Kategoria lokalna 3
4.0/6
Wbrew podanym informacjom w pokojach nie ma klimatyzacji, jedynie wiatrak. Skromne posiłki i niezbyt smaczne, niedobre przesłodzone napoje. Pokoje schludne, czyste, świeża pościel, wygodne materace. Mieliśmy piękny boczny widok na morze i góry. Blisko ładne plaże i miasteczko. Transport promem Jadrolinija ze Splitu 1,5 h. Przystępna cena, miła obsługa. Wśród gości przeważali emeryci. Budynek hotelu stary, wymaga gruntownego remontu. Hotel pięknie położony, polecam osobom starszym i mniej wymagającym.
Alicja, Legionowo - 13.09.2020
5/6 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Sam Hotel dobry nie ma co narzekać niestety przyjechaliśmy o godz. 13 okazało się na miejscu że nie możemy iść na obiad bo mamy all inclusive dopiero od godz 16 głodni i zmęczeni musieliśmy szukać restauracji gdzie by można coś zjeść nie wiem czy to wina Hotelu czy biura podróży ale miłe to nie było.Sprawa druga lunch pack gdy wyjeżdzaliśmy na wycieczkę do KRKA okazał się śmieszny 2 malutkie kotleciki rybne 4 malutkie kromeczki chleba i 2 malutkie napoje ze słomką na cały dzień dla 2 osób śmiech na sali z innego Hotelu dostali 3 torby jedzenia poza tym spoko Hotel niezły jedzenie dobre
Roman, Malbork - 24.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
17/25 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Stosunek ceny do jakości hotelu taki sobie.
Wik - 15.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
6/8 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Był to nasz 4 pobyt w hotelu Hvar. Od wielu lat korzystamy z pośrednictwa Rainbow dla wygody i pewności. Nie jesteśmy gośćmi, którzy chodzą na wszystkie posiłki, zajmują miejsca przy hotelowym basenie i korzystają z baru all inclusive ile fabryka dała 😉. Chodzimy swoimi ścieżkami. Hotel traktujemy jako bazę noclegową , która przy okazji zapewnia posiłki. Jelsa jest doskonałą bazą wypadową do eksplorowania całej Wyspy Hvar , ale też wyspy Brač. Okoliczności przyrody są przepiękne. Co tu dużo mówić - cudowne, niezapomniane. Hotel Hvar zawsze spełniał nasze niezbyt wygórowane wymagania. Tym razem jednak jesteśmy bardzo zawiedzeni jakością serwowanych posiłków. Jedzenie było strasznie monotonne. Często wykorzystuje się pozostałości z poprzednich posiłków jako bazę do innych dań, miesza się różne dania, nieraz podaje się potrawy z poprzedniego dnia. To jedzenie było po prostu często nieświeże i niesmaczne. Taką sytuację obserwujemy od ogłoszenia pandemii. Wcześniej jedzenie było pyszne i urozmaicone. Były organizowane wieczory dalmatyńskie z regionalną kuchnią i muzyką na żywo . To były uczty dla podniebienia i zmysłów. Ale te czasy już minęły. Wyposażenie pokoi z ubiegłego wieku, ale jest czysto. Obsługa też bardzo uczynna i miła. Niestety jakość wyżywienia zdecydowała o tym, że oceniamy stosunek jakości do ceny jako nieadekwatny. Cena jest naszym zdaniem wygórowana. Wcześniej nie mieliśmy zastrzeżeń.
ALEKSANDRA, MALA NIESZAWKA - 04.09.2022
11/12 uznało opinię za pomocną