Opinie o Cesarskie Miasta

5.2/6
(2202 opinie)
Atrakcje dla dzieci
6.0
Intensywność programu
4.9
Obsługa hotelowa
6.0
Pilot
5.4
Plaża
6.0
Pokój
6.0
Położenie i okolica
6.0
Program wycieczki
5.4
Sport i rozrywka
6.0
Transport
5.5
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    48

    Nie polecam

    Robert, Warszawa 11.07.2015

    Biuro tragedia !!! oferta niezgodna z opisem. Wycieczka kupiona w opcji first minute.Jak się okazało oferta cenowa first minute nie była najtańsza jak zapewniało biuro. Objazd Maroka Cesarskie Miasta 26-06 do 3.07. Autokar zamiast tego który był obiecany podczas zakupu wycieczki był stary gruchot firmy Bo Voyage. W czasie upałów klimatyzacja była niewydolna, mało miejsca na nogi. Na dwa dni przed wyjazdem biuro zmieniło godziny wylotów przez co straciliśmy jeden dzień. Pilotka Pani Alicja osoba niekompetentna i nie posiadająca żadnej wiedzy dotyczącej Maroka, bez doświadczenia. Jak się okazało był to jeden z jej pierwszych wyjazdów. Totalny brak profesjonalizmu.Po objedzie mieliśmy wykupiony pobyt w Agadirze w hotelu Iberostar Founty Beach. Biuro ma chyba wykupione pokoje w najgorszej części hotelu. Nasz pokój był z widokiem na toaletę miejską. O zamianie bez dopłaty nie było mowy. Sam hotel w porządku natomiast był utrudniony kontakt z rezydentką przez dobę nie odpowiadała na sms-y i telefony, kiedy chcieliśmy zmienić pokój. Szkoda pieniędzy na to biuro nie polecam.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    OCENA WYCIECZKI

    BOGUSLAW, TARNOWSKIE GORY 01.10.2019

    ZAWIEDLIŚMY SIĘ BARDZO ZWIEDZANIEM MAROKA.NIE TAK WYOBRAŻALIŚMY SOBIE TO PAŃSTWO. JEDNYM SŁOWEM:BRÓD,SMRÓD I UBÓSTWO.!!!MIELISMY INNE WYOBRAŻENIE O TYM KRAJU.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Wycieczka objazdowa

    Edyta, --- 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wycieczka okazała się porażką zaczynając od przewodniczki, która nie powinna pracować z ludźmi i to jest opinia 46 osób ( uczestników ) po hotele w których biegały karaluchy 6 cm , brudzie i braku jedzenia na śniadanie i obiadokolację podobno z powodu trzech wycieczek a my jako ostatni zawsze. Brak możliwości zrobienia zakupów bo podobno nie było sklepów i za co późno. Nie chce dokładnie opisywać kolejnych dni marzę żeby wymazać ten wyjazd z pamięci . Plusem jest ciekawa historia kraju, którą musiałam doczytać w Internecie.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Albania nigdy więcej

    Renata, Warszawa 23.08.2024 | Termin pobytu: luty 2020

    Albania ma do zaoferowania wiele- piękne widoki, ciekawą historię, cuda natury, cydowne morze, piaszczyste plaże i najsmaczniejsze brzoswinie prosto z drzewa. I to zachęca do wyjazdu. Pani Ania, jako pilot, duża wiedza i dokładała starań, żeby było nam dobrze. I to na tyle. Baza hotelowa w Albanii pozostawia wiele do życzenia. Pierwszy dzień Tirana- hotel Fole. Całkiem przyjemny. Obsłudze dużo brakowało do słynnej albańskiej życzliwości. Zwiedzanie Tirany- ciekawe, fascynujące, a widoki z góry Dajto wspaniałe. Po Tiranie przejazd Podgadec- I tu ogromny niedosyt. Wpadliśmy na 20 minut. A szkoda. potem przejazd do Korczy. Zwiedzaliśmy miasto o zmroku. Szybko i pobieżnie. Też szkoda. Zakwaterwanie w hotelu Kristal. Kolacja była podana na zimno. Zupa zimna, frytki zimne, kurczak zimny. Potem pokoje. Te z numerami od 100. To chyba nowsza część. Pozostałe to brud, padnięte owady, łazienki brudne i sauna. Na śniadanie kawa płatna. Ale pani pilot zachęcała, że widok wspaniały. Kolejny dzień był cudowny. Grecja to jasny punkt wycieczki. Żal, że tak krótko. Z żalem wracaliśmy do Albanii. Przyszła kolej na Sarandę i hotel Holiday. Pokoje w miarę. Chociaż nie wszystkie. Na parterze kraty w oknach i widok na mur. Jedzenie monotonne, mało i wydzielone. Niesmaczne. Obsługa z przymusu. Kawa dramat. Ale tylko dla grupy z Polski. Włoska grupa- zupełnie inny standard. I tu zaczynają się problemy ze zdrowiem całej 42 osobowej grupy plus pani pilot. Dość uciążliwe albowiem dotyczyły problemów żołądkowych. A jechać dalej trzeba. Okolica hotelu- dramat. Ruiny, wertepy itp. Do Sarandy kilka kilometrów. Kolejny punkt Wlora. Hotel ok. Jedzenie- ani dobre ani złe. Za to śniadanie w dniu wyjazdu- kanapka na drogę... no cóż. Po kłopotach żołądkowych lepiej nie ruszać. Osoby, które nie jedzą mięsa będą miały jeszcze gorzej. Nikt z biura nie reaguje. Mamy zrozumieć, taka jest Albania. Ostatni dzień. Z hotelu we Wlorze jedziemy o 5.15 na lotnisko w Tiranie. To dopiero kuriozum. Zepsute taśmy. Po odprawie trzeba było stać w ogromnej kolejce żeby nadać bagaż. Niestety niedotarł do Polski. Zresztą jak i ok.10 innych walizek. Jeśli jechać z Rainbow na ten objazd, to na własne ryzyko. Nie polecam. Od strony organizacyjnej. Fakultatywne wycieczki też nie spełniają oczekiwań. Nie za tę cenę. Jasny punkt to kierowca Beni. Wspaniały. Szkoda, że autokar był ciasny.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    cesarskie miasta

    Sąsiadek Anna 25.06.2024

    Wycieczka bogata w doznania wizualne przede wszystkim.Ocean pobyt nad nim to niesamowite przeżycie Opieka pilota doskonała.Dobrze było.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Maroko - znacznie poniżej oczekiwań

    Jarosław 22.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Ocena w punktach: 1/nie dopracowany program wycieczki (niepotrzebne dwa noclegi w Agadzirze, 2/pilotka z wiedzą, ale nieco chaotyczna, 3/ wyżywienie w hotelach jednostajnie słabe, 4/ zbyt krótkie pobyty w cesarskich miastach, 6/wrażenie ustaleń programu wycieczki głównie pod kątem koszto-oszczędnym i niskobudżetowym (podrzędne hotele na peryferiach miast (poza Casablanką), 7/ pominięcie atrakcyjnych, ale płatnych, miejsc (np. dom YSL). Wycieczka w porze końca Ramadanu z wynikającymi z tego powodu utrudnieniami, np. zamknięte meczety, kłopoty z zakupami (czy Biuro Podróży nie powinno zaniechać wycieczek w tym okresie?). Z poważaniem, Jarosław

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    cesarskie miasta

    Mariusz Kaluzny 10.08.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    najgorsza wycieczka w moim życiu większość hoteli katastrofa, bez klimatyzacji na zewnątrz ponad 40 stopni w pokoju o godzinie 19 termometr pokazywał 36 stopni tak przyszło nam spać pokoje brudne znaczna część grupy narzekała na brud nie zmieniona pościel i brak klimy. radze się dobrze zastanowić przed wyborem tego biura podróży czy to jest warte. dla mnie to były najgorsze wakacje

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    Negatywna opinia

    Marian, --- 29.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Mieliśmy zarezerwowaną w tym samym terminie wycieczkę Cesarskie Miasta Premium za kwotę 16 380,92 w tym były wykupione najlepsze miejsca w autobusie ( NUMER REZERWACJI: 6266152 ). Wycieczka została anulowana i zaproponowano Cesarskie Miasta za kwotę 15 982,92 różnica to tylko 398 zł , co nie jest adekwatne do różnicy między tymi wycieczkami w momencie rezerwacji cesarskie miasta premium (09.01.2024). Zgodziliśmy się na wycieczkę Cesarskie miasta NUMER REZERWACJI: 6368267. W trakcie zwiedzania zostały nam zatwierdzone ostatnie miejsca w autobusie ( BARDZO WYGODNE MOŻE DLA INNYCH TYLKO NIE DLA NAS ).Przy podziale pokoi hotelowych byliśmy na samym końcu ,co było związane z pokojami na ostatnich piętrach lub najdalej od recepcji.( najgorsze pokoje z całej wycieczki ) .Jesteśmy Waszymi stałymi klientami i takie potraktowanie stałych klientów to wstyd dla Biura Podróży. Nie jest winą klienta że odwołano wycieczkę ,ale chyba winą klienta jest to że chce zawierzyć że zostanie potraktowany jak najlepiej pomimo że Biuro nie wywiązało się ze swoich pierwotnych zobowiązań.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    78

