Opinie o Celebrytka Nowego Świata

5.0/6
(1512 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dominikana się broni

    Adam, Warszawa 20.07.2021

    Stan jakość oraz obsługa w ośrodku dramat. Klimatyzacja chodzi jak młot pneumatyczny. Woda w toalecie co 1 godzinę się zapycha. Brak zamka w sejfie. Podstawowa znajomość języka angielskiego często utrudniająca komunikacje. 4 razy dziennie zakłócanie przez housekeeping miru domowego. Jedna osoba zabiera ręczniki inna sprząta powiedzmy, inna przynosi ręczniki a inna uzupełnia napoje i papier w toalecie (niezawisłe). Cały dzień w pokoju porządki powiedzmy ale gość sie czuje niekomfortowo. Łuszcząca się farba na budynkach barierkach wewnątrz. Wymiana pokoju na inny z tymi samymi usterkami. Tylko lokalizacja się broni ośrodka niepolecana. Wycieczki drogie i w większości to reklama lokalnych firm kakao kawa cygara która Rainbow ma za darmo. Na wycieczkach możliwość kupienia reklamowanych produktów.. Na przyszłość szukałbym innego turoperatoea. Dodam jeszcze ze z polski w trasie lotu były dwa posiłki plus kawa herbata i napoje. W druga stronę jeden i woda. Po trzykrotnej prośbie herbata bez cukru i cytryny. Jak na 6 tys na osobę przy naszej grupie 5 osób plus 1000 dolarów za wycieczki uważam za kwotę wyyyyyyyysooooooooko przesadzoną 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje 20-27.09.21

    Karolina, Szczecin 02.10.2021

    Hotel zbudowany w lokalnym, karaibskim stylu na bardzo dużym terenie. Bardzo łądny zielony ogród, z ogromną iloscią palem.Zakwaterowanie w bungalowach, w których znajdują się po 4 pokoje na poziom. Pokoje duże, w lokalnym wystroju, alkoszafa z rumem i wódką z dystrybutorów wliczone w all inclusive. Do dyspozycji lodówka z napojami typu: 7up, pepsi, woda butelkowana. Bar uzupełniany co 3-4 dni. Duży zielony teren, który był codziennie porządkowany. 3 działające bary, jedna restauracja oraz 2 restauracja a'la carte - włoska oraz amerykańska. Hotel znajduje się przy plaży z bezpłatnymi leżakami. Wifi działało jedynie w lobby, w okolicach posiłków bardzo słaby zasięg. Na terenie kompleksu 2 baseny - jeden w spokojnej części ( w zasadzie pustej), drugi z animacjami oraz lokalną muzyką. W terenie zadaszonym trzeba nosić maseczki, do barów bez maseczek nie dopuszczali. Przez cały pobyt była czerwona flaga na plaży.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Niestety porażka.

    Aleksander, Tarnowskie Gory 02.04.2023 | Termin pobytu: marzec 2023

    Niestety porażka. Nie takie rzeczy widziałem, ale tutaj jest reklamowany przez Rainbow o wiele lepiej niż jest w rzeczywistości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ocena hotelu

    Agata opole 29.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Postaram się być obiektywna i oceniać fakty.... Ktoś może zapytać z góry czego oczekiwałam wybierając najtańszy hotel z oferty..... Hotel i pokoje widać, że są nadszarpnięte zębem czasu....zniszczone meble, przeciekająca armatura łazienkowa....tak jak wyżej wspomniałam - nie oczekiwałam w tej cenie apartamentów z pierwszych stron katalogów.....ale mimo wszystko oczekiwałam czystych pokoi ( stare dla mnie nie jest równoznaczne z brudnym) , regularnej wymiany ręczników - daje dużo do życzenia... łącznie z tym że ich po prostu brakowało - mówimy o ręcznikach w pokoju, braku- przerw w dostawie ciepłej wody lub wręcz braku wody,- gdy przyjechaliśmy po prostu była zimna woda, gdy wyjeżdżaliśmy po prostu tej wody w pokojach nie było, w trakcie pobytu o ciepłej kąpieli po 22:00 raczej można było zapomnieć,braku prądu Walka o ręczniki basenowe była na porządku dziennym ( w naszej części hotelu) - trzeba było chodzić do budki przy basenie, w części hotelu w której byli zakwaterowani Kanadyjczycy, Amerykanie, Niemcy...itd. tam nie było żadnego problemu,W tej części hotelu restauracja też oferowała szerszą gamę posiłków niż ta przy której byliśmy zakwaterowani.... dałam 3 gwiazdki aż gdyż faktycznie otoczenie....czyli las palmowy i plaza, ładnie usytuowane baseny, infrastruktura zewnętrzna - bary, pasaż karaibski i generalnie personel mili, przyjaźni.....co do obsługi na recepcji zazwyczaj rozkładała rece.... Także wyspa piękna, widoki cudowne, nad hotelem radzę się zastanowić

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Ustka w Perto Plata :(

    Izabela Maria, -- 09.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    W zeszłym roku, byłam w Senatorze w tym wybraliśmy z pełną świadomością hotel Playa Bachata za klimat który w tym hotelu był wręcz fantastyczny....no właśnie był.... jakież ogromne rozczarowanie w tym roku.. zniknęły wieczorki taneczne przy rytmach bachaty, zniknęli dominikańczycy i( którzy niektórym przeszkadzali za mega żywiołowość i uwielbienia do tańca i muzyki , zostały tylko nudne animacje) a hotel został opanowany przez Polaków których jest 90 % reszta to kanadyjczycy... przeboje Zenka Martyniuka i top piosenkę "jesteś szalona".. Język polski jest wszechobecny a co za tym idzie narzekanie... Karaibów, tutaj już nie zaznacie i co z tego, że jedzenie dobre, pokoje ok jak klimat usiadł na maxa :( Moja opinia jest subiektywna szkoda.....bo zeszły rok wspominam z ogromnym sentymentem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pokoje duzo ponizej standardu 4-gwiazdkowego hotelu

    C. 27.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Piękna plaża, turkusowa woda, zadbany teren, przemiła obsługa. Duży minus za pokoje, z powodu których nikomu tego hotelu nie polecę. Dla rezydenta standard pokoju nie byl żadnym zaskoczeniem. Stare, zagrzybiale, z pleśnią, rdzą i kamieniem na wannie, obdrapane okna, zardzewiale oswietlenie, woda w sedesie, ktora nie splywa. Po zmianie pokoju (po mojej skardze) niewiele lepiej. Pokoje wymagajace odswiezenia - ściany, zasłony brudne, poprzepalane.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dominikana w pigułce

    Marcin Jarosław, Warszawa 19.10.2021

    Hotel, no cóż, hotel chyba pamięta imprezy Kolumbów z XV w i podejrzewam że wiele się nie zmieniło. Stary i zaniedbany przez włodarzy ma jednak swój klimat. Trzeba wstać wcześniej żeby wziąć prysznic bo ciśnienie jak krwotok z nosa i nauczyć się oddychać przez usta bo wilgoć i grzyb zamalowany wszędzie to mimo wszystko można wyszukać plus tylko trzeba szukać. Stołówka to już wyzwanie dla sprinterów i nie chodzi o szybkość w gonieniu michy a szybkość w znalezieniu widelca i noża. Tu zabawa gwarantowana bo nawet obsługa wyrywa sobie te gadzety co jest w sumie zabawne. Wówczas nie narzekamy na jakość bo nie ma czasu ale trzeba oddać że jakość jedzenia jest ok. Gdy nastawimy się na wakacje z humorem i będziemy się bawić tymi przeszkodami to polecam. Gdy ktoś szuka jakości i patrzenia w oczy płci pięknej przy lampce % to szkoda czasu bo może dostać po śpiewniku że nie sprostał wymaganiom. Plaża i bary ok tylko sama obsługa jak to rodowici mieszkańcy mają trochę wy.... Jak ktoś szuka spokoju na plaży i relaksu z odrobiną luksusu to nie ta liga ale wakacje ze znajomymi z przymkniętym okiem na jakość już tak. Moim zdaniem 3 w skali 6 jest oceną sprawiedliwą bo gwiazdki hotel powinien dostać max 3

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobrze i nie za dobrze

    Barbara, Sandomierz 30.01.2022

    Oceniając ten wyjazd mamy mieszane odczucia. Część elementów w pełni satysfakcjonujących a niektóre na nieakceptowalnym poziomie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    spore rozczarowanie

    Andrzej 12.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Niestety hotel bardzo nas rozczarował, począwszy od jakości pokoju w części dla Polaków, który zmieniliśmy po pierwszej nocy (wilgoć, stęchlizna, zepsuta słuchawka prysznicowa, brak okna w łazience, zepsute okno tarasowe itd.), a skończywszy na obsłudze, która była na wyjątkowo niskim poziomie. Hotel podzielony jest na część dla Polaków (połowa turystów) oraz Kanadyjczyków (połowa turystów), niestety na niekorzyść dla naszej nacji. W hotelu praktycznie brak animacji, poza krzykliwymi i głośnymi konkursami na basenie. Cały personel od sprzątaczek po kelnerki/ów oczekuje napiwków za niemal wszystkie czynności. Jedzenie bardzo średniej jakości. Zawsze w każdym hotelu, w którym bywaliśmy, zawsze była przynajmniej jakaś jedna potrawa, która nam bardzo smakowała. Tu niestety takich nie było. W restauracji ogromne kolejki, zdarzał się brak kieliszków, czy sztućców. W hotelu, szczególnie w części polskiej, notorycznie zdarzały się braki w dostawie prądu oraz wody (był to temat rozmów i narzekań między turystami). Praktycznie codziennie po powrocie z plaży, tuż przed kolacją, stwierdzaliśmy brak ręczników w pokojach, bowiem sprzątaczki zabierały ręczniki z pokojów rano do prania, nawet ściągając je z wieszaków, a przynosiły świeże dopiero np. po kolacji. Zmuszeni byliśmy przez to kilka razy po kąpieli wycierać się w ręczniki plażowe lub w prześcieradła. Pogoda ok, ale występuje silny, męczący wiatr - trzeba brać pod uwagę deszcze - u nas na 14 dni 3 dni padało i to ostro przez cały dzień. Szczerze nie polecamy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Tak sobie

    Paweł, Wrocław 17.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Hotel na średnim poziomie polozony przy plaży. Dużo terenów zielonych. Osługa uprzejma. Minusem obiektu jest bardo slabo dzialajace wifi przy recepcji oraz standard pokoi.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem