Opinie klientów o Wina Holiday

4.8 /6
83 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.5
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

KONRAD, GDANSK 10.06.2022

Hotel w fazie rozruchu po Covid

Po ponad dwóch latach zastoju hotel powoli rozpoczyna swoją działalność. Okres postoju hotelu widać w znacznym stopniu po jego stanie. Jednakże pokoje przeznaczone dla turystów są systematycznie przygotowywane do ich eksploatacji. Baseny są w świetnym stanie ,woda czysta i można przyjemnie popływać. Brak pełnego obłożenia w hotelu robi go miłym ,cichym a położenie w centrum miasta i bardzo blisko plaży daje mu dodatkowe atuty. Ujawniające się wady pokoi są w miarę możliwości likwidowane a w obecnych warunkach nie ma problemu z zamianą na inny pokój. Wszystkie oceny tego hotelu wynikają z dwuletniego postoju i zamknięcia. Biorąc powyższe pod uwagę hotel świetnie nadaje się na bazę wypadową do innych części Bali.

3.0/6

Marzena I Agata 04.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Wina Holiday

Hotel Wina piękny ogród i fajnie wnętrza ogólnodostępne. Pokoje z kilkoma minusami np. male łazienki do remontu, Nie polecamy tego hotelu jeśli chce się zwiedzać Bali. Dojazd do hotelu w ciągłych korkach (2 km w 2,5 h) i przy bardzo ruchliwym deptaku. Śniadania monotonne.

2.5/6

Ewelina 11.11.2019

Bali- Kuta

Hotel Wina Holiday niestety strasznie nasz rozczarował swoim standardem. Jedzenie było bardzo ubogie i na dodatek niesmaczne. Wybór był tak zawężony, że brak mi słów. Jak ktoś uwielbia codziennie jajka i tosty z dżemem będzie usatysfakcjonowany. Z mojego doświadczenia jest to najgorsza wersja śniadania jaką jadłam do tej pory na wakacjach zorganizowanych. Stan techniczny łazienek oceniam jako tragiczny! O ile sypialnia jest do zniesienia, tak łazienka to jakieś cofnięcie w czasie o jakieś 40 lat. Na dodatek sprzątanie powierzchowne, polegające na zamiataniu podłogi, ścieleniu łóżka i opróżnieniu koszy na śmieci.W nocy praktycznie codziennie jakieś zwierzęta biegały po dachu, gdzie huk był tak ogromny, że wybudzał ze snu w 100 %. Basen był w porządku, odpowiednia głębokość dla każdego, dużo wolnych leżaków do opalania. Ogólnie hotel dysponuje 3 basenami co uważam za wielki plus. Plaża dość blisko. Niedaleko galeria handlowa z dużym supermarketem w podziemiach- warto z niego skorzystać, bo ceny o wiele korzystniejsze niż w pobliskich knajpach. Hotel położony w uliczce, dzięki czemu nie dochodzą hałasy z ruchliwej ulicy Kuty. Najbardziej jestem rozczarowana ogólną oceną tego hotelu na znanych portalach, bo oceniany jest dość wysoko na co ja też się dałam nabrać. Muszę jednak zrozumieć, że dla ludzi o mniej wygórowanych standardach i podstawowych udogodnieniach hotel jest wystarczający.

2.5/6

Katarzyna, Poznań 16.09.2019

bardzo słaby hotel

Mimo, iż nie jestem bardzo wymagającym klientem jednak uważam, że pewne standardy powinny być utrzymane. Hotel ma potencjał i może kilkanaście lat temu jego standard był dobry. Obecnie daje się tam odczuć nastawienie typu "po co się starać, jakoś to będzie". Zaraz po zameldowaniu otrzymaliśmy pokój z widokiem na plac budowy, który był tuż za płotem. Po interwencji w recepcji przyznano nam na jedną noc inny pokój w stanie bardzo słabym, wyglądającym bardziej jak "służbówka", standardem przypominający tani hostel ale już lepsze to niż młotki i wiertarki za oknem. Odpoczywając w ciągu dnia przy basenie niestety słychać było prowadzone po sąsiedzku prace budowlane. Kolejnego dnia przeniesiono nas do trzeciego już pokoju, szału nie było ale w porównaniu do dwóch poprzednich był o niebo lepszy i cichszy, chociaż osad z kamienia na słuchawce prysznicowej i niedomyta kabina nie były miłym widokiem. W tym samym hotelu zameldowani zostali również nasi znajomi, których standard pokoju był znacznie wyższy. Dziwne jest to, że korzystając z jednej oferty dostaje się tak różne standardy pokojów w tej samej cenie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem