Opinie o Le Meridien Abu Dhabi

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(160 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    bywało lepiej

    Krystyna, Kraków 19.04.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    sam hotel Ok, natomiast organizacja biura podróży na miejscu to jakaś totalna pomyłka, czekaliśmy na lotnisku ponad 2 godziny na następny samolot żeby zabrać turystów naszym autokarem, nie dostaliśmy żadnej informacji, mieliśmy siedzieć na lotnisku i czekać, dotarliśmy do hotelu w środku nocy gdzie mieliśmy być wg planu przed 22 żeby załapać się jeszcze na kolacje, pilot i rezydent totalnie nie zainteresowany nasza sytuacja. czekaliśmy sami na zakwaterowanie bo on stwierdził ze jest zmęczony i jedzie się wyspać. duży niesmak pozostał po tym wyjeździe. sam hotel i jedzenie Ok.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Ten hotel srednio nadaje sie na dluzsze pobyty.

    Podroznik 13.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Dobry hotel, z bardzo dobrym jedzeniem. Jednak pierwotnie nie byl to chyba hotel wybudowany (w latach 70tych) na pobyty wakacyjne. W pokojach nie ma wlasciwie gdzie przechowywac rzeczy, wszystko musi zostac w walizkach. To tak naprawde hotel na krotkie pobyty biznesowe (mozna spotkac duzo gosci w garniturach), ktory ma przy okazji plaze. Sama plaza niezbyt duza, usytuowana miedzy dwoma estakadami. Hotel nie jest zly, ale nie jest to resort wakacyjny. Jego atutem jest to ze jest sie wlasciwie w srodku miasta, w poblizu 2 centrow handlowych.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia z pobytu

    Grzegorz, Katowice 07.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Wakacje super byliśmy tam drugi raz z tym że koszmarem byl transport realizowany przez firmę wspólpracujeaca z Państwem czyli Wizz Air wylot w obie strony opóźniony o jeden dzień czyli pobyt zaburzony i skrócony o jeden dzień

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opieka rezydenta, pobyt 14.03-21.03.2025 Hotel Le Meridien

    Kamila Brygida, SZCZECIN 26.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Opieka rezydenta p. Karoliny polegała tylko na sprzedaży wycieczek i koniec na tym. Wycieczki przebiegały sprawnie, prawie biegiem, Pani Karolina bardzo ładnie opowiadała nam o zwiedzanych obiektach. Ale to wszystko. Wizyta na targu polegała na odwiedzeniu, jednego sklepu wskazanego przez p Karolinę i błyskawiczny powrót do autokaru. Wizyta w Ferrari World, też stracony czas, zwiedzanie punktów z pamiątkami. Na takie atrakcje trzeba zrobić oddzielną wycieczkę, za mało czasu. Inne ciekawe miejsca podczas tej wycieczki np. Mała Wenecja Dubaju zwiedzaliśmy biegiem, bez możliwości zakupu czegokolwiek czy wypicia kawy. To był bieg za chorągiewką. Na zakupy na Dubai Gold Souk też było niewiele czasu bo tylko 40 minut. Szkoda, Bardzo szkoda . W tak krótkim czasie nie ma możliwości poznać bliżej kulturę muzułmańską i religię a do tego jeszcze zrobić zakupy lokalnego rękodzieła i smakołyków - jak piszecie Państwo w opisie wycieczki. Pani Karolina jako nasz opiekun nie pomogła w zamówieniu prowiantu na dzień całodniowych wycieczek ( 2 wycieczki) ani w dniu wyjazdu z hotelu do Polski. Nie podpowiedziała, że nam się należy prowiant. Przykre to jest. Wycieczki kosztują sporo pieniędzy a opieka Pani Karoliny polegała tylko na skasowaniu pieniędzy za wycieczki. Z poważaniem Kamila Warakomska

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Lee Meidien

    Tomasz, Nowa Ruda 06.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel nie warty polecenia .Formuła all inclusiv to nie porozumienie. Tylko przy basenie. Lobby i inne bary płatne. Na stołówce jeszcze było ok. Ale nie można było wyjść z drinkiem do lobby. Max 3 gwiazdki. Plaza ma ok 70 m długości. Od lotniska w Dubaju 2 godz 40 minut.Tragedia.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel 5 gwiazdek.

    Marek. Piaseczno. 10.02.2023

    Braki w wyposażeniu pokoju w postaci zbyt małej szafy. Tydzień pobytu przy nierozpakowanych walizkach. Pokój miał być z widokiem na morze, za dopłatą. Widać było kałużę w postaci zatoki 500x500 m.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    All inclusiv tragedia.Tylko bar przy basenie i na stołuwce.Reszta płatna

    Tomasz, Nowa Ruda 25.04.2024

    Hotelu nie polecam.Plaża tragedia.Mało miejsca.Nic się nie dzieje.Basen bardzo mały.Drinki praktycznie tylko przy basenie.I na stołówce do posiłków.Nie ma możliwości posiedzieć w lobby z drinkiem.Spacer tylko po mieście.Plaża nie może 60 metrów długości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wrażenia z pobytu

    DOMINIK, POZNAN 05.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Wyjazd udał się bardzo dobrze lecz sam hotel pod niektórymi względami pozostawia wiele do życzenia, nie jest tak że było beznadziejnie ale obsługa tego miejsca nie jest jego najmocniejsza stroną.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Brak pełnej satysfakcji

    Henryk, Katowice 05.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Od początku naszego pobytu, tj. od 18.04.2024 do 25.04.2024 w hotelu były nieczynne baseny. Jest to niedotrzymanie warunków umowy, ponieważ w opisie oferty jest zapewniony dla gości dostęp do basenów dla dorosłych i dla dzieci. Dodatkowo od niedzieli 21.04.2024 od godziny 12.00 do 25.04.2024 był całkowity zakaz wstępu do morza. Skumulowanie tych dwóch faktów spowodowało, że pobyt w hotelu zamiast przyjemnego wypoczynku stał się dla nas uciążliwym przetrwaniem. Brak dostępu do basenu i do morza, przy tak wysokich temperaturach ( 33 stopnie C ), był po prostu nie do wytrzymania. HN

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel TRAGEDIA

    Pamela Elżbieta , Rzeszów 04.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel niestety pomimo pierwszego wrażenia pozytywnego okazał się totalną klapą. Jeśli chodzi o plusy to na pewno trzeba wziąć na uwagę dużą czystość na terenie całego obiektu i część obsługi która była miła no i położenie - wszędzie blisko w zasięgu spaceru. Jeśli chodzi o minusy to niestety pierwsze co to duży hałas w hotelu przez wszystkie sprzęty które działają w hotelu, został nam zmieniony pokój i faktycznie było cicho i z dala od urządzeń, lecz po kilku dniach zaczęli remont korytarza na piętrze - malowanie ścian - smród przez pare dni niesamowity. Łazienki na terenie basenu/plaży brak aby skorzystać z toalety trzeba wejść na teren hotelu w klimatyzowane pomieszczenia do toalet na siłowni. Obsługa próbowała za wszelką cenę uzyskać pozytywne opinie na tripadvisor ze swoim nazwiskiem - jedna Pani w restauracji a la Carte wydarła nam telefon i zaczęła sobie sama wypisywać pochwalna opinie - pomimo wielokrotnych próśb nie chciała oddać telefonu i dalej zawzięcie pisała opinie - oddała dopiero jak trzeba było podać hasło do konta. Napoje a raczej ich dostęp - w opcji ALL Inclusive - niestety z all in nie ma nic wspólnego - podpisywanie paragonów przy każdej szklance napoju bezalkoholowego do tego długi okres oczekiwania na napoje pomimo bardzo niskiego obłożenia restauracji, - samodzielny odbiór napoju od barmana był niemożliwy. Najgorsze niestety przyszło na koniec - pomimo zapewnień ze ktoś (rezydent) nas odbierze nikogo takiego nie spotkaliśmy, Pan kierowca wysadził nas pod złym terminalem w Dubaju i musieliśmy kluczyć bez numeru i pomocy lub kontaktu ze strony kogoś z Rainbow. Jak juz dotarliśmy do okienka na zdanie bagażu przez godzinę nie mogliśmy otrzymać kart pokładowych ponieważ kazali nam pokazać juz odprawę online której nie mieliśmy bo nie było takiej możliwości. W samolocie obsługa która była po wejściu na pokład zabrała mi oba bagaże podręczne ( te same które leciały normalnie na pokładzie w 1 stronę) i stwierdzili ze to musi iść na cargo wiec z automatu zabrano mi wszelkie wartościowe rzeczy bez podania mi argumentu dlaczego i jakiekolwiek potwierdzenia lub numeru jaki mój bagaż podręczny otrzymał - stres niesamowity. Ogólnie podsumowując niestety te wakacje były nieudane i nie odpoczęłam i dodatkowo zjadłam masę nerwów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem