Opinie o Le Meridien Abu Dhabi

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(165 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecamy:)

    Zan 30.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Przepyszne urozmaicone jedzenie i świetna obsługa. Pokoje czyste Pani Rezydent przemiła i kompetentna.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel Le Meridian

    KRZYSZTOF WLODZIMIERZ, Poznań 08.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel położony jest w centrum miasta. Posiada prywatną plażę z leżakami i parasolami. Nie było problemu ze zdobyciem miejsca przy basenie. Woda w basenie była podgrzewana , co było miłym zaskoczeniem. Pokoje są przestronne i bardzo dobrze wyposażone. Szerokie wygodne łóżka , codziennie zmieniana pościel. W pokoju jest lodówka , codziennie dostarczana jest woda do picia .Ponadto do dyspozycji czajnik elektryczny , uzupełniana różnorodna kawa i herbata. Personel hotelu bardzo przyjazny , recepcja bardzo przydatna. Wyżywienie Śniadania i lunche spożywane w restauracji hotelowej . Bardzo czysto. Dania były smaczne ,ale często zdarzało się , że nie były na bieżąco uzupełniane ( puste półmiski). Nasz pobyt odbywał się w okresie Ramadanu , dlatego kolację serwowano na zewnątrz restauracji w ogrodzie (patio). Tu organizowany był codziennie posiłek również dla muzułmanów. Nie byli to mieszkańcy hotelu. Problem polegał na tym ,że jako goście hotelowi traktowani byliśmy jako goście drugorzędni. Kolacja dla muzułmanów rozpoczynała się o 18,30 a dla gości o 19,00. Często brakowało już potraw , stojąc w długich kolejkach. Kompletnie brakował animacji hotelowej , muzyki - nie było to związane z ramadanem . Nie potrafiono wyjaśnić tego braku.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super

    Arkadiusz, Bliżyn 24.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Wyjazd bardzo udany, hotel w centrum miasta, blisko sklepy, centra handlowe.. Plaża czysta, basen tylko jeden, ale w zupełności wystarczający.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    zastrzeżenia do obsługi wyjazdu przez RAINBOW

    IWONA, Bielsko-Biała 06.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Bardzo udany pobyt, wspaniałe miejsce, warto tu przyjechać, hotel może nie najnowszy, ale świetnie położony i " z duszą" - otwarty przez samą królowę Elżbietę w latach 80-tych :-). Bardzo miła i uczynna obsługa, to samo trzeba powiedzieć o Pani Karolinie :-). Natomiast standard obsługi RAINBOW jako biura w zakresie indywidualnych próśb do zakupionego wyjazdu to niestety porażka. Biuro traktuje klienta jak za przeproszeniem barana 20 lat temu, który pierwszy raz w życiu leci samolotem i nie ma prawa mieć jakichkolwiek wymagań. Na piśmie (poprzez agenta sprzedaży) natychmiast po zakupie wycieczki zgłosiłam chęć dopłaty do miejsc na skrzydle (wiedziałam, że to nie czarter samolotu tylko pula miejsc wykupiona w rejsowym locie i że to wizzair). Nie była to moja fanaberia tylko racjonalna ocena fizycznych możliwości przy wzroście moim i syna w czasie ponad 6 godzin lotu. Alternatywnie poprosiłam o przydział miejsc po obu stronach przejścia. Otrzymałam tylko ustne - nikt nie odpowiedział agentowi na maila - zapewnienia, że jeśli będę pierwsza na check in to będę mogła poprosić o przydział miejsca. Na lotnisku okazało się, że to RAINBOW przydzielił fizycznie numerację miejsc, reszta miejsc jest sprzedana i nie ma żadnej alternatywy dla miejsc przydzielonych. Powtórka przy powrocie - tak samo zbyto własną rezydentkę. Jedyne wytłumaczenie jakie otrzymałam to, że kupiłam usługę w "dziale sprzedaży" a miejsca w samolocie załatwia "dział logistyka" czyli nic się nie da zrobić. Reasumując polecam miejsce, odradzam RAINBOW, dla mnie to był pierwszy i ostatni raz z tym biurem!

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt w hotelu Le Meridien Abu Dhabi

    MARIAN, Poznan 01.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel trochę z przeszłością co widać i trochę czuć w pokoju po za tym jest jest czysto i ładnie zagospodarowane dużo atrakcji dla uprawiających sport i rekreacje.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wyjazd udany

    Aleksander Andrzej, Woliborz 09.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel bardzo ładnie położony w centrum miasta. Pokoje czyste codziennie sprzątane. Jedzenie dobre, ale mało urozmaicone. Najgorsza była obsługa kelnerów, którzy nie chętnie przynosili drinki dla gości z all inclusive. Wieczorami nic się nie dzieje nie ma żadnych animacji dla dzieci ,ani dla dorosłych. Mimo to pobyt udany.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Majówka Abu Dhabi

    Tomasz, --- 12.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Majówka pewna pogoda słońce - super Jak ktoś lubi beton dookoła będzie zachwycony ale takie są Emiraty! Ogólnie super odpoczynek dobrze działają internet , czysto ! Pokoje sprzątane super ! Jedzenie ok ale co sobotę rewelacja , alkohol podawany od 12 do 22 jak od 12 ok tak 22 słabo a wystarczyło wydłużyć do 24 . Hotel poleżeć na leżakach basen z barem super. Niestety z morza nie mogłem skorzystać wciąż czerwoną flagą ! Ulewy przed przyjazdem i słabą kanalizacją dlatego w całych Emiratach by zakaz wchodzenia do morza ! A tak pozytywnie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Le Meridien

    Martyna, Głogów 15.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Wyjazd do Emiratów był udany dzięki wycieczkom fakultatywnym, bo gdyby nie te wycieczki i wspaniali ludzie, których poznałam na tym wyjeździe, zanudziłabym się :)Hotel 5 gwiazdkowy, jednak jak dla mnie, ewentualnie 4. Byłam w wielu hotelach 5 gwiazdkowych, ten był jednym z gorszych. Nie chodzi tylko o hotel sam w sobie, tylko również o dziwne zasady, które w nim panowały i obsługę. Pierwszy bezsensowny zwyczaj to chodzenie na plaże/basen przez kilkusetmetrowy łącznik mimo, że można była wejść drzwiami, przy samym basenie. Drugi irytujący fakt, to sprawdzanie toreb przy wejściu na plaże/ basen, czy czasem jedzenia z restauracji nie wnosisz mimo, że masz opcje all inclusive 😂 A jeśli już przy all inclusive jesteśmy to w tym hotelu nie spodziewaj się, piwka przed 12 👌i to tylko prze barze przy basenie. Od godziny 19, możesz wypić piwko w restauracji głównej, ale o 22 niestety najlepiej jakbyś sobie poszedł do pokoju. Obsługa po prostu wypraszają nas o godzinie 23. Teraz co do plaży, jest to naprawdę bardzo mała zatoczka między dwoma mostami, gdzie trwają budowy. Generalnie w opisie jest napisane, że nasz pobyt kończył się po śniadaniu, jednak informacja dla wszystkich, można tam spokojnie przedłużyć bezpłatnie pokój do 14 i pójść spokojnie na obiad :) a po obiedzie pójść do baru przy basenie i relaksować się do samego wyjazdu, korzystając do woli :) nie wiem dlaczego nie jest to od początku tak zorganizowane, tylko sztucznie utrudnia się pobyt tego ostatniego dnia, bo wyjazd na lotnisko jest dopiero o 18:30.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Sylwester 2023/24

    Grzegorz, Sosnowiec 05.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Plusy: jedzenie smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa miła, można było się dogadać. Czysto. Dobra lokalizacja. Rezydentka P.Karolina bardzo pomocna. Niestety poza tymi plusami hotel nie zasługuje na 5 *. Bardzo mało leżaków przy basenie i na plaży, max na 30 % obłożenia. Przy barze na basenie jeden stolik, a dalej drinka wynieść nie można do 19. Przed główną restauracją pełno stolików , niestety tylko dla gości knajp płatnych spoza all inclusive. Kolacja sylwestrowa polegała na umiejscowieniu gości hotelowych wewnątrz (trzeba było wywalczyć z obsługą stolik na zewnątrz), za to mnóstwo miejsca i stolików dla osób z zewnątrz! Brak taksy turystycznej , która została zniesiona we wrześniu , w ofercie ta informacja mogłaby zostać usunięta. Ogólnie kiepska organizacja. Hotel max 4 *.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Fajnie, ale jak na Abu Dhabi słabo...

    Joanna, Konin 23.04.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel czysty, zadbany mimo swojego wieku, tylko jak na 5 gwiazdek w Abu Dhabi człowiek chciałby żeby było bardziej luksusowo, a tu jest przeciętnie. Brak atrakcji dla dzieci, nie ma animacji, zostaje tylko brodzik i plaża, a w brodziku jak dzieci za dobrze się bawią to obsługa zwraca uwagę... Jedzenie smaczne. Uciążliwa była budowa obok, pracowali codziennie sobota i niedziela, a byliśmy w Święta Bożego Narodzenia... Jeżeli chodzi o kolację świąteczną trochę mało świątecznie było jak zwykła kolacja każdego dnia...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem