Opinie o Le Meridien Abu Dhabi

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(168 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udany wyjazd

    Paweł 09.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Ładny hotel z przemiłą obsługą. Pokój duży, czysty i sprzątany codziennie, jedyne na co można by ponarzekać to brudne okna od zewnątrz, niskie ciśnienie wody i przytkany odpływ w wannie. Jedzenie bardzo dobre, chociaż po 3 dniach potrawy zaczęły się powtarzać. Brak atrakcji dla dzieci (oprócz brodzika) ale byliśmy tego świadomi przed wyjazdem. Basen i plaża bardzo przyjemne, bez tłoku. Ogólnie bardzo polecam

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wczasy w Abu Dabi

    Elżbieta, Murowaniec 25.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Byliśmy z mężem na tygodniowych wakacjach w Abu Dabi.Hotel bardz ladny,czysty.Jedyne zastrzeżenie to pokój. Owszem czysto ale na drugim piętrze nie ma możliwości otwierania okna,brak balkonu,widok z okna nieciekawy.Jedzenie bardzo dobre,obsługa hotelowa bardzo pomocna i miła. Ogólnie pobyt udany.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mieszane uczucia

    Paulina, WIELICZKA 16.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel ma naprawdę dobry standard, ale czy na 5 gwiazdek to mocno się zastanawiam :) jedzenie bardzo monotonne, na śniadanie dokładnie to samo, w lunchu, kolacji subtelne zmiany. Obsługa miła, ale bardzo naciskająca na zostawianie napiwków - mam w zwyczaju zostawiać je ostatniego dnia, w większej kwocie, jednak jeden z kelnerów wyraźnie kiedy nie dostał dnia kiedy aż zbyt nadskakiwal obraził się na nas i ignorował przez resztę wyjazdu, co było nawet zabawne. Czystość 10/10, pokoje pięknie wysprzątane, ładnie urządzone, ekipa sprzątająca bardzo dokładna i miła. Ogólnie wyjazd oceniam bardzo dobrze, ale z dużym nirsmakiem wspominam to wręcz wyłudzanie napiwków. Sama wycieczka zorganizowana bardzo dobrze, bez opóźnień w transferze do i z lotniska, rezydentka pomocna.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecamy:)

    Zan 30.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Przepyszne urozmaicone jedzenie i świetna obsługa. Pokoje czyste Pani Rezydent przemiła i kompetentna.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel Le Meridian

    KRZYSZTOF WLODZIMIERZ, Poznań 08.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel położony jest w centrum miasta. Posiada prywatną plażę z leżakami i parasolami. Nie było problemu ze zdobyciem miejsca przy basenie. Woda w basenie była podgrzewana , co było miłym zaskoczeniem. Pokoje są przestronne i bardzo dobrze wyposażone. Szerokie wygodne łóżka , codziennie zmieniana pościel. W pokoju jest lodówka , codziennie dostarczana jest woda do picia .Ponadto do dyspozycji czajnik elektryczny , uzupełniana różnorodna kawa i herbata. Personel hotelu bardzo przyjazny , recepcja bardzo przydatna. Wyżywienie Śniadania i lunche spożywane w restauracji hotelowej . Bardzo czysto. Dania były smaczne ,ale często zdarzało się , że nie były na bieżąco uzupełniane ( puste półmiski). Nasz pobyt odbywał się w okresie Ramadanu , dlatego kolację serwowano na zewnątrz restauracji w ogrodzie (patio). Tu organizowany był codziennie posiłek również dla muzułmanów. Nie byli to mieszkańcy hotelu. Problem polegał na tym ,że jako goście hotelowi traktowani byliśmy jako goście drugorzędni. Kolacja dla muzułmanów rozpoczynała się o 18,30 a dla gości o 19,00. Często brakowało już potraw , stojąc w długich kolejkach. Kompletnie brakował animacji hotelowej , muzyki - nie było to związane z ramadanem . Nie potrafiono wyjaśnić tego braku.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super

    Arkadiusz, Bliżyn 24.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Wyjazd bardzo udany, hotel w centrum miasta, blisko sklepy, centra handlowe.. Plaża czysta, basen tylko jeden, ale w zupełności wystarczający.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    zastrzeżenia do obsługi wyjazdu przez RAINBOW

    IWONA, Bielsko-Biała 06.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Bardzo udany pobyt, wspaniałe miejsce, warto tu przyjechać, hotel może nie najnowszy, ale świetnie położony i " z duszą" - otwarty przez samą królowę Elżbietę w latach 80-tych :-). Bardzo miła i uczynna obsługa, to samo trzeba powiedzieć o Pani Karolinie :-). Natomiast standard obsługi RAINBOW jako biura w zakresie indywidualnych próśb do zakupionego wyjazdu to niestety porażka. Biuro traktuje klienta jak za przeproszeniem barana 20 lat temu, który pierwszy raz w życiu leci samolotem i nie ma prawa mieć jakichkolwiek wymagań. Na piśmie (poprzez agenta sprzedaży) natychmiast po zakupie wycieczki zgłosiłam chęć dopłaty do miejsc na skrzydle (wiedziałam, że to nie czarter samolotu tylko pula miejsc wykupiona w rejsowym locie i że to wizzair). Nie była to moja fanaberia tylko racjonalna ocena fizycznych możliwości przy wzroście moim i syna w czasie ponad 6 godzin lotu. Alternatywnie poprosiłam o przydział miejsc po obu stronach przejścia. Otrzymałam tylko ustne - nikt nie odpowiedział agentowi na maila - zapewnienia, że jeśli będę pierwsza na check in to będę mogła poprosić o przydział miejsca. Na lotnisku okazało się, że to RAINBOW przydzielił fizycznie numerację miejsc, reszta miejsc jest sprzedana i nie ma żadnej alternatywy dla miejsc przydzielonych. Powtórka przy powrocie - tak samo zbyto własną rezydentkę. Jedyne wytłumaczenie jakie otrzymałam to, że kupiłam usługę w "dziale sprzedaży" a miejsca w samolocie załatwia "dział logistyka" czyli nic się nie da zrobić. Reasumując polecam miejsce, odradzam RAINBOW, dla mnie to był pierwszy i ostatni raz z tym biurem!

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt w hotelu Le Meridien Abu Dhabi

    MARIAN, Poznan 01.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel trochę z przeszłością co widać i trochę czuć w pokoju po za tym jest jest czysto i ładnie zagospodarowane dużo atrakcji dla uprawiających sport i rekreacje.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wyjazd udany

    Aleksander Andrzej, Woliborz 09.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel bardzo ładnie położony w centrum miasta. Pokoje czyste codziennie sprzątane. Jedzenie dobre, ale mało urozmaicone. Najgorsza była obsługa kelnerów, którzy nie chętnie przynosili drinki dla gości z all inclusive. Wieczorami nic się nie dzieje nie ma żadnych animacji dla dzieci ,ani dla dorosłych. Mimo to pobyt udany.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Majówka Abu Dhabi

    Tomasz, --- 12.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Majówka pewna pogoda słońce - super Jak ktoś lubi beton dookoła będzie zachwycony ale takie są Emiraty! Ogólnie super odpoczynek dobrze działają internet , czysto ! Pokoje sprzątane super ! Jedzenie ok ale co sobotę rewelacja , alkohol podawany od 12 do 22 jak od 12 ok tak 22 słabo a wystarczyło wydłużyć do 24 . Hotel poleżeć na leżakach basen z barem super. Niestety z morza nie mogłem skorzystać wciąż czerwoną flagą ! Ulewy przed przyjazdem i słabą kanalizacją dlatego w całych Emiratach by zakaz wchodzenia do morza ! A tak pozytywnie

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem