Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo klimatyczny starszej budowy, zadbany cały teren przy hotelu. Jeżeli chodzi o pokoje to uważam, że zasługują na remont na pewno łazienki, lustra strasznie nadszarpnięte zębem czasu tak samo jest z armaturą w łazience, fugą między kafelkami przy wannie, okno w łazience i kurz między ratanowym zagłówkiem łóżka. Pokoje sprzątane codziennie po których często zostawało sporo czarnych włosów, napoje uzupełniane co dwa dni, lodówka w pokoju, klimatyzacja, sejf. Jedzenia bardzo dużo myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, między posiłkami w uliczce karaibskiej dostępna kawa, ciasta, lody i pizza. Do tego hotelu raczej drugi raz nie wrócimy chyba, że będzie przeprowadzony remont pokoi. Polecam wycieczki fakultatywne z biurem podróży Rainbow.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mój pobyt to okres Swiąt Bożego Narodzenia i Sylwester. Przy wyborze tego hotelu, kierowałam się opiniami osób które były. Najwyraźniej opinie stare skoro z 2018 roku czy też początków pandemii. Hotel zjechał poniżej tych ocen. Po pierwsze , w chwili zakwaterowania, zjechały duże grupy turystów polskich i rosyjskich, a w recepcji było tylko 2 pracowników. Tłumy kłębiły sie w kolejkach, człowiek na człowieku by zameldować się. Rezydent z Rainbow jedynie na parkingu lotniska wsadził nas w autokar, a potem radźcie sobie sami. Pokoje w niewielkich budynkach , po 4 na parterze i na piętrze. Lepiej dostać na piętrze, bo można w nocy wyłączyć klimę i otworzyć drzwi na taras. Otwieranie zdezolowanych drzwi na taras, też mordęga, a okna nie można było zabezpieczyć przed wejściem, bo "patent" nie działał. Sejf w pokoju taki, że wypadł cały zamek. W lodówce po butelce coca coli i sprita po 0.33 l i butelka 1,5 l wody, uzupełniane co kilka dni. Brakowało ręczników, bądż pokojówka zebrała używane, a po powrocie z plaży nie było czym sie wytrzeć, bo dopiero po godz 18 tej docierały i to mokre , bo nie zdążyły wyschnąć po praniu. Pokój taki sobie, a łazienka ze starą wanną . Obiekt ładnie położony , stanowiący kompleks z drugim hotelem Senator. Jednak ciągły brak czegoś, irytował i czynił dyskomfort w wypoczynku. Np. braki ręczników plażowych, braki sztućców , brak czystych stolików w restauracji, braki napojów w barach, brak mięty do mohito, podawanie drinków i napoji alkoholowych typu rum nawet wieczorem , w małych cieńkich kubeczkach plastikowych. Sylwester chała, niczym sie nie różnił od innych wieczorów, no może rodzajem jedzenia i tyle. Ogólnie rozczarował mnie hotel. Jak ktoś bywa w róznych krajach na wakacjach, to powiedziałabym że 3 gwiazdki w Egipcie
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękna plaża i otoczenie . Każdy znajdzie coś dla siebie pod względem wyżywienia . Niemniej brakowało więcej owoców morza. Obsługa miła , szybko reagują na uwagi. Pomocni. Hotel sam w sobie wymaga remontu. Poza tym wycieczki ok, rezydentki również mile i przyjazne. Dziękuję . Polecam wszystkim .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pprzelot z szarej zimnej Polski do słonecznej i ciepłej Dominikany to jak telepoertacja w inny wymiar. Słońce, palmy , plaża i ta zieleń robi niesamowite wrażenie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel i wyżywienie OK. Tylko brak internetu w pokojach i przy basenach.Jest tylko przy recepcjach i wolny. Nie udało się doprosić o wymianę baterii w pilocie TV i naprawę balkonowej suszarki do kompielówek. Poza tym super. Miła uśmiechnięta obsługa. Pokój codziennie sprzątany. Animacje dla dzieci i dorosłych fajne.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mimo 4 gwiazdek nie spełnia oczekiwań zwłaszcza jeśli chodzi o pokoje ( zniszczone meble i łóżka) , łazienka do zaakceptowania choć widać znak czasu, klimatyzacja działa ale pracuje jak stary traktor i właściwie nie da się przy tym spać. Lodówka w pokoju ledwo żywa bez żadnych półek , ale trzeba przyznać, że działała. Zaleta - pokoje codziennie sprzątane i naprawde było czysto. Coż, skoro zabrane do prania ręczniki często nie wracały - o trzeba było się codziennie upominac po południu o czyste. Nieoczekiwane przerwy w dostawię prądu i wody oraz awaria ciepłej wody - w czasie mojego pobytu w pierwszym dniu ale awaria trwała kilka dni. Niemożność doproszenia sie o pasujący klucz do sejfu - hotel nie odpowiada za rzeczy pozostawione poza sejfem - ale nie ma wystarczającej liczby zamków do sejfu . Plaża - ok pod palmami, niestety problemy z leżakami ( za mała ilość) , problem z otrzymaniem ręczników plażowych - brak czystych do 16:00 . Jedzenie ok , choc należało się stołować w głównej stołówce , tam jedzenie było świeże i na bieżąco dokładane, też większy wybór niż w restauracji ulokowanej bliżej recepcji , w której nas meldowano. Hotel ma ciekawy karaibski wystrój i można miło spędzić czas ale nocujcie po sąsiedzku w Senatorze - tam byliśmy z zeszłym roku i nie spotkały nas żadne nieprzyjemne przygody jak w hotelu Bachata.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Standard hotelu max ***!!!! Brak wody w nocy w toalecie!. Bardzo dużo lokalnych ciemnoskórych mieszkańców z całymi kilkudzietnymi rodzinami bardzo rozkrzyczane. W basenach (tylko dwa działające) olbrzymie ilości dzieci lokalnych bardzo głośne!!!!!. Cisza i odpoczynek to nie tam!!!!! pokoje raczej mało czyste. Plaża piękna, niesamowite palmy, niestety plaża nie sprzątana.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje zaniedbane, ogólnie brudne,słabo sprzątane, ogólnie syf ,kila i mogiła, jedzenie przeciętne nic specjalnego ,hotel zasługuję maksymalnie na 3 gwiazdki. Plaża jest Oki, leżaki na basenie i plaży dostępne beż problemu ,animacje również Oki,to są jedyne plusy,rezydenci brak słów, mslo pomocni,praktycznie wcale.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Resort Playa Bachata jest świetnie położony, ma ładną plażę i duży teren, jednak stan techniczny pokoi bardzo zaniża jakość pobytu. W pokojach zapach pleśni. Klimatyzacja sprzed 20 lat- głośna jak traktor, która czasem w ogóle nie działa. W naszym pokoju była zepsuta spłuczka, wiekowa lodówka z ogromną bryłą lodu w środku i niedziałająca klimatyzacja. Obsługa naprawiła klimatyzację następnego dnia, ale naprawa spłuczki zajęła im aż tydzień, lodówka została tak jak była- nie dało się nic w niej trzymać. Nie jestem osobą bardzo wymagającą ale trochę świata już widziałem i w żadnym tropikalnym kraju nie spotkałem się z takim pokojem, nawet gesthouse w Azji ma ładny zapach i cichą, dobrze działającą klimatyzację w przeciwieństwie do tego resortu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w połowie spełnił moje oczekiwania, ponieważ zdecydowanie powinien przyspieszyć sprawność obsługi w restauracji jak również w recepcji. Po przylocie zakwaterowanie nas i stanie w kolejce trwało około 2 godzin, to nie dopuszczalne aby tak tracić dzień urlopu po męczącej podróży. Niestety wiele tematów trzeba było wyjaśniać i się denerwować : klucze które się zacinają , brak wody mineralnej w pokoju, brak kart do ręczników , brak kluczy do sejfu, czy też zakwaterowanie 4 osób w pokoju standardowym 2 osobowym. Jeśli chodzi o jedzenie to proponuję poprosić o zdjęcie rezydentkę , udokumentowana kanapka , myślę że działalność kuchni powinna być zawieszona :-). Ogólne stanie w kolejce 5 minut aby dostać płatki z mlekiem dla dziecka , czy też codzienna kolejka po omlet to raczej nie powinno mieć miejsca. Na plus: czystość pościeli, ręczników. wolne leżaki, miła uśmiechnięta obsługa. Na minus też fakt otwierania i zamykania baru przy plaży, grilla itp. W godzinach obiadu należało się przebrać aby wejść do restauracji bo bar z pizzą , sałatkami, owocami nie funkcjonował.