Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd pod znakiem zmęczenia i niezadowolenia. Odwołany pierwotny wylot, kolejny termin wylotu przesunięty o 30 godzin.Do tego dzielone rezerwacje, ludzie w płaczu i przerażeniu. Zamiast być w Rio w pt.około godz.18, byliśmy w ndz o 7rano. Wycieczki fakultatywne obcięte na maksa, brak czasu i organizacji, z trzech musiałyśmy zrezygnować. Kolejny lot na Iquazy też grupa podzielona, znowu zostałyśmy na lotnisku w Rio, rezerwacje znowu dzielone, znowu płacz i przerażenie osób, które nigdy same nie latały. Znowu znacznie opóźnione przybycie na miejsce zamiast być w czw.o godz.13, byłyśmy w nocy o godz.2.Pobudka o 6, bo wyjazd o7. Generalnie jesteśmy w plecy na tej imprezie prawie 3 dni z 10. Reklamacja rozliczona na dziwnych zasadach, ponieważ każdy kto ją złożył dostał inne odszkodowanie/ rekompensatę, w kwotach żenujących. Może musicie Państwo przeliczyć wartość tych straconych prawie3dni plus nasze nerwy i stres na wakacjach marzeń. Ocena ogólna pobytu wynika jedynie z pięknych widoków, które za tyle kasy ujrzałyśmy. Realizacja programu imprezy odbyła się naszym kosztem, miałyśmy mniej wolnego czasu. W tej sytuacji uważam, że biuro powinno mieć "awaryjnych pracowników", którzy wspieraliby takie sytuacje na lotnisku. Rozumiem, że to linie lotnicze są winne całej sytuacji, jednak podpisuje się umowę na imprezę nie z liniami tylko z biurem, a potem biuro pisze, że nie odpowiada za taką sytuację.