Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Już pierwszego dnia zostaliśmy sami bez pilota gdzie w hotelu nie było dla nas pokoi . Podróżowałam z synem niepełnosprawnym i niepełnoletnimi wnukami miałam mieć zagwarantowane pokoje obok siebie nie było. Hotele i wyżywienie na objeżdzie tragiczne Hotel Zenit w Bośni połamana podłoga musiałam oklejać plastrem opatrunkowym aby się nie przewrócić. Hotel w Czarnogorze tragedia dojazd z granicy 8 godzin !!!!!. Pokoje śmierdzące kanalizacją okna na śmietniki z klimatyzacji lała się woda. Takie pokoje sprzedaje biuro Rainbow. Nie polecam tej wycieczki jest fatalnie zorganizowana
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sama wycieczka bardzo ciekawa. Możliwość zwiedzenie 3 krajów za jednym razem. Kiepski standard hoteli. Część osób w hotelu w Czarnogórze zakwaterowana w budynku znacznie oddalonym od głównego budynku hotelu. Żeby dojść do budynku trzeba było przejść ruchliwą i nieoświetloną ulicę. W hotelu brudna pościel. Ponadto bezsensowny transfer na ostatnią noc z powrotem z Czarnogóry do Bośni i Hercegowiny żeby ostatniego dnia przetransferować na lotnisko w Dubrowniku.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki bardzo ciekawy, pilotka p. Ania wspaniale opowiada o regionie, z dużą wiedzą i zaangażowaniem, niestety to nie wystarcza! Hotele na objeździe były koszmarne, brudne (nie posprzątane pokoje, woda w brodziku nie spływała do rana, smród grzyba),obskórne, ze zniszczonymi meblami i łazienkami. Trzy noce bez klimatyzacji przy temp. w nocy pow. 30 stopni i wysokiej wilgotności powietrza, to udręka. Bez basenów, nie zawsze koło plaży.Organizacja transportu beznadziejna. Jeździliśmy w tę i z powrotem setki kilometrów po tej samej trasie chyba tylko po, by nocować w najtańszych z możliwych hoteli. Pierwszy raz biuro zupełnie nie liczyło się z dobrem klienta.Szkoda ,że tak traktuje się ludzi którzy powierzają rainbow swój urlop. Dobrze, że tygodniowy pobyt w hotelu Iberostar,który z kolei gorąco polecam bez żadnej krytycznej uwagi, pozwolił zapomnieć choć trochę o wstydzie jakim wg mnie okryło się Rainbow. SZKODA!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka byla jedną wielką porażką , pomijając piękno krajobrazu i zgraną grupę uczestników. Miałem wątpliwą przyjemność uczestniczyć w odwróconym programie wycieczki co skutkowało zwiększonym o kilkanaście godzin czasem przebywania w starym, słabo wyposażonym autokarze ( toaleta byla zamknięta przez cały czas wycieczki) i wielogodzinnym jeżdżeniem tam i z powrotem np. dzień pierwszy: z lotniska w Dubrowniku do Neum po to , by następnego dnia jechać przez Dubrownik na południe do Czarnogóry . Efekt tego zabiegu był taki ,że w przepięknym Kotorze spędziliśmy około jednej godziny.Budwa przelotem w jedną godzinę . Następnym skutkiem tego rodzaju zabiegu było to ,że do hotelu w Czarnogórze zjechaliśmy około godziny 22.00 . Wczesnym rankiem wyjazd i tu przewodniczka zadała urocze pytanie "jak się nam podobał hotel?" .Wzbudziła tym moją wsciekłość. Co z tego ,ze hotel śliczny i widok z okna uroczy ( na piękną plażę i klif)skoro nie dane nam bylo z tego wszystkiego skorzystać , bo gdy przyjechaśismy była ciemna noc a gdy wyjezdzaliśmy ledwo wzeszło śłońce- zresztą dopiero wtedy zobaczyliśmy w jak pięknym miejscu jesteśmy . Kilka słow o pilotce wycieczki.Na prośbę o zatrzymanie autokaru w celu skorzystania z toalety otrzymalismy odpowiedż , że program wycieczki tego nie przewiduje . Przez większą część wspolnej podrózy nie odzywała sie do nas, większośc czasu spędzała na rozmowach przez telefony komórkowe i domyslilismy się że organizowała noclegi dla naszej grupy . To oczywiście nie jej wina tylko biura , które wymysliło odwrócony program i wszystko było załatwiane w ostatniej chwili. Dlaczego biuro to wymysliło? bo się okazało ,ze na tę wycieczkę pojechały przynajmniej cztery autokary i ze trzeba "to" było jakoś upchnąć . Tylko dlaczego to się odbywa naszym kosztem? Podróż starym autokarem , zamknięta toaleta. Kolejną kuriozalną sytuacją było minięcie Trogiru , po to aby zwiedzić Split, następnie wrócić do Trogiru , następnie wrócić do Splitu na nocleg . Czy to jest poważne traktowanie ludzi , którzy zapłacili 3100 zł./osobę. Pomijam wyżywienie , które w Chorwacji było beznadziejne. Odsmażane ryby , zgniłe banany na stołach i twarde śliwki. Zero regionalnych dań, zero owoców morza , zero regionalnych owoców . Jesteśmy rozczarowani ...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie liczyłam na bogaty program raczej nastawialam się na doznania widokowe.i tu się nie zawiodłam. Jednak organizacja wycieczki przeszła jakiekolwiek moje wyobrażenie. Podróżuję po świecie od ponad 20 lat i nie spotkałam się z taką spontanicznoscia ze strony biura podróży. Ewidentnie liczy się kasa a nie klient. Podróż w sezonie upały ( wybrałam się z kilkuletnim dzieckiem) a tu taka porażka w zasadniczych kwestiach.hotele częściowo na trasie bez klimatyzacji bez windy i kilometrów w dźwignię walizek.tragedia. gdyby nie kiepska logistyka można byłoby i odpocząć wracając do hotelu spokojnie 2 godziny wcześniej i skorzystać z kąpieli w morzu czy basenie. Ale codzienne poszukiwanie przez organizatora jak najtańszego noclegu odebrali nam szansę relaksu w wakacje.dopisala jedynie pogoda i wspoltowarzystwo.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki ułożony w kolejności fatalnej.Lądujemy w Splicie po to żeby pojechać na nocleg do Zadaru a do Splitu przyjedziemy za kilka dni.Jedziemy do Czarnogóry po to by na koniec wrócić do Podgory a stąd do Dubrownika na lotnisko o godzinie 1.00 chociaż mamy mieć transfer do hotelu w Czarnogórze.Koczujemy na lotnisku kilka godzin aż do przylotu kolejnych dwóch osób chociaż jesteśmy 29 km od hotelu.W hotelu czekamy kolejnych kilka godzin do godziny 15 .00 aż nas zakwaterują.Nigdy więcej!!!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w części udany, jeśli chodzi o program bardzo ciekawy, można zobaczyć wiele wspaniałych i pięknych miejsc począwszy od Chorwacji, Czarnogóry i Bośni. Na duży plus zasługuje pani pilot Patrycja bardzo kompetentna, dzieliła się swoją wiedzą, pomocna. Pan kierowca również bardzo dobry. Niewątpliwie przejazdy są bardzo kłopotliwe, długie. A teraz ta część za którą biuro podróży powinno się zabrać!!. Hotele w których się przebywa podczas pobytu to porażka, grzyb na ściankach w łazience, brak wind. Wyżywienie porażka, może na początku wydawało się ok, to wraz z kolejnymi było coraz gorzej. Mój mąż pod koniec wyjazdu borykał się już z okropną biegunką, a ja jak wróciliśmy. Ocena byłaby znacznie wyższa gdyby nie te problemy żołądkowo- jelitowe. Proponuję aby biuro zmieniło hotele i ograniczyło te męczące długie dojazdy, bo nikomu nie życzę takich problemów żołądkowo- jelitowych.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety rozczarowała mnie objazdówka.Warto doliczyć do kosztów wycieczki na lepszy standard hoteli i wyżywienia,szczególnie w Czarnogorze.W XXI w na 3 piętro bez windy to chyba tylko 1 *
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oferta w opisie wygląda atrakcyjnie, ale rzeczywistość okazała się inna. Miejscowości wybrane do zwiedzania były atrakcyjne, ale codziennie kilkugodzinne przejazdy, co najmniej 4-5 godzin, podczas gdy mniej czasu poświęconego było na zwiedzanie obiektów. Długie dojazdy spowodowane były hotelami, które były tanie dla organizatora, nieistotne było dla niego że większość czasu zwiedzający siedzą a autokarze, Wycieczka, zakończyła się szczęśliwie tylko dzięki temu że jeden ze zwiedzających zwrócił kierowcy uwagę , ze od dłuższego czasu słychać stukanie w tyłu autokaru. w jednym z tylnych kół nastąpiło zerwanie śrub mocujących koło. Czekaliśmy prawie 4 godziny na podesłanie innego autokaru. Strach pomyśleć gdyby ta usterka skutkowała awarią na serpentynach czy w terenie górzystym przez który przejeżdżaliśmy. Przewodnicy miejscowi dość krótko (przeciętnie ok, 1-1.5 godziny) oprowadzali po miejscowościach, mogło to trwać dłużej. było mało obiektów, które zwiedzaliśmy, Opiekun grupy - Pan Marek starał się co mógł, ale nie on zarządzał stroną organizacyjną. Ocena ogólna - rozczarowanie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piloci: Bardzo nieprzyjemny pilot transferowy z lotniska do hotelu. Pani Patrycja jak najbardziej w porządku - konkretna i zorganizowana. Transport: Kierowca transferowy z lotniska jak i kierowca, który był przez resztę wyjazdu super. Jedzenie: Podstawowe, ale jak na objazdówkę ok. Najlepsze w hotelu Zenit. Program: Logistyczna tragedia, przekraczaliśmy wiele granic dziennie i wracaliśmy do hoteli bardzo długą trasą. Straciliśmy sporo czasu na jeżdżenie z południa na północ zamiast zrobić sensowne kółko - program zmienił się zupełnie i w Neum spaliśmy w hotelu Zenit gdzie był najgorszy standard najwięcej nocy. Oprowadzenie po miastach było bardzo podstawowe, a czasu wolnego było za mało aby nacieszyć się każdym miastem i na spokojnie zrobić zakupy, zdjęcia i coś zjeść. Hotele: Zenit - najgorszy standard pokoi i brak windy do pokoi + najlepsze jedzenie + dostęp do wody, Mujanovic - brak windy + ładne pokoje + u niektórych pojawiły się mrówki bez możliwości zmiany pokoju + dostęp do wody, Luna - pokoje ok + widok na wodę + windy, Big House w Plitwickich Jeziorach - najlepszy hotel + dosyć ograniczony wybór jedzenia + brak windy + brak wyboru darmowych napoi przy kolacji. Obsługa w każdym hotelu bardzo w porządku. Chorwacja: czysta, piękne widoki, odwiedzane miejsca były mocno turystyczne, Plitwickie Jeziora - highlight programu. Rejs był intensywny, ale fajna dodatkowa atrakcja. Czarnogóra: Piękne widoki w Kotorze, Budva była okropna, problem z czystością i brakiem szpitali/aptek w niektórych miejscowościach, co jest przerażające Bośnia i Herzegowina: Mostar bardzo fajny - najlepsze ceny, więc warto tam zakupić pamiątki takie jak lawenda czy biżuteria. Degustacje były bardzo przeciętne i głównie dotyczyły alkoholu. W moim odczuciu wystarczyła jedna degustacja, a nie dwie, bo osobiście nie wnosiła dla mnie wiele. Medziugorie - ciekawa historia, lecz raziły mnie zabawki labubu sprzedawane na rynku w tej miejscowości