    Maroko – piękny kraj ale z pewnością nie z Rainbow

    MACIEJ, GDANSK 26.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Za radą znajomych, którzy mieli już doświadczenia z biurem podróży Rainbow zrezygnowaliśmy z wycieczki na Szlaku Piękna (Peru, Chile, Boliwia) i wybraliśmy wycieczkę Cesarskie Miasta (Maroko), wiadomo na pierwszy raz lepiej wybrać coś bliżej. Nasze główne odczucia to takie, że biuro podróży Rainbow przede wszystkim dba o swoje biuro podróży, a nie o swoich klientów. W zasadzie wszystkie negatywne informacje o których słyszeliśmy przed wykupieniem wycieczki sprawdziły się, dlatego też podzielimy się z Państwem naszymi odczuciami z ww. wycieczki. Całościowo uważamy, że program jest bardzo dobrze przygotowany ale połączenie okropnego wyżywienia w hotelach, standardu pleśni, grzyba, brudu w hotelach i beznadziejnego pilota mocno psuje wrażenia tego pięknego kraju. Każdą kategoria została omówiona osobno ale z pewnością z takich rad, które możemy przekazać dla Państwa to na pewno 1. kupujcie pamiątki "od razu" jak zobaczycie coś ładnego (ponieważ pilot, który powie, że to samo będzie dalej to totalna bzdura), a w niektórych miejscach w czasie wolnym ciężko wrócić do miejsca gdzie się widziało coś ładnego bo to istny labirynt - patrz Marrakesz albo Fez (i naprawdę warto mieć "gdzieś teksty pilota ŻE SZYBKO SZYBKO BO PROGRAM). 2. na koniec wycieczki wymieńcie Państwo pieniądze (jeżeli zostaną) np. w Essaouirze w kantorach z lepszymi kursami niż na lotnisku (jednak pilot nie miał racji, że warto na spokojnie sobie wymienić na lotnisku). 3. jeżeli już będziecie Państwo chcieli wymienić pieniądze na lotnisku to na 1 paszport powiedziano nam, że można wymienić maks. 2000 MAD, chyba że wymienialiście na lotnisku to trzymajcie przy sobie druczek z wymiany (warto zwrócić na to uwagę). 4. warto iść zjeść coś miejscowego WSZĘDZIE, a nie tylko tam gdzie radzi pilot (najczęściej miejsca wskazane przez pilota były najdroższe i jedzenie wcale nie było najlepsze). 5. po przylocie do Agadiru i wyjściu z lotniska uważajcie Państwo na "życzliwych" Panów, którzy chętnie pomagają w znalezieniu autokaru, bo chętnie za przejście chyba 100 metrów będą wyciągać rękę o napiwek (naprawdę samemu każdy znajdzie odpowiedni autokar). Najważniejsza kwestia - wycieczka jest podpisana jako objazd+wypoczynek - biuro Rainbow chyba zapomniało o wypoczynku :).

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    55

    Fatalnie!

    Alicja, Gdańsk 07.01.2020

    Dot. Imprezy Cesarskie Miasta 29.11-06.12.2019 Skarga dotyczy przewodnika - rezydenta p Martyny Po wylądowaniu w Agadirze i przydziale do Przewodnika, wsiedliśmy całą grupą do autokaru i zaczęła się „sprzedaż bezpośrednia”. Pani się przedstawiła i nie dając nikomu dojść do głosu zaczęła nam opowiadać jak to tutaj oszukują turystów na towarze (olej arganowy, wyroby kosmetyczne z oleju i przyprawy), ale ona nam ułatwi jeśli chcemy, a chcemy więc od jutra już zaprowadzi nas do dobrej wytwórni a i opowieść snuła tez o olejach z małych prywatnych olejarni z jedną jest zaprzyjaźniona i to są prawdziwe, bo te na sugu to różnie bywa. Dnia następnego rzeczywiście zostaliśmy zaprowadzeni na ponad dwugodzinny pokaz produktów wytwórni mieszczącej się na sugu i czy się chciało kupić czy nie - trzeba było tam być! Oleje były dostarczone przed wylotem 1 dzień, podobnież te super prawdziwe. Na pytania np. co widzimy za oknem autokaru, albo nie było odpowiedzi, albo aroganckie teraz mówię, albo np. „widać zielone, tez nie wiem ,co to rośnie”. Moja współtowarzyszka podróży rozchorowała się, miała temperaturę, kaszel i nie było zainteresowania czy może do lekarza? Oczywiście ja miałam leki i zaordynowałam, ale czy nie od tego jest opiekun grupy, aby udzielić pomocy , a przynajmniej spytać. Pani Martyna wiedziała ode mnie, że dałam leki koleżance, ale nawet się nie zainteresowała tylko mi powiedziała, że o tutaj jest apteka jakby co. Nie odwiozła nas na lotnisko (przewodniczka drugiej grupy odwiozła), jednak poprosiła koleżankę, aby to uczyniła, jednak ta spieszyła się do nowej już grupy i była nader nerwowa pokrzykiwała, miała pretensje do osób, które się spóźniły (dzięki naszej p Martynie, bo zaoferowała rytuał kąpieli i masażu, u znajomego, a nie wzięła pod uwagę, że może się spóźnić ten Pan po ludzi, którzy wykupili). Postoje, które mieliśmy w trasie były na stacjach benzynowych, abyśmy mogli skorzystać z usług McDonald lub KFC o zgrozo! To mamy wszędzie. Nie polecała tadżina, bo to długo trwa, ale i tak nas tam nie zaprowadziła, więc nawet nie mieliśmy szansy spróbować! Niestety to pomyłka z taką obsługą, jestem zdegustowana i zniechęcona. Pogoda była fatalna ( na to nie mamy wpływu) lało i wiało, przewodnik fatalny = bardzo źle zorganizowany wyjazd.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem