Opinie o Chorwacja bez pośpiechu

4.7/6 (188 opinii)

4.7/6
188 opinii
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.3
Transport
5.4
Wyżywienie
3.1
Zakwaterowanie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Nie polecam hotelu GRADAC - wycieczka "Chorwacja bez pośpiechu"

    Uwaga na HOTEL GRADAC - obiekt jak z czasów dawnej Jugosławii (taki nasz PRL, bardzo mocno zużyty), pokoje bardzo sromne, klimatyzacja chyba nie była czyszczona od dawnych czasów (UWAGA!!!! na grzyby i brud w urządzeniu), toalety w stanie fatalnym, w części nad basenem fotele a'la wiklinowe podziurawione i z mocnymi ubytkami, dziurawe. W pokojach brak czajników. W części recepcyjnej jest pomieszczenie do posiedzenia z przetartymi i dziurawymi siedzeniami ze sztucznej skóry. JEDZENIE: mizerne, ubogie i monotonne, mix sałat zielonych z paczki zwiędły po terminie, nadpsuty i zbrązowiały, o smakach śródziemnomorskich można tylko pomarzyć. Przykład: ta sama zupa przez cały pobyt czyli 7 dni: rosół i mocno rozwodniona zupa jarzynowa o zapachu kalafiora. WSTYD i OBCIACH dla biura RAINBOW, jak można wybrać hotel o tak niskim standardzie. PILOTKA p. ANIA okazała się przypadkową osobą w tym miejscu, jej kompetencje = 0, prawie żadnej wiedzy na temat kraju i obsługiwanej wycieczki, jakby spadła nagle z księżyca i musiała obsłużyć wycieczkę objazdową po nieznanym jej terenie. Po interwencji naszej i skargach do drugiej pani pilot, zaczęła czytać dukająco z tabletu. Żenada pani pilot! W autokarze nieczynna toaleta. Jeżeli wybieram imprezę Rainbow to ufam, że wszystko jest na poziomie adekwatnym do marki Rainbow. Hotel GRADAC ma niby kategorię lokalną 3* , ale nie wiem czy zasługuje na jedną. Gorąco odradzam ofertę noclegowo/pobytową w hotelu GRADAC na Riwierze Makarskiej. Byliśmy z Rainbow na kilku imprezach i z tak niskim poziomem się nie spotkaliśmy. POZYTYWY: lokalizacja Riwiera Makarska - piękne i malownicze miasteczka wzdłuż wybrzeża, mnóstwo knajpek (na szczęście) z pysznym jedzeniem. Widoki bezcenne, przepiękne zachody słońca.

    Uczestnicy "Chorwacja bez pośpiechu" wrzesień 2024 - 23.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Chorwacja bez pośpiechu

    Ogólnie mówiąc :(

    RENATA, GDYNIA - 14.07.2019

    10/18 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    katastrofa

    Chciałam przestrzec kolejne osoby przed pobytem w hotelu Gradac. Syf kiła i mogiła. To pseudohotel bez jakichkolwiek standardów. To skandal że polskie biuro Rainbow w takich warunkach umieszcza klientów i to za spore pieniądze. Ja zapłaciłam ponad 3800 a za córkę ponad 4300 bo jako 3 osoba To drożej. Jedzenie nie nadawało się do spożycia - na śniadanie ser i mortadela bez żadnych warzyw ani owoców. Niby soki rozwodnione. Na obiad ciągle rosół albo przypalona zupa warzywna że wszystkiego. Porcję nakładane przez szybkę. Nawet wyliczone tekturowe jednorazowe kubki żeby napić się kawy. Porządek w hotelu nie istniał - brak zmiany ręczników a o wyniesieniu śmieci nie wspomnę. To karygodne umieszczać ludzi w takich warunkach i za takie pieniądze. Biuro Rainbow straciło dla mnie ostatki uczciwości. A dobrze wiedzą co tam się dzieje bo od wielu lat ludzie się skarżą. Wcześniejsze opinię o tym świadczą tylko szkoda że ich nie przeczytałam. Do tego wszystkiego tydzień po naszym pobycie przyjeżdżały nasze koleżanki dla których zostawiłyśmy w podpisanej torbie winko i czekoladę na recepcji i to NIESTETY nie zostało przekazane - niedopuszczalne działanie. Zaginęło w akcji. Brak słów. Mam nadzieję że nikt więcej nie nabierze się na tą pseudoofertę i oszukanie ludzi. Pierwszy raz trafił mi się taki ohydny hotel. Wszelkie nasze zgłaszane uwagi były odwracane. Nigdy więcej tam

    Alicja, Gdynia - 29.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    8/9 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Komuna 2024

    Hotel zatrzymał sie w glebokiej KOMUNIE !!! Chorwat nakładający żarcie ( bo to nie byly posiłki ), NIE MILY i ZDZIWIONY. Zdjecia basenu przekolorowane. Ubogie smierdze wędliny sliskie i zielone. Pseudo żółte sery, lemoniada podawana z jakiegos proszku dziwnego pochodzenia. KAWA Z EXPRESSU LURA o smaku Inki w kubkach z komuny. Obiady zupy z wody i oleju kilku dniowego. Mięso podane nie dogotawane czyli PODESZWA i GUMA. Kolacja to samo samo co obiad czyli syf smierdzacy ze zmienionymi nazwami dań ale to samo co obiad. Niedoprawione salaty pokrojona kapusta, ogorki i pomidory te same od kilku dni. Obsługa hotelu masakra.... Zero jakiejkolwiek pomocy Rezydent ALEKS...robi głupie miny i spycha problem na innych (OPRYSKLIWY i tryskający humorem z polskich turystów ) Po wymeldowaniu się z hotelu, WIELKIE OCZEKIWANIE NA JAK NAJSZYBSZY odjazd autokarem !!! ( koczowanie w pobliskich restauracjach 7 godzin )

    Cezary, Poznań - 24.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    12/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem