zawiedzeni organizacją objazdówki oraz tym, ze biuro nie dotrzymało umowy dotyczącej zakwaterowania, gdyż zapłaciliśmy za pokój z widokiem na morze/z odpowiednia dopłatą/, a otrzymaliśmy pokój z widokiem na dach kuchni hotelowej z odgłosami urządzeń kuchennych i zapachów wydobywajacych się stamtąd. Pokój na pierwszym piętrze nie dawał żadnej możliwosci zobaczenia Adriatyku.Najgorsze z tego wszyskiego jest zachowanie biura, które nie reaguje na naszą reklamację , poniewaz do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi na pismo wysłane do biura na początku października/doręczone -9.10.br./ . Poważnym traktowaniem klientów byłoby ustosunkowanie się do sprawy , a przyzwoitość nakazuje, aby na reklamacje odpowiedzieć. Tego ze strony biura RAINBOW zabrakło. Anna z gupą przyjaciół.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Lipiec 2014

    Gabrysia, Gdańsk 20.07.2014 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wycieczka nieźle zorganizowana, ale było wiele mankamentów 1. Program wycieczki został zmieniony i przedostatni dzień objazdu to głównie jazda autokarem. Ponad 6 godzin rozwoziliśmy pozostałych uczestników wycieczki do hoteli. A ten dzień powinien być jeszcze poświęcony zwiedzaniu. 2. Hotel Imperial w miejscowości Vodice to skandal. Brud, robactwo (karaluchy, pluskwy). Jedzenie okropne. Pani pilot Ewa Strzelecka spała oczywiście w innym budynku tego kompleksu hotelowego i niestety nic nie zrobiła. To wstyd, żeby firma Rainbow Tours w taki sposób traktowała swoich klientów . Takie wydarzenia mają negatywny wpływ na ocenę wycieczki i firmy. W 2013 opisałam brud w hotelu Luna w Egipcie i ten hotel nadal jest w ofercie biura. Złego wynika, że firma Rainbow Tours nie liczy się z opiniami swoich klientów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem