Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie 50/50, hotel jest średni, porównując do innych hoteli z 5 gwiazdkami w emiratach to maksymalnie 4*. Jest czysto i obsługa miła. Ilość barów skromna, brak przekąsek w ciągu dnia. Restauracje tematyczne dla ALL to jedna wielka pomyłka, otrzymujesz menu ale specjalnie dla gości ALL, które jest mocno okrojone. Po 22:00 za wszystko się płaci. Jeżeli ktoś lubi rano kawę (nie z restauracji śniadanie obiad kolacja) to również za nią zapłaci.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie podobały mi się wydzielone miejsca do spożywania napoi W reklamie były do dyspozycji gości trzy bary Każdy z nich miał swoją godzinę urzędowania Nie było to tak ze człowiek mógł sobie wybrać miejsce do wypicia drinku tylko był zmuszony iść do tego baru który był czynny akurat o tej porze dnia
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po pierwsze przelot i ilość dni na miejscu - na stronie w początkowej ofercie Biura widniało 8 dni -pierwszego dnia wylot było o 15.10 do Dubaju. W hotelu w Abu Dhabi byliśmy o 1.30 w nocy następnego dnia. Wylot z powrotem o 8.10 - wyjazd z hotelu o 3.30 rano ostatniego dnia, czyli w sumie byliśmy tam 6 dni , a dwie noce były niepełne. W sumie nie dostaliśmy 3 posiłków - kolacji pierwszego dnia oraz śniadania i obiadu ostatniego dnia pobytu. Przy wyjeździe hotel dał nam wyjazdowe śniadanie - sucha bułka, rogalik, banan i mały soczek jabłkowy - chyba naprawdę hotel pięciogwiazdkowy stać na coś lepszego. Wykupiliśmy pokój de luxe z widokiem na morze ( w tym wypadku na Zatokę Perską) i all inc.. Nie wiem, w jakim celu Rainbow zamieszcza w swojej ofercie wszystkie pokoje dostępne w hotelu (niektóre bardzo ładne), bo na miejscu dowiedzieliśmy się, że oba typy pokoju wykupione przez biuro różnią się jedynie brakiem lub obecnością balkonu. Widok na morze to widok na dach restauracji hotelowej i w oddali zatoka. Nie warto dopłacać. Wielkość pokoju około 20 m2 (naprawdę bardzo mały pokój). Wyposażenie jest stare i dość zniszczone. W pokoju lekki zapach stęchlizny (podobnie na korytarzu) Na zagłówkach łózka zacieki, podobnie na krzesłach balkonowych. Klimatyzacja niby indywidualnie sterowana, ale cały czas trzyma 19 stopni. Nieustannie leje się z niej woda. Sprzątanie codziennie, ale pozastawia wiele do życzenia. W brodziku jest grzyb i osad na fugach, a na ścianie zastaliśmy przyklejone włosy po poprzednich właścicielach... Ręczniki zmieniane na życzenie. pościel ani razu przez te 6 dni (i siedem niepełnych nocy). Żadne robaki nie biegały. All inc. bardzo ograniczone. Posiłki główne - może nie tak duży wybór, jak w innych miejscach w takim standardzie (jeździmy od 25 lat), ale trzeba przyznać, że bardzo smaczne. Głównie kuchnia arabska oraz hinduska. Napoje przynoszą na życzenie do stolików. Za każdym razem trzeba podawać numer pokoju. Poza głównymi posiłkami brak jakichkolwiek przekąsek, ciastek, czy innych posiłków. Czynny jedynie bar przy basenie, z którego do budynku hotelu nie wolno nic przynieść. Przy restauracji bar, który rzekomo czynny jest od 12 do 22. W rzeczywistości czynny dopiero od 19. O wypiciu kawy po południu można zapomnieć. Przy zamawianiu czegokolwiek w barze, nawet butelkowej wody należy podać numer pokoju, a później podpisać "zerowy" rachunek. Jest to naprawdę uciążliwe. Baseny są dwa - jeden malutki dla dzieci i drugi też mały dla wszystkich. Na terenie basenu bardzo czysto. Leżaki i parasole w dobrym stanie. Podobnie na małej hotelowej plaży. Zatoka Perska czysta, plaża również. Można się kąpać bez problemu. Wszędzie czuwają ratownicy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługą hotelu bardzo uprzejma, miła i bardzo zaangażowana w swoją pracę .To największy atut tego hotelu. Dogodna lokalizacja, blisko centrum. Dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na zatokę i to była świetna decyzja ( widok z balkonu powalający, niesamowite wrażenia). Wybór w restauracji dań odpowiedni dla różnych kultur, każdy wybirze coś dla swojego podniebienia . Polecam wybrać się na wycieczki po Abu Dhabi i na pewno należy zwiedzać Dubaj- my zdecydowaliśmy się na obie korzystając z przewodniczki Pani Marceliny która spełniła nasze oczekiwania, pokazując najciekawsze miejsca które chcieliśmy zobaczyć. Niestety 7 dni to wielki niedosyt więc na pewno chętnie wrócimy do tego kraju, być może z biurem Rainbow które sprostało naszym wymaganiom. Przesyłamy wszystkim pracownikom hotelu , kierownictwu , rezydentce i przewodniczce serdeczne pozdrowienia. To były niesamowite chwile 🥰👏 Iza i Jacek
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel niezbyt typowy na wypoczynek.Raczej jest to obiekt biznesowy.Zero animacji,plaża taka sobie,jedzenie dosyć dobre,słabo że słodyczami.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
sam hotel Ok, natomiast organizacja biura podróży na miejscu to jakaś totalna pomyłka, czekaliśmy na lotnisku ponad 2 godziny na następny samolot żeby zabrać turystów naszym autokarem, nie dostaliśmy żadnej informacji, mieliśmy siedzieć na lotnisku i czekać, dotarliśmy do hotelu w środku nocy gdzie mieliśmy być wg planu przed 22 żeby załapać się jeszcze na kolacje, pilot i rezydent totalnie nie zainteresowany nasza sytuacja. czekaliśmy sami na zakwaterowanie bo on stwierdził ze jest zmęczony i jedzie się wyspać. duży niesmak pozostał po tym wyjeździe. sam hotel i jedzenie Ok.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry hotel, z bardzo dobrym jedzeniem. Jednak pierwotnie nie byl to chyba hotel wybudowany (w latach 70tych) na pobyty wakacyjne. W pokojach nie ma wlasciwie gdzie przechowywac rzeczy, wszystko musi zostac w walizkach. To tak naprawde hotel na krotkie pobyty biznesowe (mozna spotkac duzo gosci w garniturach), ktory ma przy okazji plaze. Sama plaza niezbyt duza, usytuowana miedzy dwoma estakadami. Hotel nie jest zly, ale nie jest to resort wakacyjny. Jego atutem jest to ze jest sie wlasciwie w srodku miasta, w poblizu 2 centrow handlowych.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje super byliśmy tam drugi raz z tym że koszmarem byl transport realizowany przez firmę wspólpracujeaca z Państwem czyli Wizz Air wylot w obie strony opóźniony o jeden dzień czyli pobyt zaburzony i skrócony o jeden dzień
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opieka rezydenta p. Karoliny polegała tylko na sprzedaży wycieczek i koniec na tym. Wycieczki przebiegały sprawnie, prawie biegiem, Pani Karolina bardzo ładnie opowiadała nam o zwiedzanych obiektach. Ale to wszystko. Wizyta na targu polegała na odwiedzeniu, jednego sklepu wskazanego przez p Karolinę i błyskawiczny powrót do autokaru. Wizyta w Ferrari World, też stracony czas, zwiedzanie punktów z pamiątkami. Na takie atrakcje trzeba zrobić oddzielną wycieczkę, za mało czasu. Inne ciekawe miejsca podczas tej wycieczki np. Mała Wenecja Dubaju zwiedzaliśmy biegiem, bez możliwości zakupu czegokolwiek czy wypicia kawy. To był bieg za chorągiewką. Na zakupy na Dubai Gold Souk też było niewiele czasu bo tylko 40 minut. Szkoda, Bardzo szkoda . W tak krótkim czasie nie ma możliwości poznać bliżej kulturę muzułmańską i religię a do tego jeszcze zrobić zakupy lokalnego rękodzieła i smakołyków - jak piszecie Państwo w opisie wycieczki. Pani Karolina jako nasz opiekun nie pomogła w zamówieniu prowiantu na dzień całodniowych wycieczek ( 2 wycieczki) ani w dniu wyjazdu z hotelu do Polski. Nie podpowiedziała, że nam się należy prowiant. Przykre to jest. Wycieczki kosztują sporo pieniędzy a opieka Pani Karoliny polegała tylko na skasowaniu pieniędzy za wycieczki. Z poważaniem Kamila Warakomska
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie warty polecenia .Formuła all inclusiv to nie porozumienie. Tylko przy basenie. Lobby i inne bary płatne. Na stołówce jeszcze było ok. Ale nie można było wyjść z drinkiem do lobby. Max 3 gwiazdki. Plaza ma ok 70 m długości. Od lotniska w Dubaju 2 godz 40 minut.Tragedia.